۱۰۵۸۷۶۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

آزادی ۸ ملوان ایرانی زندانی در تانزانیا

رییس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در منطقه آزاد چابهار گفت: هشت ملوان ایرانی ساکن سیستان و بلوچستان پس از چهار سال تلاش و رایزنی در دارالسلام تانزانیا آزاد و در مسیر بازگشت به میهن اسلامی ایران هستند.

خبرگزاری ایرنا: رییس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در منطقه آزاد چابهار گفت: هشت ملوان ایرانی ساکن سیستان و بلوچستان پس از چهار سال تلاش و رایزنی در دارالسلام تانزانیا آزاد و در مسیر بازگشت به میهن اسلامی ایران هستند.

حمیدرضا طوسی اظهار داشت: این ملوانان ایرانی ساکن سیستان و بلوچستان حدود چهارسال پیش توسط گارد ساحلی کشور تانزانیا دستگیر و زندانی شدند.

آزادی ۸ ملوان ایرانی زندانی در تانزانیا

وی بیان کرد: بعد از این موضوع و با پیگیری‌های بعمل آمده توسط وزارت امور خارجه، سفارت جمهوری اسلامی ایران در دارالسلام و دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در منطقه آزادچابهار این هشت ملوان بزودی به میهن اسلامی بازمی‌گردند.

رییس دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در منطقه آزاد چابهار گفت: طی چهار سال گذشته سفارت جمهوری اسلامی ایران در دارالسام تلاش های زیادی را برای آزادی زندانیان بعمل آورد و در این راستا دیدارها و ملاقات های بسیاری با رییس جمهوری، ریس دیوان عالی کشور و دیگر مقامات قضایی تانزانیا توسط سفیر کشورمان انجام شد.

وی ادامه داد: با آزاد شدن این ملوانان و برگشت آنان به کشور حدود ۲۲ صیاد زندانی در آن کشور داریم که امیدواریم پیگری‌های بعمل آمده موجب تسریع در فرایند رسیدگی قضایی به پرونده آنان و شاهد آزادی همه ملوانان باشیم.

طوسی اظهارداشت: صیادان باید توجه داشته باشند رفتارهای مجرمانه و همچنین تجاوز به حریم و قلمرو آب‌های ساحلی کشورها جرم محسوب شده و مشکلاتی را برای خود، خانواده و همچنین دستگاه دیپلماسی کشور بوجود خواهند آورد و لازم است در این زمینه آموزش‌هایی توسط دستگاه‌های ذیربط به آنان داده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج