جاباما
۱۰۵۹۷۱۲
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

وزیر ورزش به مردم سیگنال داد!

وزیر ورزش و جوانان از مردم خواست با خیال راحت به دنبال خرید سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بروند. وزیر ورزش به مردم سیگنال خرید سهام استقلال و پرسپولیس را داد

خبرورزشی: مسعود سلطانی فر در دیدار با جمعی از نخبگان و صاحب‌نظران اقتصادی درباره واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی گفت: خوشبختانه اجماع خوبی بین صاحب‌نظران اقتصادی و ورزشی و مدیران کشور و دولت برای ورود دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به فرابورس و آغاز روند جدی خصوصی‌سازی دو باشگاه وجود دارد.

وی با اشاره به تلاش‌های سه ساله خود برای زمینه‌سازی واگذاری استقلال و پرسپولیس یادآور شد: خوشبختانه هم رئیس جمهور و هیئت وزیران و هم قاطبه مردم، ورزشکاران و قهرمانان با این اتفاق بزرگ و تاریخی ورزش ایران موافق و همگام هستند.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به ریسک واگذاری استقلال و پرسپولیس و آینده این دو باشگاه اظهار داشت: بعد از خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس، دولت و وزارت ورزش و جوانان دخالتی در اداره دو تیم ندارد و عمدتاً به‌صورت ارشادی با تشویق سرمایه‌گذاران حمایت خود را برای پایدار شدن روند خصوصی‌سازی دو تیم به صورت مشروط و موقت ادامه می‌دهد و به تدریج و با زمان‌بندی مناسب، این حمایت‌ها کاهش می‌یابد تا دو باشگاه کاملاً به خود متکی شوند و با همین نگاه معتقدم مردم با خیال راحت به سراغ خرید سهام استقلال و پرسپولیس بروند.

سلطانی‌فر گفت: تصمیمی مهم و ماندگار در تاریخ این دو باشگاه به مرحله اجرا نزدیک می‌شود و قطعاً این سیاست‌گذاری به نفع مردم، کشور، ورزش و هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در سطوح ملی و بین‌المللی است و نشانه آن هم رضایتمندی هواداران و سبک شدن بار دولت از مسیر واگذار کردن وظایف اجرایی به بخش خصوصی است.

وی تصریح کرد: در سطوح مختلف، نظر و آرای نخبگان کشور را برای طی مسیر روشن و مطمئن واگذاری استقلال و پرسپولیس شنیده‌ام و تلاش می‌کنیم بدون فوت وقت این مسیر را طی کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با قدردانی مجدد از جمع متخصصان اقتصادی و صاحب‌نظران دانشگاهی که در این مدت در کنار دولت و وزارت ورزش و جوانان بودند، گفت: قطعاً با کمک شما فرایند اصلاح سیاست‌ها و برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات بهتر و بالا رفتن کیفیت آن به جامعه بزرگ ورزش سریع‌تر میسر شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      بیخود سر کار هستید . وزیر ورزش ( ببخشید وزیر یک‌تیم " لنگ‌" ) بیخود میکنه این چرت و پرتها را میگه هنوز زیر ساختهای واگذاری هیچ آماده نیست . فقط شعاره در عمل هیچ به هیچ هستش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج