۱۰۵۸۶۷۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

دغدغه‌های عجیب فکری برای هفته دوم لیگ

با بازگشت تیم ملی از بوسنی و اضافه شدن بازیکنان ملی‌پوش به تمرینات تیم‌های باشگاهی‌شان، چشم فوتبال‌دوستان به لیگ است تا در صورت عدم تعویق دوباره مسابقات به‌خاطر کرونا، شاهد برگزاری هفته دوم مسابقات لیگ بیستم باشند.

روزنامه خراسان: با بازگشت تیم ملی از بوسنی و اضافه شدن بازیکنان ملی‌پوش به تمرینات تیم‌های باشگاهی‌شان، چشم فوتبال‌دوستان به لیگ است تا در صورت عدم تعویق دوباره مسابقات به‌خاطر کرونا، شاهد برگزاری هفته دوم مسابقات لیگ بیستم باشند. قطعا یکی از دیدارهای جذاب هفته دوم تقابل فولاد‌خوزستان و استقلال در اهواز خواهد بود، جایی‌که جواد نکونام و محمود فکری ۲ بازیکن سابق استقلال در دهه‌های مختلف دوئل جالبی باهم خواهند داشت.

فولاد در هفته نخست لیگ مقابل ‌ذوب‌آهن به تساوی ۲-۲ رسید و استقلال در تهران مقابل مس‌رفسنجان به پیروزی دست یافت. سرمربی جدید استقلال در نخستین تجربه مربی‌گری‌اش روی نیمکت آبی‌‌‌ها با ترکیب سید‌حسین حسینی، وریا غفوری، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، هرویه میلیچ، مسعود ریگی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، مهدی قایدی و ارسلان مطهری تیمش را به میدان فرستاد و به‌دلیل بسته بودن پنجره نقل‌و انتقالات باشگاه قادر به استفاده از نفرات جدید نبود.

فکری حتی از شیخ دیاباته آقای گل فصل گذشته هم در ترکیب اصلی استفاده نکرد، چرا‌که او دیر به تمرینات اضافه شد و بازیکن‌۹۰ دقیقه‌‌ای نبود. اما حالا شرایط برای استقلال و فکری با‌۱۰‌روز پیش کاملا فرق کرده و علاوه‌‌بر باز شدن پنجره نقل‌و انتقالات و ثبت قرارداد بازیکنان جدید، شیخ دیاباته و داریوش شجاعیان هم به آمادگی خوبی رسیده‌اند. البته استقلال در چند روز گذشته به خاطر ابتلای نادری و موسوی به کرونا و مصدومیت سیاوش یزدانی دغدغه‌های تازه‌‌ای داشته و شاید همه این اتفاقات باعث شود فکری با ترکیب جدید تیمش را به مصاف فولاد بفرستد.

در حال حاضر مهم‌ترین دغدغه فکری در دروازه و دفاع است و یک دغدغه شیرین هم در خط حمله دارد. شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال در هفته نخست لیگ برتر به‌دلیل دیر اضافه شدن به تمرین و دوری از آمادگی مطلوب در ترکیب اصلی تیمش قرار نگرفت و تنها در دقایق پایانی به زمین رفت. وقفه‌ای که بین هفته‌های اول و دوم لیگ برتر ایجاد شد، فرصت مناسبی برای شیخ دیاباته بود تا وی با پشت سر گذاشتن تمرینات مناسب به شرایط آرمانی رسیده و آمادگی حضور در ترکیب ثابت آبی‌ها را پیدا کند. آمادگی همزمان ۳ مهاجم توانمند مثل دیاباته، قایدی و مطهری دغدغه‌ای شیرین برای فکری است که کار وی را نیز برای انتخاب زوج خط حمله سخت می‌کند.

فصل گذشته در صورت آمادگی هر ۳ نفر، مجیدی بیشتر ترجیح می‌داد از حضور قایدی و دیاباته در ترکیب اصلی استفاده کند و همین مسئله باعث ناراحتی مطهری در پایان لیگ و حمله او به کادرفنی در فضای مجازی شد. اما فکری برای انتخاب شماره یک دروازه تیمش هم مردد است، چرا‌که حسینی در هفته اول عملکرد خوبی داشت و شاید عاقلانه این باشد که دوباره به او اعتماد شود.‌ از یک طرف هم شاید تا قبل از بازی تکلیف پرونده رشید مظاهری دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال در کمیته تعیین‌وضعیت مشخص شود و در آن‌صورت او یک دغدغه عجیب برای قفس توری خواهد داشت.

با این‌حال کادرفنی استقلال به‌خاطر مصدومیت یزدانی و عدم ثبت قرارداد محمد نادری که حداقل تا امروز انجام نشده، برای تغییرات در خط دفاعی هم باید چاره‌‌ای بیندیشد. با مصدومیت یزدانی که در بازی نخست کنار عارف غلامی زوج قلب دفاع را تشکیل داده بود، فکری باید جانشین او را از بین دانشگر، مرادمند و خادم‌پور انتخاب کند و اگر استقلالی‌‌‌ها به‌راحتی شاهین طاهرخانی را از دست نداده بودند، او گزینه خوبی بود.

البته با توجه به قابلیت نادری برای حضور در دفاع میانی این مدافع جدید هم می‌توانست گزینه خوبی باشد اما او حتی قراردادش را ثبت نکرده‌ و هفته گذشته هم مشکوک به کرونا بود. حالا فکری بین دانشگر، مرادمند و خادم‌پور باید یکی را به‌جای یزدانی بگذارد که البته شانس دانشگر بیشتر است، مگر آن‌که سرمربی استقلال بخواهد خرید جدیدش مرادمند را تست کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج