۱۰۵۹۳۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آیا حق با حسن روحانی است؟

یک فعال سیاسی اصلاح طلب درباره انتقاد حسن روحانی از منتقدان دولت و تاکید بر اینکه منتقدان با شناسنامه حرف بزنند، گفت: با شناسنامه دار شدن منتقدان وزن و جایگاه آنها نزد مردم مشخص می شود و آن وقت نمی توانند خود را نماینده مردم معرفی کنند.

تابناک: یک فعال سیاسی اصلاح طلب درباره انتقاد حسن روحانی از منتقدان دولت و تاکید بر اینکه منتقدان با شناسنامه حرف بزنند، گفت: با شناسنامه دار شدن منتقدان وزن و جایگاه آنها نزد مردم مشخص می شود و آن وقت نمی توانند خود را نماینده مردم معرفی کنند.

فرارو نوشت: داریوش قنبری با بیان این مطلب درباه سخنان امروز حسن روحانی در افتتاحیه نمایشگاه کتاب اظهار کرد: این سخنان در واقع نشان می دهد که تاکنون انتقادات از دولت آقای روحانی تحت عنوان مردم بوده است در حالی که واقعیت این است که در این انتقادات مردم هیچ نقشی ندارند. به واقع انتقادات و تخریب ها علیه دولت از جانب گروه های سازمان یافته خاصی است که در انتخابات ریاست جمهوری شکست خورده اند و مردم به آنها نه گفته اند.

وی افزود: این منتقدان نمی توانند نمایندگی از جانب مردم داشته باشند چرا که آنها در میان مردم اصلا پایگاهی ندارند اگر غیر از این بود می توانستند در انتخابات ریاست جمهوری به موفقیت برسند ولی آنها چون نتوانستند موفقیتی کسب کنند به روش سلبی و تخریبی متوسل شده اند تا با خود را نماینده مردم معرفی کردن و تخریب دولت پایگاهی برای خود کسب کنند.

این نماینده سابق مجلس ادامه داد: این در حالی است که خود همین منتقدان نتیجه مشکلات مردم هستند همان هایی که در هشت سال گذشته بر سیستم اجرایی کشور مسلط بودند و با عملکرد خود و سوء مدیریت کشور را به سمتی سوق داد که شرایط روز به روز برای مردم سخت تر شد.

وی با بیان اینکه انتقادات نسبت به دولت روحانی از سوی جریان سیاسی حاکم در دولت قبل فرار به جلو است، گفت: اکنون این انتقادات مطرح می شود تا با فضاسازی و ایجاد هیاهو واقعیت را قلب و اذهان افکار عمومی از دریافت پاسخ نسبت عملکرد دولت گذشته منحرف کنند.

قنبری با تاکید بر اینکه اگر منتقدان به واقع نماینده مردم هستند و از جانب مردم سخن می گویند چرا در ۸ سال دولت احمدی نژاد سکوت کردند گفت: در پی عملکرد دولت محمود احمدی نژاد در ۸ سال گذشته بدترین شرایط بر مردم تحمیل شد چرا آن موقع این مدافعان امروزی مردم سکوت کرده بودند و یا با فریادهای خود در دفاع از دولت اجازه شنیدن صدای منتقدان را نمی دادند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه درخواست آقای روحانی درخواست به جا و به حقی است گفت: منتقدان این شجاعت را داشته باشند و انتقادات خود را از جانب حزب و گروه و دسته سیاسی خود بیان کنند تا آن وقت وزن، جایگاه و قدرت تاثیر گذاری خود را بسنجند آن وقت معلوم می شود که آیا از جانب مردم نمایندگی می شوند یا خیر.

قنبری افزود: جریانات محفلی که حتی به جایی نرسیده اند که خود را حزب بنامند و با عناوین همچون جبهه فعالیت می کنند و تعداد اعضای آنها هم از تعداد انگشتان دست فراتر نمی رود و وزن خود را با صدای خود می سنجند نمی توانند نمایندگی از جانب مردم داشته باشند.

وی ادامه داد: اکثریت مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری ۲۴ خرداد سال گذشته نماینده خود را انتخاب کردند و اگر قرار باشد کسی خود را نماینده مردم معرفی کند این آقای روحانی به عنوان رییس جمهور منتخب است نه آنها که مردم آنها را طرد کردند و از عملکرد ۸ ساله و شرایطی که بر آنها تحمیل شده است دلخورند.

قنبری با بیان اینکه آنهایی که خود را نماینده مردم معرفی می کنند در گفتار و عمل دچار تناقض هستند، گفت: این به اصطلاح مدافعان مردم اساسا در افکار و عقایدشان رای و نظر مردم هیچ جایگاهیی ندارند و آنها مردم را تنها زینت المجالس خود می خواهند اما در عمل برای آنکه جایگاه خود را از دست ندهند دم از مردم می زنند و به نوعی نگاه فرصت طلبانه به مردم دارند و از آنها به عنوان نردبان ترقی استفاده می کنند.

وی با تاکید بر اینکه سنگ محک احترام به مردم احترام به منتخب مردم است، گفت: یک راهکار ساده که نشان دهد این به اصطلاح مدافعان مردم به رای و نظر مردم احترام می گذارند همین احترام به منتخب مردم و دولتی است که مردم با رای خود آن را انتخاب کردند.

این نماینده سابق مجلس با بیان اینکه انتقاد خوب است اما درست، اصولی و به دور از اغراض سیاسی و جناحی گفت: دولت به هیچ وجه از نقد فراری نیست اما آنچه که به نظر می رسد دولت را ناراحت می کند تخریب هایی با اغراض سیاسی و جناحی است که علیه دولت به نام مردم می شود.

وی با ابراز تاسف از امکان پاسخگویی دولت به انتقادات گفت: متاسفانه دولت از ابزارهای لازم برای پاسخگویی به انتقادات محروم است و ضرورت دارد که این خلا به لحاظ رسانه ای بر طرف شود تا دولت از طریق رسانه های همسو و همفکر خود بتواند به انتقاداتی که عمدتا بی جا است پاسخ دهد.

قنبری افزود: در حال حاضر ترکیب رسانه های کشور فاقد توازن لازم است و یک جریان فکری و سیاسی نبض اخبار و رسانه ها را به خصوص از هشت سال گذشته در اختیار گرفته است و با منابعی که در این سال ها در اختیار گرفته است با راه اندازی روزنامه ها و خبرگزاری ها دست به فضای سازی علیه دولت و منتخب مردم می زند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با انتقاد از رسانه های وابسته به دولت گفت: متاسفانه دولت در ماه های گذشته هم از حداقل ابزارهای هم که در اختیار داشته نتوانسته است استفاده کند و خبرگزاری دولت یعنی ایرنا و همچنین روزنامه ایران در این ماه ها نشان داده اند که در پاسخ به انتقادات ناتوان هستند و ضروری است برای فعال شدن این دو بازوی رسانه ای دولت فکر جدی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج