۱۰۶۰۶۱۶
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

مظلومی: متاسفم برای کسانی که حواشی را رقم زدند

سرپرست تیم فوتبال استقلال نسبت به حواشی ایجاد شده در بازی این تیم مقابل فولاد واکنش نشان داد.

خبرگزاری میزان: سرپرست تیم فوتبال استقلال نسبت به حواشی ایجاد شده در بازی این تیم مقابل فولاد واکنش نشان داد.

طبق اعلام سایت باشگاه استقلال، به دنبال حاشیه‌های ایجاد شده در بازی روز گذشته تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران در استادیوم شهدای فولاد اهواز، پرویز مظلومی، سرپرست تیم فوتبال استقلال، به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: من از علوی که تا دیروز او را یک فوتبالیست اخلاق‌مدار می‌دانستم گلایه دارم و از او انتظار داشتم تمام واقعیت‌ها را بگوید. همه شما می‌دانید که من در زندگی ورزشی‌ام اهل حاشیه نبودم و روز گذشته هم تمام تلاشم بر این بود که حواشی ایجاد شده را کنترل کنم و به نیمکت‌های دو تیم آرامش بدهم. حتی چند بار با نکونام صحبت کردم، اما متاسفانه نیمکت تیم فولاد از همان ابتدای بازی شروع به فحاشی و اعتراض کرده بود.

وی افزود: نکته‌ای که برای من عجیب است این بود که آقایان مدعی بودند سال گذشته در بازی مقابل نساجی، محمود فکری و دستیارانش با آنها برخورد نامناسبی داشتند که اگر هم چنین بوده باشد، باید گفت چه ربطی به استقلال دارد که شما این‌گونه نیمکت این تیم را مورد هجمه قرار می‌دادید؟

مظلومی ادامه داد: متاسفم برای کسانی که نام خود را فوتبالیست ملی گذاشتند، اما واقعیت‌ها را نمی‌گویند. سوالی که از مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ و کمیته اخلاق دارم این است که چرا عکاسی که قبلاً منشوری بوده و به دلیل کارت به کارت کردن برای داوران از سوی کمیته اخلاق محروم شده در کنار تیم فولاد قرار داشت؟ واقعاً حضور او در کنار تیم فولاد چه توجیهی می‌تواند داشته باشد؟ من برای ناظر بازی و داور چهارم متاسفم که رفتار‌های این عکاس را کنار زمین دیده و سکوت می‌کردند.

سرپرست استقلال تصریح کرد: دیداری که می‌توانست زیبا و خوب از آب درآید با یکسری حواشی به حاشیه رفت و متاسفانه هواداران نتوانستند از این یک بازی زیبا لذت ببرند و من متاسفم برای کسانی که این اتفاق را رقم زدند.

او در پاسخ به این سوال که چرا تعویض‌های استقلال دیر وارد زمین شدند هم گفت: دو دقیقه بعد از مصدومیت دانشگر مشخص شد او نمی‌تواند به بازی ادامه دهد. ما بلافاصله برگه تعویض را پر کردیم و تحویل دادیم که مشخص شد تابلو الکترونیکی خراب است و داور چهارم درگیر درست کردن تابلو دستی شد و این موضوع زمان زیادی را از بین برد. بعد از آن هم تا توپ از بازی خارج شد، تعویض‌ها انجام شد.

مظلومی در پایان خطاب به حاشیه‌سازان گفت: خیلی از دوستان تلاش کردند ما را همین ابتدای کار وارد حاشیه کنند. ان‌شاءالله با همت کادرفنی و بازیکنان، بازی بعدی را با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت. اتحاد و همدلی بالایی در استقلال وجود دارد و حاشیه سازان مطمئن باشند که نمی‌توانند به استقلال لطمه بزنند و آقای فکری و همکارانش همه تلاش خود را برای موفقیت استقلال به کار می‌گیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینا همه از قبل برنامه ریزی شده! بخاطر 3 امتیاز بازی هر کاری میکنید!

    • بدون نام

      فکری فحش داده بعد میگه میخواهند استقلال را به حاشیه بکشند.

    • بدون نام

      کنترل شرایط بحران را ندارید .
      برید کمی کلاس مدیریت پاس کنید که تو همچین شرایطی که تو لیگ ایران کم نیست اینطور ضربه نخورید نه اینکه دنبال عکس و عکاس و فیلمنامه بگردید.کمی از حال و هوای دهه ۶۰ خارج بشید سنتی های بی کیفیت فن فوتبال تغیر کرده

    • بدون نام

      جناب مظلومی ازسرگرفته اینحرفا بنظر شما کار فکری درسته؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج