۱۰۵۹۹۴۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حمایت سرخابی‌ها بود کار به اینجا نمی‌کشید

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت تاکید کرد: اگر مثل پرسپولیس و استقلال از این باشگاه هم حمایت می‌شد برای پرداخت بدهی کارمان به روز آخر کشیده نمی‌شد.

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه صنعت نفت تاکید کرد: اگر مثل پرسپولیس و استقلال از این باشگاه هم حمایت می‌شد برای پرداخت بدهی‌ کارمان به روز آخر کشیده نمی‌شد.

علی عیسی زاده در خصوص باز شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه اظهار داشت: ما از روز اول آبان که برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه شروع به کار کردیم واقعا روزهای خیلی سخت و مرگباری را پشت سر گذاشتیم. کشور ما در لیست سیاه قرار دارد و نمی‌توانیم حتی یک ریال هم منتقل کنیم.

وی ادامه داد: ما در این مدت در چندین جبهه کار کردیم و از چند جهت تلاش کردیم و استرس داشتیم تا بتوانیم پول را به حساب طلب کارها منتقل کنیم. در این مدت کسی از ما حمایت نکرد و فقط اعضای هیئت مدیره و پالایشگاه نفت آبادان تلاش کردن تا مشکل باشگاه حل شود.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان افزود: ما را مثل پرسپولیس و استقلال ندیدند که برای پرداخت بدهی‌هایشان همه از آنها حمایت می‌کنند، وزارت ورزش و تمام سفارتخانه‌های مرتبط کمک کردند تا بدهی‌های سرخابی‌های پایتخت پرداخت شود. اگر از صنعت نفت هم مثل پرسپولیس و استقلال حمایت می‌شد کار ما به روز آخر کشیده نمی‌شد.

عیسی‌زاده خاطرنشان کرد: کسانی که در این مدت به ما کمک کردند علاوه بر تلاش اعضای هیئت مدیره یکسری از دوستان و شرکت‌های مرتبط و همکار با پالایشگاه نفت آبادان به ما کمک کردند. من یک تشکر ویژه از این عزیزان دارم که در این چند روز اخیر واقعا زحمت کشیدند.

وی تصریح کرد: مشکل بزرگی که ما داشتیم این بود که پول را باید به حساب شخص واریز می‌کردیم، اگر به حساب شرکت یا ارگان و تولیدکننده‌ای می‌خواستیم انتقال دهیم کار راحت تری داشتیم. ما چون تحریم هستیم مبلغ انتقالی بیش از ۵ هزار دلار را همه برای انتقال آن حساس می‌شوند و برای انتقال پول هفت خوان را باید پشت سر می‌گذاشتیم. پول‌های ما برای انتقال به بانک‌های خارجی از خزانه داری آمریکا می‌گذرد تا به حساب‌های اشخاص منتقل شود.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان عنوان کرد: ما قبل از شروع هفته اول لیگ پول‌ها را به حساب‌ها منتقل کردیم ولی ۸ روز طول کشید تا پول‌های ما به حساب‌ها بنشیند. خداراشکر یکی از دوستان که در خارج از کشور هست کمک زیادی به ما کرد و با وکیل‌های طلب کاران ما و فیفا صحبت کرد تا مشکل حل شود.

عیسی‌زاده در پایان گفت: ما شب گذشته تا آخرین لحظه کار ثبت قرارداد بازیکنان جدیدمان را انجام دادیم و با تلاش کادرفنی و بازیکنان سعی می‌کنیم بازی‌های خوبی در ادامه مسابقات لیگ انجام دهیم تا دل هواداران صنعت نفت را شاد کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج