۱۰۶۰۸۵۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سایدلنیکوف: آلکنو کار آسانی در ایران پیش‌رو ندارد

سرمربی پیشین تیم والیبال زنیت گفت: تیم ملی ایران، سبک بازی خاص خودش را دارد که یک سبک سرعتی است و توسط سعید معروف تنظیم می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی پیشین تیم والیبال زنیت گفت: تیم ملی ایران،‌ سبک بازی خاص خودش را دارد که یک سبک سرعتی است و توسط سعید معروف تنظیم می‌شود.

ویکتور سایدلنیکوف، سرمربی پیشین تیم والیبال زنیت کازان روسیه در مورد حضور ولادیمیر آلکنو در تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: به نظر من، آلکنو به دلیل ذهنیت بازیکنان ایرانی کار آسانی در این کشور پیش رو ندارد. ایران،‌کشوری مسلمان است و مردم آن، دیدگاه‌‌های متفاوتی دارند. تیم ایران اکثر اوقات با مربیان آزاداندیش (لیبرال) کار می‌کرده ولی آلکنو سرسخت‌تر است.

سرمربی پیشین تیم والیبال زنیت ادامه داد: آلکنو چه چیزی می‌تواند به ایران بدهد و چه کاری می‌تواند در والیبال این کشور انجام دهد؟ مشخص است که در عرض ۳ ماه، وضعیت تکنیکی بازیکنان، ارتقاء پیدا نخواهد کرد. تیم ملی ایران،‌ سبک بازی خاص خودش را دارد که یک سبک سرعتی است. این سرعت و نوع بازی توسط سعید معروف تنظیم می‌شود.

سایدلنیکوف گفت: من درک می‌کنم که هدف ایران، صعود از مرحله گروهی المپیک است. این کار با وجود تیم‌های لهستان و ایتالیا، بسیار دشوار است. ضمن اینکه تیم‌های ونزوئلا،‌ کانادا و ژاپن نیز حریفان آسانی نیستند و می‌توانند به ایران فشار بیاورند. فیلیپ بلن (مربی فرانسوی تیم ملی ژاپن) چند سال است که با تیم ملی ژاپن کار می‌کند و بازی در خانه مقابل آنها بسیار سخت است.

وی تصریح کرد: احتمال صعود به یک چهارم نهایی برای تیم ایران، زیاد است. یک بازی سرنوشت‌ساز در یک چهارم نهایی و بعد احتمال کسب مدال المپیک وجود دارد. تزریق چنین ذهنیتی به بازیکنان، آسان نیست به ویژه اینکه آلکنو باید با کمک مترجم با بازیکنان ارتباط برقرار کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج