۱۰۵۸۷۴۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

منشا:هنوز حسرت فینال آسیا را می‌خورم

نه‌تن‌ها من بلکه هیچ‌کس در گل‌گهر دغدغه‌ای جز فوتبال ندارد. من خیلی خوشحالم که در گل‌گهر شرایط به اینگونه رقم خورده و پس از چند سال می‌توانم از فوتبال لذت ببرم.

ورزش سه: نه‌تنها من بلکه هیچ‌کس در گل‌گهر دغدغه‌ای جز فوتبال ندارد. من خیلی خوشحالم که در گل‌گهر شرایط به اینگونه رقم خورده و پس از چند سال می‌توانم از فوتبال لذت ببرم.

گادوین منشا با سابقه بازی در استقلال و پرسپولیس، این فصل پیراهن گل‌گهر را پوشیده و گفت‌‌و‌گویش با همشهری ورزشی نشان می‌دهد از شرایطش در این تیم حسابی راضی است. البته او در این گفت‌و‌گو اشاره‌ای هم به فینالیست‌شدن آسیا داشته؛ اتفاقی که هنوز منشا حسرت آن را می‌خورد. به هر حال، او یکی از مهره‌های کلیدی تیم برانکو در مسیر فینالیست‌شدن بود اما نتوانست در دیدار نهایی به قرمز‌ها کمکی بکند. او امیدوار است پرسپولیس این‌بار به‌خاطر هوادارانش هم که شده، قهرمان آسیا شود.

فصل برای گل‌گهر با یک برد با‌ارزش شروع شد. انتظار چنین بردی را داشتید؟

همیشه بازی اول برای تیم‌ها بسیار مهم و در مقابل سخت است. ما فصل را با یک‌مربی جدید آغاز می‌کردیم و بازی سختی هم با سپاهان داشتیم که تیم خوبی است. برای همین پیروزی در بازی اول برای ما خیلی مهم بود و خوشحالم که به آن رسیدیم.

در کنار یونس شاکری عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتی و به‌نظر می‌رسد یکی از زوج‌های خوب این فصل باشید.

یونس بازیکن فوق‌العاده‌ای است و به‌نظرم به حقش در فوتبال ایران نرسیده است. اگر نظر من را می‌خواهید، او می‌‌تواند در تیم ملی هم بازیکن تأثیرگذاری باشد. شک نکنید او امسال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و امیدوارم در کنار او زوج خوبی را تشکیل بدهیم.

از کار‌کردن با قلعه‌نویی برایمان بگو.

امیر قلعه‌نویی مربی فوق‌العاده‌ای است. وقتی به افتخارات او در فوتبال ایران نگاه می‌کنی، متوجه می‌شوی او کارش را بلد است. از کار‌کردن با قلعه‌نویی در این مدت واقعا لذت برده‌ام و امیدوارم با او سال بسیار خوبی داشته باشم.

تیم‌های قلعه‌نویی همیشه مدعی قهرمانی بوده‌اند. گل‌گهر هم امسال مدعی خواهد بود؟

ما اصلا برای مدعی‌بودن بازی نمی‌کنیم و می‌خواهیم بازی به بازی پیش برویم. ما می‌خواهیم امسال از فوتبال لذت ببریم.

مثل اینکه از حضور در گل‌گهر خیلی راضی هستی.

واقعا اینجا آرامش دارم. نه‌تنها من بلکه هیچ‌کس در گل‌گهر دغدغه‌ای جز فوتبال ندارد. من خیلی خوشحالم که در گل‌گهر شرایط به اینگونه رقم خورده و پس از چند سال می‌توانم از فوتبال لذت ببرم.

در مورد فینالیست‌شدن پرسپولیس هم صحبت می‌کنی؟ خودت یک‌بار با این تیم فینالیست شده‌ای.

به‌نظرم پرسپولیس تا همین جا هم کار بزرگی کرده و امیدوارم بتواند این‌بار به‌خاطر هوادارانش هم که شده قهرمان آسیا شود. البته فکر می‌کنم این از بدشانسی پرسپولیس است که تا به فینال می‌رسد، دست مربی از بازیکن خالی می‌شود. فینال قبلی واقعا حیف شد. من خودم هنوز حسرت فینال آسیا را می‌خورم چراکه خیلی به جام نزدیک بودیم اما کمبود بازیکن باعث شد تا قهرمان نشویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج