۱۰۶۰۵۲۳
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

زود بود آقای فکری، خیلی زود بود!

رفتار مربیان در تیم‌های بزرگ، باید سنجیده و محاسبه شده باشد و هر حرفی حتی در کنفرانس‌های خبری از مربیان استقلال و پرسپولیس شنیده نشود.

خبرورزشی: رفتار مربیان در تیم‌های بزرگ، باید سنجیده و محاسبه شده باشد و هر حرفی حتی در کنفرانس‌های خبری از مربیان استقلال و پرسپولیس شنیده نشود.

چند روز پیش بود که اعتراض رسمی باشگاه استقلال در خصوص اعلام نام زاهدی‌فر برای قضاوت دیدار استقلال و فولاد، طی نامه‌ای رسمی از سوی احمد مددی به بهاروند ریاست سازمان لیگ تقدیم شد. اعتراضی که در مصاحبه‌ای عاقلانه از سوی محمود فکری مورد نقد و بررسی قرار گرفت و سرمربی استقلال گفت داور هم مثل همه افرادی حاضر در فوتبال مرتکب اشتباه می‌شود و قرار نیست هربار اشتباهاتش را به رخ او بکشند.

برداشت ما از این مصاحبه اما این بود که سرمربی استقلال قرار است با آرامش، تمرکز لازم و به دور از جنجال‌های مرسوم به کارش در این تیم ادامه بدهد اما یک ویدیو کوتاه در خوزستان، تمام کوشش‌های محمود فکری را بر باد داد. حالا همه چیز به ضرر فکری است؛ از شکست استقلال مقابل یاران نکونام در خوزستان بگیرید تا شکایت باشگاه فولاد و احضار سرمربی استقلال به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، این تیم را در هفته دوم رقابت‌های لیگ به کانون حاشیه سوق داد.

آنچه مسلم است اینکه محمود فکری چند سال از استقلال دور بود و روی نیمکت تیم‌هایی نشست که بازتاب رسانه‌ای آنها با تیم‌های بزرگ پایتخت قابل مقایسه نبود. فکری لابد برای لحظه‌ای فراموش کرد در استقلال، هر حرکتی زیر ذره‌بین قرار می گیرد و دوربین‌های امروز، در بدترین حالت ممکن همه وقایع را ثبت می‌کنند. در نتیجه رفتار مربیان در تیم‌های بزرگ، باید سنجیده و محاسبه شده باشد و هر حرفی حتی در کنفرانس‌های خبری از مربیان استقلال و پرسپولیس شنیده نشود.

مربیگری در این تیم‌ها باید با احتیاط، ظرافت و دقت لازم صورت بگیرد؛ در واقع این اتفاق به مردان صبور، عاقل و دوراندیش نیاز دارد که به نظر می‌رسید فکری می‌خواهد چنین مربی خاصی برای تیمش باشد. امروز اما با اتفاقات رخ داده در خوزستان چه باید گفت؟ آیا محمود فکری از این حاشیه‌ای که بی‌دلیل برای خودش ایجاد کرد، نجات پیدا می‌کند؟

هفته دوم لیگ، برای استقلال با یک باخت همراه شد و سرمربی اش (مقابل یک مربی جوان‌تر که لب خط، شاگردانش را تهییج می‌کرد و اصطلاحاً می‌دانست چه کند) به حاشیه رفت و این مسئله برای تیمی که باید برای قهرمانی در لیگ برتر بجنگد خیلی زود بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گنجگون _پرسپولیس❤️

      انصافامن رو اقای فکری حساب جداگونه ای نسبت به بقیه سعودیهاداشتم چون همین الانشم براین باورم که فکری آدم باشخصیتی هست بالاخره آدمی زاد از جنس فولاد که نیست گاه گداری ناخواسته میزنه به سیم آخر اما آنچه مسلمه ازواقعییت نمیشه فرارکرد هوادارای سعودی، این آدم عاقل وفهمیدتون هست وای به حال..... بگذریم فقط خواهشن دیگه براهمیشه درشو پلمپ کنید

    • بدون نام

      هر دم از این باغ ....

    • لنگ سوبله چوبله وزیری

      لنگ رمال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج