جاباما
۱۰۵۸۴۵۷
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

یک نماینده: مالک هفت تپه را خلع ید کنید

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به وضع نابسامان معیشتی کارگران از دولت خواست که مالک کارخانه هفت تپه را خلع ید کند.

ایسنا: سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به وضع نابسامان معیشتی کارگران از دولت خواست که مالک کارخانه هفت تپه را خلع ید کند.

علی بابائی کارنامی نماینده ساری در مجلس در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: سیاست ما در قبال آمریکا با آمدن و یا نیامدن یک شخص تغییر نمی‌کند، آقایان در کشوری که خاکش گوهرخیز است مشت گلابی را از فیل یا الاغ گدایی نکنند.

وی افزود: مردم با رای‌های خود سرنوشت خود را به عمل ما گره زدند نه به حرف‌های ما، من آقازاده نیستم روستازاده‌ای هستم که از دل جامعه کارگران و کشاورزان دردمندانه پشت این تریبون ایستادم و نمی‌دانم از سلامت به خطر افتاده مردم بگویم یا معیشت و مشکلات اقتصادی؟ اگرچه با بیان این درد‌ها برخی مسئولینی که خود را به خواب غفلت زدند را نمی‌توان بیدار کرد و به آن‌ها نشان داد که مردم مستمر می‌دوند، اما به تورم نمی‌رسند، تلاش می‌کنند، اما صاحب خانه نمی‌شوند، دولت بداند پاسخ رای معنادار ملت ایران فقط شعار تدبیر و امید نبود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: امروز تاریخ انقضای برخی حرکت‌های شعاری و پوپولیستی به سر آمده، با توجه به بحران‌های اقتصادی انتظار است به گفت و گوی ملی بپیوندیم تا مانع تحقق خواب‌های آشفته دشمنان شویم و به فکر حل مشکلات مردم باشیم، حال اقتصاد کشور خوب نیست، کمر مردم زیربار فشار اقتصادی خم شده است، ولی ابرو خم نیاوردند و پشت رهبری انقلاب همچون کوه ایستاده اند؛ پس بیایید از تولید داخلی و از صادرات حمایت کنیم و ضمن کنترل واردات به فکر معیشت کارگران باشیم و برای رفع بیکاری تصمیم جدی اتخاذ کنیم.

بابائی کارنامی اظهار کرد: دولت و نهاد‌های مربوطه با کاهش فرایند شروع کسب و کار اوضاع اشتغال را بهبود بخشند تا دردی از درد‌های جوانان کشور کم شود، چه کسی پاسخگوی آرزو‌های بربادرفته جوانان این کشور است؟ برای ازدواج آن‌ها به غیر از وام ۵۰ میلیونی چه تدبیری اندیشیده شد؟

نماینده مردم ساری در مجلس بیان کرد: حال کشاورزان خوب نیست از شرق تا غرب مازندران سفر کنید و ببینید زمین‌های کشاورزی چگونه به دست تغییر کاربری اراضی به تاراج برده شده است، نبود حمایت دولت و عدم فروش محصولات و گرانی کود و بزر و نبود صنایع تبدیلی و وجود دلالان عللی شد که کشاورزان عطای زمین‌ها را به لقایش ببخشند، با مدیریت قیمت و تامین نهاده‌های دامی جلوی ورشکستگی مرغداران و دامداران را بگیرید.

وی در پایان در خصوص وضع معیشتی کارگران به دولت تذکر داد و گفت: وضع کارگران خوب نیست مالک هفت تپه را خلع ید کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اون آقا زاده ها هم عمدتا باباهاشون روستا زاده بوده اند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج