جاباما
۱۰۶۰۵۹۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فدراسیون، رئیس عاشق می‌خواهد

فوتبال ما رئیسی می‌خواهد که عاشقانه به دنبال مصالح ایران باشد نه آنکه عاقلانه منافع خود را دنبال کند. تشخیص گزینه عاشق، بسیار آسان است پس مدیون خود و کشورتان نشوید.

خبرورزشی: فوتبال ما رئیسی می‌خواهد که عاشقانه به دنبال مصالح ایران باشد نه آنکه عاقلانه منافع خود را دنبال کند. تشخیص گزینه عاشق، بسیار آسان است پس مدیون خود و کشورتان نشوید.

همه فوتبال‌دوستان ایران منتظر برگزاری مجمع تعیین‌کننده انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال هستند. ثمره مدیریت قبلی تنها ویرانی، اختلاف، چنددستگی و تعهدات و بدهی‌های مالی وحشتناک بود. این کارنامه مدیرانی بود که ترجیح می‌دادند با مدیریت مصلحتی بر فوتبال حکومت کنند. مدیرانی که تنها خود را دیدند و نتیجه‌اش ویرانه‌ای به نام فوتبال ایران است که هر لحظه احتمال فروریختنش می‌رود.

انتخابات فدراسیون فوتبال هر زمانی که برگزار شود، اعضای مجمع باید بدهی‌شان به فوتبال و تاریخ ایران را تسویه کنند. آنها به دلیل انتخاب نادرست باید به فرزندان و نوادگان خود جواب بدهند که چرا فرجام انتخاب آنها چنین ویرانه زشتی بود. نمی‌دانیم آنها چه در سر داشتند اما نتیجه انتخاب آنها خرابی و نابودی فوتبال ما بود. حالا اگرچه همه اتفاقات ۴ سال اخیر جبران نمی‌شود اما می‌توان از نابودی بیشتر جلوگیری کرد. فوتبال ما به اندازه کافی آسیب دیده و تن رنجورش توان زخم تازه را ندارد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال هر زمانی برگزار شود، اعضای مجمع باید دین خود به ایران را ادا کنند. پس ضرورت دارد اعضای مجمع به این نکات توجه کنند:

۱- فوتبال ما از دست مدیران سیاسی جان به لب شده. مدیری را انتخاب کنید که فوتبال را برای فوتبال بخواهد نه خودش. انتخاب گزینه مناسب اصلاً سخت نیست. مراقب ایران باشید.

۲- فوتبال ما به دلیل مدیریت نادرست، مفلوک و مقروض شد. فدراسیون رئیسی می‌خواهد که شجاعت تغییر و دگرگونی داشته باشد. به رئیسی رأی بدهید که جرأت خاکبرداری از این ویرانه و ساختن بنای نو را داشته باشد. دقت کنید؛ جوانی، جسارت می‌بخشد. انتخاب گزینه این‌چنینی به هیچ عنوان کاری دشوار نیست.

۳- مدیران قبلی فقط بدهی و قرض به جا گذاشتند. رئیس جدید باید با خود پول بیاورد. رئیسی را انتخاب کنید که بتواند همه دیون قبلی را پاک کند تا آسمان فوتبال ما نور به خود ببیند. انتخاب درست در این مورد هم بسیار آسان است.

۴- فوتبال ما رئیسی می‌خواهد که عاشقانه به دنبال مصالح ایران باشد نه آنکه عاقلانه منافع خود را دنبال کند. تشخیص گزینه عاشق، بسیار آسان است پس مدیون خود و کشورتان نشوید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج