۱۰۵۹۷۸۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

شیخ دیاباته: درد دارم

شیخ دیاباته، مهاجم بلندقامت استقلال در تمرین دیروز ناگهان از جمع دیگر بازیکنان جدا شد و در تمرین گروهی شرکت نکرد.

خبرورزشی: در حالی که استقلال باید عصر روز جمعه جدال حساسی را مقابل فولاد در اهواز برگزار کند و تمرینات تاکتیکی روزهای اخیر از اهمیت فوق‌العاده زیادی برخوردار است، قبل از آغاز کارهای جدی تمرین روز چهارشنبه شوک بزرگی به کادر فنی این تیم وارد شد .

اتفاقی که تبعات آن می‌تواند در مسابقه با شاگردان جواد نکونام گریبان‌گیر آبی‌پوشان پایتخت شود .از قرار معلوم، وضعیت شیخ دیاباته برای این مسابقه در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و به موازات آن شایعاتی نیز در موردش شنیده می‌شود.

نمی‌توانم تمرین کنم

استقلالی‌ها ظهر چهارشنبه ابتدا بدل‌های خود را گرم کردند و پس از آن قرار شد کارهای تاکتیکی در دستور کار قرار بگیرد. همه آماده قرار گرفتن در طبقه بندی کادر فنی برای مرور کارهای تاکتیکی بودند ولی ناگهان شیخ دیاباته از جمع بازیکنان جدا شده و به گوشه‌ای از زمین رفت!

این اتفاق برای مربیان استقلال عجیب بود چون شیخ همواره در تمرینات انگیزه فراوانی داشت و یکی از حرفه‌ای‌ترین بازیکنان استقلال محسوب می‌شود به همین خاطر دلیل‌ را جویا شدند و دیاباته در پاسخ مدعی شد درد عضلانی دارد و نمی‌تواند در کارهای تاکتیکی شرکت کند چون فشار تمرین قطعاً درد او را تشدید کرده و می‌تواند باعث افزایش میزان آسیب‌دیدگی‌اش شود! این اتفاق مانند یک شوک به مربیان بود چون آقای گل فصل گذشته لیگ برتر یکی از مهم‌ترین جلسات تاکتیکی قبل از بازی با فولاد را از دست می‌داد و حتی احتمال داشت به مسابقه روز جمعه نرسد.

کارهای جداگانه

مربیان وقتی متوجه شدند که شیخ اصرار بر درد دارد ،با جدایی‌اش از جمع سایر نفرات موافقت کردند و این بازیکن نیز زیر نظر کادر پزشکی مشغول کارهای کششی و نرمش های سبک‌تر شد. دیاباته تا پایان تمرین به جمع سایر بازیکنان بازنگشت و همچنان به صورت انفرادی کار می‌کرد. مسئله‌ای که باعث نگرانی کادر فنی شده بود ولی چاره دیگری نداشتند و مجبور بودند با آن کنار بیایند.

روشن شدن تکلیف

استقلال فردا آخرین تمرین خودش را انجام می‌دهد و پس از آن به سوی اهواز پرواز خواهد کرد .طبق قاعده ،شیخ امروز قبل از آغاز تمرین توسط کادر پزشکی مورد معاینه قرار خواهد گرفت و اگر مشکلی برای حضور در زمین نداشت، تمرین می‌کند و پس از آن به سوی فرودگاه حرکت خواهد کرد ولی اگر شرایطش برای ادامه کار فراهم نباشد، به احتمال زیاد از فهرست مسافران خوزستان خط می‌خورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج