۱۰۵۸۸۵۷
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

تعطیلی بازار طلا از اول آذر چقدر جدی است؟

رئیس اتحادیه طلا و جواهر می‌گوید: هنوز دستور العملی مبنی بر تعطیلی طلافروشان در سطح شهر تهران از سوی اتاق اصناف به این اتحادیه ابلاغ نشده است. چنانچه از ابتدای آذر دولت تعطیلی رسمی را برای تمام صنوف اعلام کند، طلافروشان هم تعطیل خواهند شد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر می‌گوید: هنوز دستور العملی مبنی بر تعطیلی طلافروشان در سطح شهر تهران از سوی اتاق اصناف به این اتحادیه ابلاغ نشده است. چنانچه از ابتدای آذر دولت تعطیلی رسمی را برای تمام صنوف اعلام کند، طلافروشان هم تعطیل خواهند شد.

شب گذشته سخنگوی دولت اعلام کرد که از شنبه اول آذر تعطیلی شهرها اجرایی شود. در این طرح حتی نسبت به خروج از شهرها سختگیری می‌شود و تردد شهر به شهر ممنوع خواهد بود.

ظاهرا همانند محدودیت‌های قبلی، مشاغل بخش درمان مثل بیمارستان‌ها، بخش امداد مثل آتش‌نشانی و بخش غذایی مانند سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌ها احتمالا در محدودیت‌های جدید آذر ماه نیز این مشاغل استثنا باشند. اما این محدودیت‌ها درباره بازار طلا چگونه خواهد بود؟

به گفته رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران هنوز دستورالعملی مبنی بر تعطیلی طلافروشان در سطح شهر تهران از سوی اتاق اصناف به این اتحادیه ابلاغ نشده است؛ این در حالیست که در حال حاضر تمام طلافروشان تا ساعت ۱۸ عصر فعالیت دارند.

ابراهیم محمدولی در پاسخ به این پرسش که آیا طلا فروشان از شنبه اول آذر تعطیل هستند یا خیر؟ به تجارت‌نیوز گفت: چنانچه از ابتدای آذر دولت تعطیلی رسمی را برای تمام صنوف اعلام کند، طلافروشان هم تعطیل خواهند شد، در غیر این صورت طلافروشان برخی محدودیت‌های زمانی (فعالیت تمام کسب و کارها تا ساعت ۱۸) در روز را رعایت خواهند کرد.

از فضای مجازی طلا نخرید

البته چنانچه فعالیت طلافروشان متوقف شود ممکن است برخی مردم برای خرید طلا به فضای مجازی مراجعه کنند، این در حالیست ‌که پیش از این ابراهیم محمدولی، رئیس اتحادیه طلای تهران در هشداری به مردم گفته بود: «از فضای مجازی طلا نخرید؛ چرا که آنچه در فضای مجازی از یک مصنوع طلا نمایش داده می‌شود با آنچه در واقعیت وجود دارد از حیث وزن و عیار با اختلاف زیادی همراه است، لذا باید قوانین و ضوابط معامله در این فضا بسیار جامع و کامل باشد تا مصرف‌کننده و خریداران طلا در این حوزه متضرر نشوند و حساسیت این اتحادیه در این موضوع به خاطر حمایت از حقوق مصرف‌کننده است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      طلا مثل دارو و غذا است که شما تصمیم
      داری طلا فروش ها را از دیگر کسبه
      جدا کنید

      پاسخ ها

      • بچه‌ نظام‌ اباد‌ تهران‌

        اقا‌ هیچ‌ فرقی‌ نمیکنه‌ کل‌ کسبه کارگر‌ کارمند‌ کاسب‌ دلال‌ و همه‌ وهمه‌ رو ‌ یک‌ ۲‌ هفته‌ تعطیل‌ کنید والا‌ خسته‌ شدیم‌ از‌ این‌ کرونا‌ بلکه‌ کم‌ شه‌ لعنت‌ کنه‌ خدا‌ این‌ چینی‌ هارو

    • افشین

      بازار طلا را تعطیل کنین بساط دلالها را برچینید درعرض یکهفته سکه بزیر 5 میلیون و دلار هم 10 یا11 هزار میشه اگر دولت همت کنه ونخواد مانع ریزش طلا و ارز شود

    • بدون نام

      اگر طلا فروشی ها تعطیل بشه.بعدش قیمت سکه وطلا به دو برابر افزایش پیدا میکنه.

    • بدون نام

      بچه نظام اباد.خدا قوت .همه جا هستی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج