۱۰۶۰۳۲۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اطلاعیه وزیر ورزش خطاب به فدراسیون‌ها

وزیر ورزش و جوانان اطلاعیه‌ای در خصوص محدودیت‌های کرونایی اعمال شده صادر کرد.

وزارت ورزش و جوانان: مسعود سلطانی فر با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و دستور رئیس جمهور مبنی بر اعمال محدودیتها به منظور قطع زنجیره کرونا، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن اطلاعیه مسعود سلطانی فر به شرح ذیل است :

بسمه تعالی
روسای محترم فدراسیون های ورزشی

اعضای محترم سمن های جوانان
با عنایت به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و دستور رئیس جمهور محترم مبنی بر اعمال محدودیتهای فراگیر جهت قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا لازم است اقدامات زیر به سرعت برنامه ریزی و اجرا شود:

۱- فدراسیون های ورزشی به تولید و پخش مجموعه های "ورزش در خانه" از طریق صداوسیما و فضای مجازی و ایجاد شور و نشاط بین خانواده ها اقدام وبارعایت کامل پروتکلهای بهداشتی لیگهای مختلف را برگزار تا فضای شادابی برای مردم در منزل فراهم گردد.

۲- فدراسیون های ورزشی با استفاده از ستارگان ورزش کشور و قهرمانان و پهلوانان ورزشی نسبت به اعلام توصیه ها و تبیین پروتکل های بهداشتی اقدام و ضمن انتشار در فضای مجازی، در اختیار صداوسیما و رسانه های کشور قرار دهند.

۳- جوانان فعال و توانمند در سمن‌های جوانان بعنوان پیشگامان خدمت و سلامت که از روزهای نخستین شیوع ویروس کرونا در میدان حاضر بودند و در ۹ ماه گذشته تلاش وافری برای کمک به مردم و کادر درمانی انجام داده اند، اینبار هم ایجاد پویش خدمت وسلامت با فرهنگ سازی در فضای مجازی و تولید محتوای مناسب برای هموطنانی که در خانه می‌نشینند نسبت به اگاه سازی و آموزش اقدام کنند.

لازم است به صورت مستمر گزارش اقدامات صورت گرفته در حوزه ورزشی برای معاونین محترم ورزش قهرمانی و فرهنگی و ورزش همگانی و در حوزه سمن های جوانان برای معاون محترم امور جوانان ارسال شود.

وظیفه بزرگ جامعه ورزش و جوانان کشور است که همه تلاش خود را به کار گیرد تا در کنار کادر درمان ایثارگر و ملت عزیز ایران ان‌شاءالله از این آزمون هم سربلند بیرون می‌آید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج