۱۰۵۸۶۳۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تکلیف ۱۴۰ هزار یورو استراماچونی چه شد؟

رقمی از حساب باشگاه استقلال خارج شده و قرار بود در اختیار سرمربی ایتالیایی قرار بگیرد ولی براساس ادعای سعادتمند، تا آن زمان در اختیار استرا قرار نگرفته بود!

خبرورزشی: آندره‌آ استراماچونی بابت مطالبات معوقه خودش از باشگاه استقلال به فیفا شکایت کرد و فدراسیون جهانی فوتبال نیز طی روزهای گذشته حکم سنگینی علیه طرف ایرانی در این پرونده صادر کرده است. حکمی که البته قطعی تلقی نمی‌شود و استقلال می‌تواند در دادگاه‌های بعدی نسبت به آن احقاق حق کند. اما نکته حائز اهمیت که به نظر می‌رسد از نگاه‌ها دور مانده، ادعای مطرح شده توسط احمد سعادتمند در شهریور ماه امسال است.

مدیرعامل برکنارشده استقلال چند ماه قبل مدعی شد بررسی حساب و کتاب‌ها نشان می‌دهد میان مبلغ خارج‌شده از حساب باشگاه استقلال و رقمی که داخل حساب استرا نشسته، اختلافی ۱۴۰ هزار یورویی وجود دارد که بسیار قابل ملاحظه است. به عبارت دیگر، رقم مورد نظر از حساب باشگاه استقلال خارج شده و قرار بود در اختیار سرمربی ایتالیایی قرار بگیرد ولی براساس ادعای سعادتمند، تا آن زمان در اختیار استرا قرار نگرفته بود!

اگر اختلاف حساب فوق تا امروز حل شده، اطلاعات مربوط به آن باید در اختیار مردم و رسانه‌ها قرار بگیرد ولی اگر همچنان این مشکل به قوت خودش باقی است، باید هرچه سریع‌تر مشخص شود رقم مورد نظر کجاست و این پول چه شده است؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج