۱۰۶۰۸۳۴
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

یحیی به حرف کالدرون رسید!

کنارگذاشته شدن امید عالیشاه از فهرست ۱۸ نفره پرسپولیس در دیدار این هفته با نفت آبادان از سوی یحیی گل‌محمدی، یکی از آن بازی‌های عجیب روزگار است.

روزنامه توسعه ایرانی: کنارگذاشته‌ شدن امید عالیشاه از فهرست ۱۸ نفره پرسپولیس در دیدار این هفته با نفت آبادان از سوی یحیی گل‌محمدی، یکی از آن بازی‌های عجیب روزگار است. یکی از اولین اقدامات یحیی گل‌محمدی پس از بازگشت به نیمکت پرسپولیس، متوقف‌ کردن پروسه جدایی عالیشاه بود اما ظاهرا این مربی هم حالا به حرف کالدرون رسیده و دیگر حساب چندانی روی امید باز نمی‌کند.

این اولین بار نیست که شماره دو باتجربه قرمزها، جایی در فهرست ۱۸ نفره تیمش در یک مسابقه ندارد. در آخرین روزهای حضور کالدرون در فوتبال ایران، این مربی عالیشاه را به فهرست نفراتش راه نمی‌داد و معتقد بود این بازیکن با سبک بازی‌اش همخوانی ندارد. ماجرا فقط به پازل تاکتیکی مرد آرژانتینی مربوط نبود. ظاهرا عالیشاه پس از فاصله گرفتن از ترکیب اصلی تیم کالدرون، چند بار واکنش‌هایی خشمگینانه به این مربی نشان داد و همین موضوع موجب شد که او در فهرست سیاه گابریل گنجانده شود.

سرمربی تیم قهرمان نیم‌فصل لیگ نوزدهم، دیگر نیازی به امید نداشت اما مدیران وقت باشگاه که بنا را به لجبازی با کالدرون گذاشته بودند، برای این بازیکن در جلسه تمرینی تیم تولد مفصل می‌گرفتند و اجازه نمی‌دادند جایگاه او در پرسپولیس سست شود. گل‌محمدی هم پس از انتخاب شدن به عنوان جانشین کالدرون، اجازه نداد تا عالیشاه تیم را ترک کند اما حالا ظاهرا رابطه او و ستاره باتجربه تیمش، تیره و تار شده و کار آنها در جلسه تمرینی به درگیری کشیده است.

باشگاه پرسپولیس البته شایعه دیگری عالیشاه و یحیی را قویا تکذیب کرده اما در فوتبال ایران وقتی خبری رسما تکذیب می‌شود، احتمال واقعی بودنش بیشتر و بیشتر خواهد شد! امید از مدت‌ها قبل جایی در ترکیب اصلی پرسپولیس نداشته و هیچ‌کس آخرین بازی درخشانش در این باشگاه را به یاد نمی‌آورد. با توجه به غیبت احسان پهلوان در فینال لیگ قهرمانان به دلیل محرومیت، انتظار می‌رفت عالیشاه در این جایگاه قرار بگیرد اما با شرایط فعلی، بعید است یحیی دیگر برای این بازی بزرگ و حساس، اعتماد چندانی به امید داشته باشد.

این موضوع را هرگز نباید نادیده گرفت که پیش‌بینی‌های کالدرون در مورد ترکیب پرسپولیس، نشان از بینش عمیق و شناخت دقیق او از شغلش داشتند. او یک مربی معرکه بود اما در فوتبال ایران، فرصت کافی را برای کار در اختیارش قرار ندادند. کالدرون فوتبال ایران را مثل یک «برنده» ترک کرد و حالا به مرور زمان، ثابت شده که اعتقاداتش در مورد این باشگاه کاملا درست بوده‌اند.

او قبل از هر بازیکنی، علیرضا بیرانوند را با نیمکت‌نشینی روبه‌رو کرد. چراکه باور داشت بیرو دیگر انگیزه گذشته‌اش را ندارد. خیلی زود ثابت شد که این ایده حقیقت داشته است. کالدرون، سیدجلال را هم از ترکیب اصلی بیرون گذاشت. تصمیمی که در ابتدا شبیه به یک انتحار بود اما گل‌محمدی هم در نهایت همین کار را انجام داد. گذر زمان، ثابت کرده که باورهای مرد آرژانتینی در مورد عالیشاه هم کاملا درست و دقیق بوده‌اند. چراکه این بازیکن در ماه‌های گذشته کمک چندانی به پرسپولیس نکرده و حالا با قلم قرمز گل‌محمدی نیز روبه‌رو شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو فوتبال ما یکسری ادما نقش تخریب گر رو دارن وشما از اون دسته ایداز یه اختلاف نظر ساده توی یک تیم یه بحران میسازید واین درست نیست

      پاسخ ها

      • ز ب

        چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است

    • بدون نام

      پرسپولیس تو این چند ساله دشمنان خود را شناخته و منافع خود را به هر چیزیی ترجیح می‌دهد وبا حاشیه سازی به شکل منطقی برخورد خواهد کرد، و سره رو از نا سره تشخیص می‌دهد، فلسفه برانکو میراث گرانبها پرسپولیس خواهد بود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج