۱۰۵۸۷۴۲
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

واکسن «بیو ان تک» انتقال کرونا را نصف می‌کند

مدیر ارشد اجرایی شرکت بیو ان تک و برگزیده جایزه مصطفی (ص) گفت: واکسن کووید۱۹ توسعه یافته در شرکت بیوان تک تا ۵۰ درصد از انتقال ویروس می‌کاهد.

خبرگزاری مهر: مدیر ارشد اجرایی شرکت بیو ان تک و برگزیده جایزه مصطفی (ص) گفت: واکسن کووید۱۹ توسعه یافته در شرکت بیوان تک تا ۵۰ درصد از انتقال ویروس می کاهد.

اوگور شاهین مدیر ارشد اجرایی شرکت بیو ان تک با همکاری فایزر واکسنی کارآمد برای مقابله با کووید۱۹ توسعه داده است.

او روز گذشته در مصاحبه ای اعلام کرد که مطمئن است این واکسن میزان انتقال ویروس کرونا را ۵۰ درصد کاهش می دهد در نتیجه گسترش ویروس به شدت محدود می شود.

این برگزیده جایزه مصطفی (ص) در این باره گفت: واکسیناسیون گسترده قبل از شروع پاییز سال آینده بسیار حیاتی است. به این ترتیب در زمستان سال آینده وضعیت به حال نرمال بر می گردد. اگر همه چیز خوب پیش برود ما در پایان سال جاری میلادی و در آغاز سال میلادی جدید واکسن را عرضه می کنیم. هدف ما ارائه بیش از ۳۰۰ میلیون دوز واکسن قبل از ماه آوریل است تا تاثیرگذار باشد.

او در ادامه افزود:مطمئن هستیم با واکسنی با چنین قابلیت تاثیرگذاری بالا، میزان انتقال ویروس میان افراد احتمالا به ۵۰ درصد برسد.

اوگور شاهین محقق ترک تبار، آبان ماه سال گذشته برگزیده سومین جایزه مصطفی (ص) در حوزه علم و فناوری زیستی و پزشکی برای اثر «طراحی و ارزیابی بالینی واکسن‌های درمانی ضد سرطان بر پایه mRNA» شد؛ وی متولد کشور ترکیه و استاد ایمونولوژی در دانشگاه ماینتس کشور آلمان و مالک شرکت BioNTech آلمانی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باعث افتخاره و ایران پارسال جایزه دو سالانه مصطفی(ص) را به ایشان اهدا کرد. این اولین جایزه برای او و همسرش بود و موجب تشویقش شد و به در آلمان توانست شرکت بیون تک را راه‌اندازی و واکسن را ابداع و بعد شرکت فایزر آمریکایی روی آن سرمایه گذاری کند تا ۸ میلیارد دلار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج