جاباما
۱۰۶۰۹۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

لیگ NBA

محرومیت مادام‌العمر به خاطر نژادپرستی

مالک تیم بسکتبال لس آنجلس کلیپرز به خاطر صحبت‌های نژادپرستانه تا پایان عمر از تمام فعالیت‌های رسمی در حوزه بسکتبال آمریکا محروم شد.

خبرگزاری تسنیم: اتحادیه بسکتبال آمریکا، مالک تیم لس آنجلس کلیپرز را تا آخر عمر از فعالیت در بسکتبال آمریکا محروم و او را ۲.۵ میلیون دلار جریمه کرد. NBA همچنین به زودی فشار برای فروش تیم کلیپرز را بر روی دانلد استرلینگ، مالک ۸۰ ساله این تیم آغاز خواهد کرد. البته ۷۵ درصد از مالکان NBA باید رأی به فروش کلیپرز بدهند تا استرلینگ مجبور شود تیمش را بفروشد. این سنگین‌ترین جریمه‌ای است که NBA می‌توانسته علیه یک نفر وضع کند.

اتهام استرلینگ که با جریمه سنگین NBA مواجه شده این است که به یکی از نزدیکانش، حرف‌های نژادپرستانه زده و این حرف‌ها ضبط و صحت آنها به تأیید مقامات مسئول رسیده است. استرلینگ طبق حکم صادر شده، حق شرکت و حضور در هیچ فعالیت بسکتبالی و حتی اجازه داخل شدن به سالن بسکتبال و دیدن بازی‌ها را هم ندارد.

آدام سیلور، رئیس NBA در این باره می‌گوید: اظهار نظر و صحبت‌های نفرت‌انگیز ضبط شده، متعلق به دانلند استرلینگ است. از شنیدن حرف‌های او به شدت ناراحت شدم و متاسفم. من امیدوارم مالکان NBA هم با ما همکاری کنند تا کلیپرز را از استرلینگ بگیریم.

در این حال، اروین مجیک جانسون، بازیکن سابق تیم لس آنجلس لیکرز با حمایت دوستان ثروتمندش، پیشنهادی یک میلیارد دلاری برای خرید کلیپرز ارائه کرده است.

از طرف دیگر،‌ مالکان NBA هم اعلام کرده‌اند که با گرفتن کلیپرز از استرلینگ موافق هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج