۱۰۵۹۴۳۳
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

آرامش آبی‌ها، قربانی بازی‌های رسانه‌ای

مناظره رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سابق استقلال در برنامه فوتبال‌برتر، صحنه‌های نه‌چندان خوشایندی را بر قاب تلویزیون به تصویر کشید.

روزنامه خراسان: مناظره رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سابق استقلال در برنامه فوتبال‌برتر، صحنه‌‌‌های نه‌چندان خوشایندی را بر قاب تلویزیون به تصویر کشید که واکنش‌‌‌های متعدد و مختلفی را در‌پی داشت که یک سوی آن‌ها انتقاد از مسئولان سابق و فعلی باشگاه استقلال بود و سوی دیگر اعتراض به رسانه ملی و تهیه‌کنندگان برنامه فوتبال برتر و محمدحسین میثاقی مجری برنامه!

درست در فصلی که استقلال به نسبت فصل‌‌‌های دیگر ریزش و تنش کمتری داشته و کار نقل‌و انتقالاتش بهتر پیش رفته و لیگ بیستم را هم بر‌خلاف چند سال اخیر با پیروزی شروع کرده، ظاهرا دست‌هایی در کار است تا آرامش اردوگاه آبی را بهم بزند، حال این دست‌‌‌های پشت‌پرده از داخل باشگاه باشد یا باشگاه‌‌‌های رقیب و یا نهادهای دیگر! این واکنش بسیاری از هواداران استقلال پس از مناظره دوشنبه شب دو مدیر سابق و فعلی‌ این باشگاه در برنامه فوتبال برتر بوده که مجری‌اش همواره از سوی استقلالی‌ها به داشتن تعصب خاص نسبت به پرسپولیس متهم بوده و هست.‌ اسماعیلی خلیل‌زاده ‌‌رئیس ‌‌هیئت‌مدیره و احمد سعادتمند مدیرعامل سابق باشگاه استقلال درست چند روز مانده به بازی حساس آبی‌ها با فولاد‌خوزستان در هفته دوم چنان از خجالت هم درآمدند و اسرار باشگاه را به حراج گذاشتند که کمتر یاد داریم مدیران سابق سرخابی چنین کرده باشند.

این دو مدیر که اصلا پایگاهی نزد هواداران و پیشکسوتان استقلال نداشته و ندارند و اتفاقا به‌خاطر نزدیکی و دوستی قدیمی‌شان با وزیر ورزش‌و جوانان سخت مورد‌انتقاد و اعتراض استقلالی‌ها بوده و هستند، در مناظره‌‌ای که بازنده اصلی آن استقلال بود، خودزنی کردند.

سعادتمند بعد از مدتی سکوت، هر روز مصاحبه‌‌ می‌کند و به‌قول خودش به افشاگری درباره استقلال،‌‌ می‌پردازد و جالب اینجاست که رسانه‌ها هم به او تریبون‌‌ می‌دهند، در‌حالی که سوژه پر‌و پیمانی چون مهدی رسول‌پناه سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس با آن افشاگری عجیب‌و غریبش و ادبیات سخیفش باید بیشتر از سعادتمند بین رسانه‌ها خواهان داشته باشد! اما پس از آن افشاگری‌ بی‌سابقه که انتظار‌‌ می‌رفت رسول‌پناه تا مدت‌ها در صدر اخبار رسانه‌‌‌های ورزشی باشد، پرونده‌اش بسته شد و رسانه‌ها هم ترجیح دادند سکوت کنند و سراغش نروند تا آرامش پرسپولیس بهم نریزد.

با این‌حال برخی‌ سایت‌ها، رسانه‌ها و رسانه ملی علاقه عجیبی برای مصاحبه با مدیران و منتقدان استقلال دارند که آخرین آن‌هم مناظره سخیف خلیل‌زاده و سعادتمند در برنامه فوتبال برتر بود! برای استقلالی‌ها و اهالی فوتبال، این سوال مطرح است که اگر رسانه‌ها به هر دلیلی آرامش استقلال را دوست ندارند یا به آن توجهی‌‌ نمی‌کنند، چرا ‌‌رئیس ‌‌هیئت‌مدیره باشگاه در شروع لیگ باید چنین نمایش و غائله‌‌ای به‌ راه بیندازد؟ آیا مطرح کردن مسائل درون‌باشگاهی در رسانه خود عبور از خط قرمز مدیریتی و اخلاقی نیست؟ آیا وزیر ورزش‌و جوانان نظارتی بر مدیرانی که در باشگاه استقلال گذاشته، ندارد و به آن‌ها بابت رفتار و گفتارشان که باعث رنجش میلیون‌ها هوادار شده و‌‌ می‌شود، تذکر‌‌ نمی‌دهد؟

پرونده آندره‌آ استراماچونی تا کی باید چماقی بالای سر استقلال باشد تا هر کسی که از راه‌‌ می‌رسد آن را بر سر این تیم و هوادارانش بکوبد؟ اگر قرار نیست یک بار برای همیشه در مورد این پرونده شفاف‌سازی شود، حداقل پرونده‌اش را ببندید و منتظر حکم دادگاه عالی ورزش درباره مرد ایتالیایی و غرامت سنگین احتمالی بمانید!

در مورد برنامه فوتبال برتر هم که نقد‌‌‌های زیادی به آن و مجری‌اش‌‌ می‌شود، این سوال مطرح است که آیا تهیه‌کنندگان آن سوژه و طرح بهتری برای برنامه این هفته نداشتند که چند ساعت از پرمخاطب‌ترین شبکه رسانه ملی را با مناظره سخیف دو مدیر ناکارآمد باشگاه استقلال هدر دادند؟

آیا‌‌ نمی‌شد به‌جای این مناظره سخیف و‌ بی‌نتیجه به موضوعات مهمی چون لیست عجیب دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی، اساس‌نامه فدراسیون فوتبال و سرنوشت این فدراسیون‌ بی‌‌‌رئیس و انتخاب‌‌‌های عجیب از جمله ابقای حمید استیلی سرمربی ناموفق تیم‌ ملی امید در این سمت و ده‌ها موضوع دیگر فوتبالی که به مراتب ارجح‌تر از مناظره دو مدیر باشگاه استقلال بودند، پرداخت؟ با وجود چنین موضوعاتی و غفلت برنامه‌سازان فوتبال برتر از آن و پرداختن به حواشی استقلال، شاید هواداران این تیم حق داشته باشند که شائبه رنگی بودن‌ برخی برنامه‌‌‌های ورزشی رسانه ملی را پیش بکشند و آن‌ها را در جهت تخریب و برهم زدن آرامش تیم محبوب‌شان و در راستای موفقیت دیگر رقبا قلمداد کنند. ‌

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کلا استقلال ی بازی برده اونم از ی تیم تاره لیگ برتری نمیدونم تا نیم فصل صدر جدول بود ی چیزی حالا تازه تیما از فشار بدن سازی خارج میشن بعد مشخص میشه کدوم تیم بهتره

      پاسخ ها

      • استقلالی

        چه ربطی داره مهم آرامش تیم که رسانه ها سرخ میخوان از تیم بگیرن

      • بدون نام

        وقعا چقدر بد شد ارامش استقلال رو بهم زدند ولی الان یک ماه است که فینالبست اسیا را مرتبا در رسانه ها له کردن ولی مهم نیست

    • بی نام

      این میثاقی لنگی فقط دنبال حاشیه درست کردن هست تمام وقتش رو صرف این کار میکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا لنگی به درد نخور

    • ارمین

      تماما کار رسانه ملی و اقای میثاقیه چون علیه استقلال تلاش میکنه وهمش دنبال ایجاد حاشیه است ومتاسفانه مسولین هم رسیدگی نمیکنن که اقا لیاقت تریبون این شبکه رو ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج