۱۰۵۹۳۷۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کعبی: تعطیلی لیگ کمکی به ما نمی‌کند

مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: تعطیلات مجدد لیگ نه تنها کمکی به ما نمی‌کند بلکه می‌تواند آسیب رسان باشد.

خبرگزاری میزان: عقیل کعبی در گفت‌وگویی در مورد بازی هفته اول لیگ برتر و شکست تیم مس رفسنجان مقابل تیم استقلال اظهار داشت: بازی با تیم استقلال روز بد ما بود. بعد از این که گل اول را از استقلال دریافت کردیم کنترل بازی دست ما بود. بار‌ها موقعیت‌هایی رو دروازه حریف ایجاد کردیم، ولی متاسفانه بر خلاف جریان بازی گل دوم را هم دریافت کردیم وکار برایمان سخت شد. امیدواریم در بازی‌هایی آینده بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی در مورد بازی هفته دوم تیم مس و رویارویی با تیم گل گهر خاطرنشان کرد: بعد از بازی هفته اول تمرینات خوبی داشتیم و خودمان را برای بازی با تیم گل‌گهر آماده کردیم. از آنجا که این بازی دربی کرمان است می‌دانیم برای ما و مردم رفسنجان خیلی مهم است. از این رو تمام تلاش خود را خواهیم کرد برنده از زمین خارج شویم. گل‌گهر تیم خوبی بوده و توانایی خود را نشان داده است. از این رو با توجه به این که با تیمی قوی بازی داریم از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به احتمال تعویق مجدد مسابقات لیگ برتر اینبار به دلیل تعطیلی احتمالی کلان‌شهر‌ها تصریح کرد: تعطیلی لیگ برای ما واقعا سخت است. این که بخواهند بازی‌ها را لغو کنند و ما فقط تمرین کنیم تا مجوز بازی‌ها مجددا صادر شود واقعا آزاردهنده است. وقتی قرار است ما تمرین کنیم و بازی دوستانه انجام دهیم تعطیلی لیگ تاثیری در وضعیت ما از نظر کرونا ندارد.

کعبی که اصرار داشت تعطیلی مسابقات لیگ دردی از آنها دوا نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: به نظرم، هیچ فرقی نمی‌کند که به خاطر کرونا بازی‌ها را تعطیل کنند، چون ماداریم تمرین وبازی دوستانه انجام می‌دهیم. در چنین شرایطی دلیلی ندارد بازی‌ها را لغو کنند. این بدن‌ها فرسودگی لیگ فصل قبل را پشت سر گذاشته است بازیکنان هم از این تعطیلی‌ها خسته می‌شوند و روحیه‌ها پایین می‌آید. اگر قرار باشد بعد از هر هفته مسابقات را تعطیل کند باید برویم دوباره بدنسازی کنیم. این شرایط به نفع ما نیست و آسیب رسان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج