۱۰۶۰۱۰۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

گلر سپاهان جهانی‌تر از علیرضا بیرانوند!

دروازه بان سابق سپاهان بخاطر ضربات عجیبش با مشت و شروع مجددهایش، در فضای مجازی سوژه شد.

ورزش سه: دروازه بان سابق سپاهان بخاطر ضربات عجیبش با مشت و شروع مجددهایش، در فضای مجازی سوژه شد.

ابراهیم عالمه در تعطیلات نیم فصل لیگ هفدهم از تیم الاتحاد سوریه به سپاهان پیوست و در دیدارهایی که برای این تیم انجام داد، عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت اما در انتهای فصل از این تیم جدا شد.

اما اکنون ابراهیم عالمه به دلیل شروع مجددهای منحصر به فردش، سوژه رسانه های خارجی شده است. یکی از این سایت های انگلیسی نوشته است: «با دروازه بان سوری که به جای پا با دست از کنار دروازه اش شروع مجدد می کند، آشنا شوید.خانم ها و آقایان! این ابراهیم عالمه است. سنگربان ۲۹ ساله سوری که به دلیل شروع مجددهای غیرطبیعی اش در فضای مجازی وایرال شده و کلیپ های او دست به دست می چرخد.»

گلر سپاهان جهانی‌تر از علیرضا بیرانوند!

عالمه را می توان یک رقیب برای علیرضا بیرانوند دانست. با این تفاوت که علیرضای ایرانی توپ را در دستش گرفته، تا جایی که توان دارد دستانش را همچون زه کمان به عقب می کشد و به ناگاه توپ را به میانه های زمین ارسال می کند. پرتاب بلندی که تا نزدیکی های محوطه جریمه حریف می رود.

اما سبک عالمه با علی بیرو کمی متفاوت است. او توپ را با دست چپ با هوا انداخته و دست راستش را مشت می کند و با ضربه ای محکم به توپ، آن را تا داخل زمین حریف پرتاب می کند. ضربه محکمی که دستکمی از یک شروع مجدد با پا ندارد.

عالمه که اکنون عضو تیم الجیش سوریه است، یک نیم فصل موفق را در سپاهان سپری کرد. او سابقه عضویت در تیم های الشرطه، الوحده، الوثبه و الاتحاد سوریه را در کارنامه دارد و از سال 2012 تاکنون 61 بازی ملی را برای سوریه انجام داده است.

گلر سپاهان جهانی‌تر از علیرضا بیرانوند!
او همچنین ۱۰ سال موفقیت آمیز را در دوران حرفه ای خود گذرانده است و بیش از ۱۵۰ بازی در طول زندگی حرفه ای خود انجام داده است اما بسیاری از فوتبالدوستان این دروازه بان را بیشتر به دلیل آن روش مشت زدن باور نکردنی در محوطه جریمه تیم خودی می شناسند.

این حرکت ابراهیم عالمه نخستین بار در دیدار دوستانه سوریه و ژاپن در سال ۲۰۱۷ مورد توجه قرار گرفت. در آن دیدار دوستانه که با تساوی ۱ - ۱ به پایان رسید، عالمه با ضربات مشت گونه اش توپ را به گردش درآورد و این حرکت عجیب در رسانه های محلی و منطقه مورد توجه قرار گرفت.

او در دقیقه ۱۰ آن دیدار، صاحب توپ شد و به ناگاه تصمیم گرفت به جای آنکه با پا توپ را به گردنش دربیاورد، با یک مشت محکم، توپ را به زمین تیم رقیب بفرستد که در این کار نیز موفق شد و اکنون فیلم های او در تیم های باشگاهی اش و همچنین تیم ملی سوریه در فضای مجازی و رسانه های ورزشی مورد توجه قرار گرفته و بازتاب فراوانی داشته است.

گلر سپاهان جهانی‌تر از علیرضا بیرانوند!

جالب است بدانید که رکورد شروع مجدد با ضربه پا متعلق به ادرسون سنگربان منچسترسیتی است. او چندی پیش با حضور مسئولان گینس، 3 بار و با پا شروع مجدد داشت و توانست رکورد 75.35 متری را به ثبت برساند. رکورد قبلی در این زمینه 75 متر بود و ادرسون با 0.35 متر، این رکورد را افزایش داد و نامش را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کرد.

اکنون ابراهیم عالمه نیز می تواند شانس خود را برای قرار گرفتن نامش در کتاب رکوردهای گینس امتحان کند. حرکتی که او انجام می دهد، در دنیای فوتبال بی نظیر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج