۱۰۵۹۸۵۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

هیات‌مدیره پرسپولیس و استقلال برای دیده‌شدن!

مدیران پرسپولیس و استقلال و اعضای هیات مدیره این دو تیم در سال‌های اخیر کارنامه درخشانی از خود به جای نگذاشتند و هر زمانی که در تنگنا قرار گرفته اند احساسات هواداران را به بازی گرفتند.

خبرآنلاین: مدیران پرسپولیس و استقلال و اعضای هیات مدیره این دو تیم در سال‌های اخیر کارنامه درخشانی از خود به جای نگذاشتند و هر زمانی که در تنگنا قرار گرفته اند احساسات هواداران را به بازی گرفتند.

تغییرات مکرر مدیران و خانه تکانی در هیات مدیره پرسپولیس و استقلال آن هم با سلایق متفاوت، موجب تشدید تراکم بدهی‌های شده و ادامه این روند، این دو باشگاه پرطرفدار را تا مرز پرتگاه و سقوط برده است. با این وجود در این سال‌ ها شاهد بدهی ‌های کلان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به مربیان و بازیکنان هستیم و نکته مهم تر از آن که هیچ نهاد و سازمانی، نظارت جامع و کاملی بر امور این دو باشگاه‌ و مدیریت‌های فعلی و گذشته ندارد.

عدم توجه و دقت در مفاد قراردادها و بدهی ‌ها در این سال‌ها، خبرهای نگران کننده و تکان دهنده‌ ای را برای فوتبال کشور رقم زده است. ماجراهای چالش برانگیزی که موجب صدور رأی فیفا مبنی بر محرومیت ‌ها،‌ کسر امتیازها و جریمه ‌های سنگین برای این باشگاه در پی داشته است. با این حال سؤال اینجاست که راه حل مقابله با این معضلات چیست و چه کسی باید این مشکلات را از پیش‌رو بردارد؟ به عنوان مثال مشکلاتی که در استقلال و پرسپولیس رقم می‌خورد و بخش عمده‌ای از جامعه را با خود همراه می‌کند.

هیات‌مدیره پرسپولیس و استقلال برای دیده‌شدن!

اتفاقات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در چند ماه اخیر، نمایانگر چالش‌های بزرگ مدیریتی در این دو باشگاه است. افرادی که می آیند و می روند و هیچگاه پاسخگو نیستند. افرادی که تنها برای دیده شدن وارد این دو باشگاه می شوند و احساسات هواداران را نشانه گرفته اند. در سال‌های اخیر کم نبودند افرادی که حتی پست‌های مدیریتی مهمی داشتند اما با حضور در پرسپولیس و استقلال برای خودشان نامی دست و پا کردند.

محمد حاجی‌بیگی، ابوالفضل روغنی گلپایگانی، امیدوار رضایی، فداحسین مالکی، محمود خسروی‌وفا، حسن بیادی، مقداد نجف‌نژاد، اسماعیل خلیل‌زاده، مهدی عبدیان، عباس ملکی و ... . اینها بخشی از نام های افرادی هستند که با حضور در هیات مدیره پرسپولیس و استقلال برای خودشان شهرت خریدند و تنها وجه اشتراک این افراد این بود که هیچ دستاوردی برای سرخابی های پایتخت نداشتند.

حرکت نوبرانه این افراد عکس گرفتن با خرید جدید بود. کاری که اعضای هیات مدیره استقلال در معرفی محمد نادری انجام دادند را در هیچ جای دنیا نمی بینید. هیچگاه اعضای هیات مدیره با بازیکن جدید عکس نمی گیرد و تنها مدیر ورزشی باشگاه است که می تواند در عقد قرارداد حضور داشته باشد. اما همین دوستان خرید میلیاردی را دستاورد خود می دانند. خریدهایی که بعدا گریبان باشگاه را می گیرد و این افراد دیگر سمتی ندارند و هیچگاه هم پاسخی برای تصمیمی که گرفته اند، نمی دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج