جاباما
۱۰۶۰۱۰۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

عیسی در محرومیت بوکسور شد!

عیسی آل کثیر گلزن جنوبی پرسپولیس با وجود محرومیت ۶ ماهه، همچنان یکی از خبرسازترین و محبوب‌ترین بازیکنان این تیم است.

ورزش سه: عیسی آل کثیر گلزن جنوبی پرسپولیس با وجود محرومیت ۶ ماهه، همچنان یکی از خبرسازترین و محبوب‌ترین بازیکنان این تیم است.

شب گذشته و در شرایطی که پرسپولیس به دنبال جذب یک مدافع برای شروع مطمئن‌تر لیگ بیستم بود، حضور ناگهانی گلزن اول پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، سرها را به سمت باشگاه برگرداند؛ اتفاقی که برای هواداران پرسپولیس حتی جدی‌تر از استخدام بازیکن جدید پیگیری می‌شد. از باشگاه پرسپولیس خبر آمد که سرخ‌ها نام آل کثیر را از لیست خود خارج می‌کنند و با توجه به این‌که محرومیت ۶ ماهه او فقط در پروسه سنگین و پیچیده ممکن است بخشوده شود، آن‌ها جای خالی وی را به یک بازیکن جدید خواهند داد.

ضمن این‌که این تصمیم خیلی زود مورد نقدی جدی هواداران پرسپولیس قرار گرفت و در شرایطی که آن‌ها در عقد قرارداد بازیکن جدید هم توفیقی نداشتند، در نهایت دست به این کار زدند تا موج انتقاد هواداری در شبکه‌های اجتماعی با استوری امروز صبح ابراهیم شکوری متوقف شود.

برای عیسی حضور در تیم فوتبال پرسپولیس با یک شرایط عجیب و غریب و باورنکردنی رقم خورده است؛ او به عنوان جانشین علی علیپور بهترین گلزن پرسپولیس در چند سال گذشته در اولین تورنمنت با پیراهن پرسپولیس درخشید و عامل صعود و بردهای این تیم شد اما درست در روزِ فینال آسیا با محرومیتی که درباره‌اش بسیار نوشته شده از فهرست سرخپوشان کنار رفت.

او حالا باید خود را در شرایط دور از مسابقه، آماده نگه دارد؛ آل‌کثیر امروز در واکنش به خبر محرومیت، دست به انتشار ویدئویی از تمرینات اختصاصی‌اش با مربی فیتنس معروف (روزبه جوع عطا) و یادداشتی که "پیراهن پرسپولیس را ساده به دست نیاورده که آن را راحت از دست بدهد" زد. در این ویدئو آل‌کثیر در حال تمرینات مختلفی برای آماده نگه داشتن بدن خود است. از ورزش‌هایی مثل بوکس و دوچرخه سواری گرفته تا وزنه زدن و تمرینات تعادلی و آیتمی که به ضربه زدن با هر دو پای چپ و راست بعد از پریدن از روی موانع اختصاص دارد.در این بین بخصوص تمرینات مشتزنی آل کثیر مورد توجه قرار گرفته و ضربات او با گلزنی‌های آسیایی اش مقایسه شده.جاییکه عیسی خشن و بی رحم حریفان را از پای در آورد.

صد البته دوری از مسابقه رسمی حتما روی فرم یک فوتبالیست تاثیرگذار است و این احتمال وجود دارد که هر بازیکنی با هر کیفیتی بعد از هر محرومیت ۶ ماهه، به سختی به کیفیت سابق خود بازگردد؛ با این‌حال آل کثیر که خیلی دیرتر از زمانی که باید، به یک تیم بزرگ پیوسته قصد دارد به هر شکل ممکن خود را در شرایط عیسی شگفتی ساز پرسپولیسی‌ها نگه بدارد. همان بازیکنی که هیچکس انتظارش را نداشت یک تنه روی مجوز صعود پرسپولیسی‌ها از میان غول‌های غرب آسیا امضا و انگشت بزند.

عیسی در محرومیت بوکسور شد!

عیسی در محرومیت بوکسور شد!

عیسی در محرومیت بوکسور شد!

عیسی در محرومیت بوکسور شد!

آل کثیر در شرح این تصاویر چنین نوشته است: مگر می شه این همه احساس و لطف مردم خوب کشورم را بی تفاوت باشم من هستم و با انگیزه بیش از پیش در تمرینات با تمام وجود تلاش می کنم من ساده به این پیرهن نرسیدم ک ساده بزنم کنار من قبلا هم تو این سال های فوتبالم خیلی جاهها زمین می خوردم ولی چون هدف داشتم دوباره بلند می شدم هیچ وقت سدی جلوی خودم احساس نکردم وهیچ زمانی یادم نمی یاد ایمانم رو از دست داده باشم ایرانی یعنی ایمان و تلاش برای هدف.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج