۱۰۵۹۰۱۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

صندلی لرزان مدیریت در تراکتور

باشگاه تراکتور در چند فصل اخیر دچار تغییرات مداوم مدیریتی بوده و همین موضوع یکی از دلایل ناکامی آنهاست.

خبرگزاری میزان : به دنبال استعفای محمد علیپور، مدیرعامل باشگاه تراکتور، هیئت مدیره این باشگاه، حسن آذرنیا را با حفظ سمت به سرپرستی این مسئولیت انتخاب کرد. آذرنیا به عنوان مدیر تیم تراکتور هم فعالیت می‌کند و جایگزین علیپوری شده که ۱۰ مهر مدیرعامل سرخ‌پوشان تبریزی شد. یعنی علیپور تنها ۴۵ روز پس از همکاری با باشگاه تراکتور از سمت خود استعفا داد.

استعفای عجیب

باشگاه تراکتور تاکنون دلیل این استعفا را رسانه‌ای نکرده است. استعفای وی از این سمت پس از این مدت کوتاه، سوالاتی را درباره این اقدام ایجاد کرده است. علیپور جانشین میرمعصوم سهرابی در سمت مدیرعاملی باشگاه تراکتور شده بود و در نقل و انتقالات سرخ‌پوشان تبریزی نقش پُررنگی داشت. تراکتور در چند فصل اخیر در مدیریت هم مثل نیمکت این تیم، رنگ ثبات را به خود ندیده است.

ثبات، حلقه گمشده تراکتور

در سه سال اخیر، عباس الیاسی (۱۳۹۷)، صادق درودگر (۱۳۹۷)، علیرضا اسدی (۱۳۹۷)، ایوب بهتاج (۱۳۹۷)، عباس الیاسی (۹۸-۱۳۹۷)، غلامرضا صادقیان (۱۳۹۸)، میرمعصوم سهرابی (۹۹-۱۳۹۸) و محمد علیپور، هشت مدیرعاملی بودند که روی صندلی مدیریت تراکتور نشسته‌اند و پس از مدت کوتاهی هم رفته‌اند.

تغییرات مداوم مدیریت، دلیل ناکامی پرشور‌ها

آمار نشان می‌دهد که در چند فصل اخیر، هیچ مدیرعاملی بیشتر از یک سال در این باشگاه حضور نداشته و بسیاری از آنها در مدت زمان کوتاهی پرشور‌ها را ترک کرده‌اند. این در حالی است که شنیده می‌شود زنوزی قصد ورود به انتخابات فدراسیون فوتبال را دارد. حالا این سوال به وجود می‌آید که زنوزی وقتی در باشگاهش خصوصا در بخش مدیریتی این حجم از بی‌ثباتی وجود دارد، چطور می‌خواهد فدراسیون فوتبال را اداره کند؟!

پولی که خوشبختی نمی‌آورد

هرچند حضور احتمالی زنوزی در فدراسیون فوتبال احتمالاً منابع مالی خوبی را به این فدراسیون تزریق می‌کند و او می‌تواند درآمدزایی خوبی داشته باشد اما اگر قرار باشد عملکرد زنوزی در فدراسیون فوتبال هم، مانند عملکردش در اداره باشگاه تراکتور باشد بعید نیست که این بی‌ثباتی در آینده یقه فدراسیون فوتبال را هم بگیرد؛ فدراسیونی که به خودی خود، مشکلات فراوانی دارد.

نقش پررنگ دلالی در تغییرات زودهنگام مدیران

البته متمول بودن مالک باشگاه تراکتور هم می‌تواند یکی از عوامل وسوسه مدیران مختلف برای حضور در این باشگاه هرچند برای یک مدت کوتاه باشد. عده‌ای با حضور در باشگاه تراکتور بیشتر از اینکه به فکر انجام مسئولت‌های‌شان باشند، به دنبال دلالی هستند و همین امر موجب می‌شود شاهد تغییرات سریع در کادر باشگاه تراکتور باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج