جاباما
۱۰۶۰۸۴۶
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

تغییر حالت یحیی؛ از خونسردترین به پراسترس‌ترین

یحیی گل‌محمدی را همه به‌عنوان مربی آرام و خونسرد می‌شناسند، اما شرایط ویژه پرسپولیس با او کاری کرده که تبدیل به یکی از پراسترس‌ترین مربیان لیگ برتر شده و بعضاً واکنش‌های هیستریکی نشان می‌دهد که قبلاً هرگز از او ندیده بودیم.

روزنامه ایران ورزشی: یحیی گل‌محمدی را همه به‌عنوان مربی آرام و خونسرد می‌شناسند اما شرایط ویژه پرسپولیس با او کاری کرده که تبدیل به یکی از پراسترس‌ترین مربیان لیگ برتر شده و بعضاً واکنش‌های هیستریکی نشان می‌دهد که قبلاً هرگز از او ندیده بودیم.

اینکه پرسپولیس باید از عنوان قهرمانی‌اش در لیگ برتر دفاع کند و حالا که فینالیست آسیا شده آرزوی دیرینه هواداران و البته فوتبال ایران را جامه عمل بپوشاند مثل بار سنگینی روی شانه‌های او افتاده تا جایی که برای سه امتیاز در لیگ هم مثل فینال آسیا جان می‌دهد، آن هم در حالی که تاره در هفته دوم فصل هستیم.

این البته اولین اخراج یحیی گل‌محمدی در دوران مربیگری‌اش از روی نیمکت نیست. او بارها دچار چالش با داوران شده و کارت قرمز و اخراج را پیش چشمان خود دیده است. اخراج در اولین دوره حضورش روی نیمکت پرسپولیس در جدال با نفت تهران، اخراج از روی نیمکت شهرخودرو در جدال با استقلال خوزستان توسط اشکان خورشیدی، کارت قرمز حسن اکرامی به یحیی در جدال دو تیم شهرخودرو و پیکان، اخراج از سوی زاهدی‌فر در جدال جام حذفی تراکتور مقابل پدیده و... از جمله دفعاتی است که سرمربی سرخ‌‎ها در برابر داوران مجبور به ترک نیمکت تیمش شده است.

یحیی که بازی پنجشنبه تیمش در مسجدسلیمان را با کارت قرمز اکبریان از دست داد تنها چند ثانیه مانده به پایان مسابقه به‌خاطر اعتراض به سوت داور مسابقه و اعلام خطا به ضرر پرسپولیس در موقعیتی نسبتاً خطرناک از کوره در رفت و با شوت کردن توپ و جر و بحث با داور روی عصبی خود را نشان داد.

او در اندک جملات بعد از بازی درباره داوری اینچنین گفت: «در ۱۰ دقیقه آخر داور خطاهای خیلی بی‌موردی گرفت و بازی را خیلی ساکن کرد.» در عین حال با وجود دفاع تیم یحیی از واکنش او و اشاره به اشتباهات داور، حیدر سلیمانی یکی از کارشناسان داوری فوتبال گفت اخراج او به‌خاطر شوت کردن توپ که نشانه اعتراض است و خارج شدن از محوطه فنی درست بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رامهر

      گل محمدی گله

    • احمد شهریار

      تابلو کرد
      اعصبانیت بی مورد
      حساب داور چک شود
      هوچیگری کارشه .استعفا دادن بارش ه

    • بدون نام

      یحیی کارش درسته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج