جاباما
۱۰۶۰۵۳۷
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

فریبا کوثری سفیر کتاب‌های کودک و نوجوان شد

فریبا کوثری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با حضور در دپارتمان تخصصی کودک و نوجوان انتشارات سیمای شرق (کتاب‌های زرافه) به عنوان سفیر کتاب‌های کودک و نوجوان انتخاب شد.

خبرگزاری ایلنا: فریبا کوثری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با حضور در دپارتمان تخصصی کودک و نوجوان انتشارات سیمای شرق (کتاب‌های زرافه) به عنوان سفیر کتاب‌های کودک و نوجوان انتخاب شد.
فریبا کوثری سفیر کتاب‌های کودک و نوجوان شد
لزوم توجه بیشتر به کتاب‌های کودک و نوجوان به‌ویژه در دوران اپیدمی ویروس کرونا بهانه‌ای است تا هنرمندان و چهره‌های شناخته شده به حمایت از این حوزه بپردازند. بر همین اساس فریبا کوثری به عنوان اولین «سفیر کتاب‌های کودک و نوجوان» وارد این عرصه شد.
در متن تقدیرنامه‌ای که از سوی سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، رئیس شورای سیاست‌گذاری انتشارات سیمای شرق به فریبا کوثری تقدیم شده، آمده است:
«هنرمند ارجمند، سرکار خانم فریبا کوثری
نقش بی‌بدیل هنرمندان محبوب و مردمی در آگاهی بخشی به آحاد مردم و ارتقاء فرهنگ عمومی غیرقابل کتمان و بسیار موثر است. در برهه‌ای از تاریخ جهان که تمامی شئونات زندگی بشر دستخوش حوادث طبیعی و غیرطبیعی است و ویروس کرونا تغییرات عمده‌ای در سبک زندگی انسان‌ها ایجاد کرده، تلاش برای دستیابی به زندگی با کیفیت از طریق توسعه کتاب‌خوانی بسیار ارزنده و قابل ستایش است. در این بین تصدیق خواهید فرمود که حوزه کودک و نوجوان به دلایل متعددی نیازمند توجه ویژه‌ای از سوی نخبگان فکری و فرهنگی جامعه از جمله هنرمندان عزیز است.
به پاس حضور ارزشمندتان در جمع مدیران و کارشناسان کتاب‌های زرافه وابسته به انتشارات سیمای شرق مفتخریم از سرکارعالی دعوت به عمل آوریم به عنوان «سفیر کتاب‌های کودک و نوجوان» همراهی همیشگی با ما را پذیرا باشید تا بیش از پیش به داشتن فرزندانی با دانش امیدوار باشیم. »
انتشارات سیمای شرق و دپارتمان تخصصی کودک و نوجوان این انتشارات «کتاب‌های زرافه»، با هدف آموزش کودکان و کمک به آن‌ها برای درک بهتر دنیای اطرافشان اقدام به تألیف و ترجمه آثار ارزشمندی کرده تا والدین بتوانند با خیال راحت به سراغ آثار این نشر رفته و بهترین و مناسب‌ترین کتاب را برای کودک‌شان انتخاب کنند.
همچنین این انتشارات در جهت حفظ سلامتی مخاطبان خود و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا اقدام به ارائه تمامی نسخه‌های چاپی کتاب‌های خود، به صورت الکترونیکی و بر روی نرم‌افزار و وب‌سایتهای کتاب‌خوان از جمله طاقچه کرده و علاقه‌مندان می‌توانند این آثار را با تخفیف مناسب نسبت به نسخه چاپی‌شان تهیه کنند.
فهرست کتاب‌های زرافه بر روی کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام @medad_aabi قابل مشاهده و سفارش است. علاقمندان می‌توانند از طریق شماره تلفن ۸۸۳۵۶۴۳۶ کتاب‌های مورد نظر خود را تهیه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج