جاباما
۱۰۶۰۷۹۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

زیدان: واران فروشی نیست

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از متوقف شدن شاگردانش مقابل ویارئال درباره شایعاتی که پیرامون آینده دو بازیکن این تیم شکل گرفته است، شفاف‌سازی کرد.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال رئال مادرید شنبه شب در دیداری خارج از خانه مقابل ویارئال در هفته دهم لالیگا به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک - یک دست پیدا نکرد.

زین‌الدین زیدان سرمربی کهکشانی‌ها پس از این تساوی به سؤالات خبرنگاران پاسخ و به انتقاداتی که در این چند هفته اخیر از او و تیمش شده است واکنش نشان داد.

زیدان ابتدا درباره نتیجه بازی گفت: با توجه به عملکردی که داشتیم حق ما از این بازی به مراتب بیشتر از یک امتیاز بود. برای بازیکنانم ناراحتم، چون واقعاً تلاش کردند. تعویض ماریانو؟ او خیلی وقت بود که بازی نکرده بود و به همین دلیل هم در دقایق پایانی بازی خسته شده بود.

سؤال بعدی که از زیدان پرسیده شد درباره خبری بود که شنبه منتشر شد، خبری مبنی بر تقاضای رسمی ایسکو از رئال مادرید برای ترک این تیم در بازار ژانویه به دلیل نیمکت‌نشینی‌های پیاپی.

زیدان در پاسخ به این سؤال که آیا ایسکو قصد جدایی از رئالی مادرید را دارد، گفت: خیر به هیچ عنوان. ما درباره چیزهایی که در داخل تیم‌مان رخ می‌دهد صحبت نمی‌کنیم. در مورد ایسکو اما باید بگویم که او بازیکن رئال مادرید است، اینجا می‌ماند، در کنار ماست و دیگر حرفی نمی‌ماند.

زیزو در جواب این سؤال که احساس می‌کند تیمش از این بازی یک امتیاز گرفته یا اینکه دو امتیاز از دست داده است، اظهار داشت: مسلماً ما دو امتیاز از دست داده‌ایم.

سرمربی فرانسوی رئالی‌ها درباره انتقاداتی که اخیراً از او شده است هم تأکید کرد: من برای کارم همانقدر انگیزه دارد که قبلاً داشتم و همیشه هم همین اندازه انگیزه خواهم داشت. شما نگران نباشید. شما به کاری که تا الان انجام می‌دادید ادامه دهید و من هم به کار خودم ادامه می‌دهم.

زیدان درباره آخرین وضعیت ادن ازار که به دلیل ابتلا به کرونا خانه‌نشین است، خاطر نشان کرد: ازار هم خوب است. او مدتی است که بازی نکرده و باید کم‌کم دقایق حضورش در زمین بازی را افزایش دهد. خوشبختانه او هم در کنار ماست و حالش خوب است.

آینده رافائل واران که همچون ایسکو شایعاتی درباره‌اش وجود داشته است دیگر موضوعی بود که زیدان درباره‌اش صحبت کرد. او درباره هموطن فرانسوی‌اش گفت: واران عضوی از این باشگاه است و ما هم خوش‌شانس هستیم که توانستیم او را به مادرید بیاوریم. او فروشی نیست. در مورد او همه چیز روشن و شفاف است، اما ما نمی‌توانیم مانع حرف زدن مردم شویم. البته آنها نه فقط درباره واران بلکه درباره همه بازیکنان رئال مادرید و سایر تیم‌ها حرف می‌زنند. در مورد واران اما موضع من مشخص است و موضع باشگاه هم همین است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج