۱۰۵۹۸۳۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نکونام و فکری خیلی زود به هم رسیدند

هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر از امروز با برگزاری ۳ بازی آغاز می‌شود و طبق برنامه جمعه و شنبه نیز با برگزاری ۵ بازی دیگر پرونده این هفته از رقابت‌ها بسته خواهد شد.

روزنامه خراسان: هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر از امروز با برگزاری ۳ بازی آغاز می‌شود و طبق برنامه جمعه و شنبه نیز با برگزاری ۵ بازی دیگر پرونده این هفته از رقابت‌ها بسته خواهد شد. البته اگر در این روزهای کرونایی و غیرقابل پیش‌بینی اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد! در اولین بازی امروز نساجی در حالی میزبان تراکتور است که لیگ را با برتری ۳-صفر شروع کرد. در سوی مقابل تراکتور با تساوی ناامیدکننده بدون گل در خانه پا به هفته دوم گذاشته است.

تراکتوری‌ها در هفته اول مقابل نفت مسجدسلیمان متوقف شدند و حالا بازی سختی در خانه نساجی خواهند داشت. در دیگر بازی امروز سپاهان و آلومینیوم اراک که هر ۲ لیگ را با باخت شروع کرده‌اند مقابل هم قرار می‌گیرند. مسلما هر نتیجه‌ای غیر از برد در اصفهان می‌تواند به معنای ورود زودهنگام سپاهان به حاشیه باشد.

نفت مسجدسلیمان و سایپا هم در حالی امروز مقابل هم قرار می‌گیرند که در هفته اول نه گلی زده‌اند و نه گلی خورده‌اند. در ادامه بازی‌های لیگ برتر فردا نیز ۳ بازی برگزار خواهد شد که در اولین بازی مس رفسنجان میزبان گل‌گهر خواهد بود. مس رفسنجان با باخت مقابل استقلال به این بازی رسیده اما گل‌گهر با برد ۳-یک مقابل سپاهان در همین شروع لیگ با قلعه‌نویی خیلی از نگاه‌ها را به خود جلب کرده است. در دیگر بازی فردا هم ماشین‌سازی میزبان ذوب‌آهن است.

اما در مهمترین بازی فردا و البته مهمترین بازی هفته دوم فولاد در خانه میزبان استقلال است. این بازی علاوه بر تقابل ۲ تیم مدعی تقابل و زورآزمایی ۲ مربی جوان استقلالی هم خواهد بود. در یک سو جواد نکونام با فولاد و در سوی مقابل محمود فکری حضور دارد که این‌بار به عنوان سرمربی به استقلال برگشته به این امید که به حسرت ۷ ساله آبی‌ها در لیگ برتر پایان دهد. فولاد در بازی نخست در اصفهان به نتیجه تساوی ۲-۲ دست یافت و استقلال با یک برد مطمئن مقابل رقیب تازه‌وارد خود یعنی مس رفسنجان بعد از مدت‌ها لیگ را با برد شروع کرد.

در هفته اول پنجره‌های بسته نقل‌وانتقالاتی بزرگ‌ترین معضل آبی‌های پایتخت بود که حالا این معضل پس از پرداخت بدهی به شفر و باشگاه پاختاکور از بین رفته و محمود فکری تنها بعد از یک بازی با همان چهره‌های همیشگی، حالا این فرصت را دارد در دومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر نفرات جدیدی را به خدمت بگیرد. استقلالی‌ها در حالی در هفته دوم لیگ برتر میهمان فولاد هستند که می‌توانند با تزریق چهره‌های جدید چه در ترکیب اصلی چه به عنوان بازیکن ذخیره فرصت تنفس پیدا کرده و چهره جدید این تیم نیز مشخص شود.

استقلالی‌ها برای فصل بیستم ۷ بازیکن جدید به خدمت گرفته‌اند؛ رشید مظاهری، سیداحمد موسوی، بابک مرادی، متین کریم‌زاده، محمد نادری، محمدحسین مرادمند و مهدی مهدی‌پور. در این بین فقط محمد نادری به دلیل ابتلا به کرونا شانس حضور در ترکیب آبی‌ها را نخواهد داشت. باید تا فردا صبر کرد و دید اولین بازیکنان جدیدی که قرار است بعد از ماه‌ها در ترکیب استقلال قرار بگیرند کدام نفرات هستند.

برنامه کامل هفته دوم لیگ برتر

امروز
نساجی-تراکتور؛ ۱۶:۱۰
سپاهان-آلومینیوم؛ 16:20
نفت‌ مسجدسلیمان-سایپا؛ ۱۶:۳۵

فردا
مس رفسنجان-گل‌گهر؛ ۱۶:۱۰
ماشین‌سازی-ذوب‌آهن؛ 16:35
فولاد-استقلال؛ ۱۶:۴۰

شنبه اول آذر
پیکان-شهرخودرو؛ ۱۶:۲۰
پرسپولیس-صنعت‌نفت؛ 16:20

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج