۱۰۶۱۱
۵۶ نظر
۵۱۲۵
۵۶ نظر
۵۱۲۵
پ

از آزاده نامداری تا الناز شاکردوست!

معروف‌ترين دختران مجرد دهه‌شصت

نگاهي به فهرست معروف‌ترين دختران متولد دهه ۶۰، ثابت مي‌كند كه بحران ازدواج در بين اين گروه از خانم‌ها خيلي جدي است. طبق اين آمار، تنها ۱۰ درصد خانم‌هاي بررسي شده متاهل هستند؛ يا بهتر بگوييم، فقط يك نفر از ميان اين جمع ۱۰ نفره!

معروف‌ترين دختران مجرد دهه‌شصت

نگاهي به فهرست معروف‌ترين دختران متولد دهه ۶۰، ثابت مي‌كند كه بحران ازدواج در بين اين گروه از خانم‌ها خيلي جدي است. طبق اين آمار، تنها ۱۰ درصد خانم‌هاي بررسي شده متاهل هستند؛ يا بهتر بگوييم، فقط يك نفر از ميان اين جمع ۱۰ نفره! آنها با افراد عادي فرق دارند و به هرحال معروف هستند و... ولي آيا شهرت دليل خوبي براي ازدواج نكردن دخترهاست؟


معروف‌ترين دختران مجرد دهه‌شصت

جوان‌ترين عروس سينما

مليكا شريفي‌نيا/ متولد 1365/ متاهل

دختر كوچك‌تر «آزيتا حاجيان» و «محمدرضا شريفي‌نيا» از ۱۵ سالگي بازيگري را با فيلم «اوينار» ساخته شهرام اسدي شروع كرد. او كه با بازي در مهمان مامان، ميكس و دايره زنگي بيشتر شناخته شد؛ در سال ۸۶ ازدواج كرد. ازدواجي كه به نوبه‌خودش سر و صداي زيادي به‌دنبال داشت. او علاوه بر مجلس عروسي متفاوت، كارت عروسي جالبي هم داشت كه در آن به همراه همسرش لباس سنتي دوره قاجار را پوشيده بودند و متن كارت هم به ادبيات آن دوره و با طنز نوشته شده بود. اين كارت در نشريات سينمايي و سايت‌هاي اينترنتي منتشر شد و كلي حاشيه درست كرد. به هر حال دختر كوچك خانواده شريفي‌نيا يكي از جوان‌ترين عروس‌هاي سينماي ماست.


معروف‌ترين دختران مجرد دهه‌شصت

از اين خبرها نيست

مهراوه شريفي‌نيا/ متولد 1360/ مجرد

دختر بزرگ‌تر خانواده شريفي‌نيا، برخلاف خواهرش نه‌تنها بازيگري را از ۸ سالگي شروع كرد بلكه هنوز ازدواج نكرده است. شايد مسئله كار آن‌قدر برايش جدي شده كه فعلا ميل به فكر كردن به اين موضوعات را ندارد. او كارهاي زيادي در سينما و تلويزيون داشته كه هنوز هم به يادمان مي‌آيد؛ «دزد عروسك‌ها» يكي از همين كارهاست كه نخستين بازي او بود. نقطه عطف بازي‌هاي او به سريال «ساعت‌شني» برمي‌گردد كه سكوي پرتاب او به قله‌هاي شهرت بود. آخرين كار مهراوه هم سريال «قلب يخي» است و چند پروژه سينمايي ديگر كه چشم‌بسته به شما قول مي‌دهيم حتما در چندتاي‌شان نقش عروس را بازي خواهد كرد؛ اما در عالم واقعيت از اين خبرها نيست!


معروف‌ترين دختران مجرد دهه‌شصت

من ترانه، ازدواج نمي‌كنم!

ترانه عليدوستي/ متولد 1362/ مجرد

دختر حميدخان عليدوستي ستاره سابق فوتبال ايران را همه با نخستين فيلمش يعني «من ترانه ۱۵ سال دارم» شناختند. فيلمي كه در دوران خودش نه‌تنها پاي موضوع جديدي را به سينما باز كرد بلكه جايزه‌هاي زيادي را در جشنواره‌هاي مختلف از آن خود كرد. عليدوستي زماني نقش دختري را بازي كرد كه ناخواسته ازدواج مي‌كند و باردار مي‌شود كه ۱۸ سال بيشتر نداشت ولي با بازي در «شهر زيبا» او را به‌عنوان يك بازيگر حرفه‌اي شناختند. او اين روزها بيشتر از هر چيز به بازي در تئاتر و سينما مي‌پردازد؛ دليل كليشه‌اي مجرد ماندن همه ستاره‌هاي دهه ۶۰!


معروف‌ترين دختران مجرد دهه‌شصت

عروس سرش شلوغه

پگاه آهنگراني/ متولد ۱۳۶۳/ مجرد

دختر بااستعداد «منيژه حكمت» (كارگردان) از آخرين سال دهه 60 و با حضور در فيلم «گربه آوازه‌خوان» بازيگري را شروع كرد. او در اين سال‌ها روند خوبي داشته و با بازي در چند فيلم سينمايي و جدي گرفتن كارگرداني و ساخت فيلم، سرش حسابي شلوغ است. كارگرداني فيلم «ده‌نمكي‌ها»، بازي در تئاتر جنجالي «متولد 1361»، اكران آخرين بازي سينمايي‌اش به نام «ورود آقايان ممنوع» و وبلاگ‌نويسي و گزارش فوتبال بانوان از جمله كارهاي پر سرو صداي اخير پگاه خانم بوده است. به اين ترتيب شايد وقت چنداني براي انتخاب همسر و ازدواج براي او باقي نماند!


معروف‌ترين دختران مجرد دهه‌شصت

صاحبدلان مجرد و عروس بازي

باران كوثري/ متولد 1364/ مجرد

دختر خوب بابا «جهانگير كوثري»، بازيگري را از كودكي شروع كرد. وقتي كه باران در «بهترين باباي دنيا» كار داريوش فرهنگ، نقش كوتاهي را بازي كرد هيچ‌كس فكر نمي‌كرد كه مسير زندگي او تا اين حد تغيير كند. باران در نوجواني و جواني در فيلم‌هاي سينمايي ديگري هم بازي كرد كه البته مهم‌ترين نقش‌ها را در كارهاي مادرش يعني «رخشان بني‌اعتماد» داشت. «صاحبدلان» و «خون بازي» ۲ كار مهم او بود كه به‌ترتيب در تلويزيون و سينما بازي كرد و به خاطر كار دوم برنده جايزه‌هايي از جشنواره فيلم فجر شد. باران كوثري يكي ديگر از بازيگران متولد دهه۶۰ است كه گرچه زياد با لباس عروس در فيلم‌ها ديده شده اما همچنان مجرد است و البته او هم براي خودش كلي دليل محكم دارد!


معروف‌ترين دختران مجرد دهه‌شصت

زخم خورده از تجرد

خديجه آزادپور/ متولد 1367/ مجرد

اين دخترخانم يكي از بدشانس‌ترين متولدان دهه شصت به حساب مي‌آيد. او كه قهرمان رشته ووشو بوده و چند مدال طلا و نقره مسابقات جهاني را در كارنامه دارد، نخستين زن ايراني است كه در مسابقات آسيايي مدال طلا گرفته. او با قهرماني در گوانگ‌ژو، طبيعتا خود را شايسته دريافت جايزه - كه عبارت بود از يك دستگاه آپارتمان- مي‌ديد. ولي وقتي كه آزادپور براي گرفتن پاداشش مراجعه كرد، جواب شنيد كه: «شما متاهل نيستي و نمي‌توانيم به شما خانه بدهيم!»اين قهرمان رزمي هيچ‌وقت فكر نمي‌كرد كه مجرد ماندن باعث شود تا سرش بي‌كلاه بماند. خبر اين اتفاق سروصداي زيادي در رسانه‌ها ايجاد كرد و در نهايت... آخرش چه شد؟ چه فرقي مي‌كند؟ مهم اين است كه خديجه خانم هنوز مجرد هستند!


معروف‌ترين دختران مجرد دهه‌شصت

برايم حرف درست نكنيد!

الناز شاكردوست/ متولد 1363/ مجرد

شاكردوست يكي از دختران دهه شصتي است كه هميشه درگير شايعات مربوط به زندگي شخصي و خصوصا ازدواجش بوده. الناز پارسال از يك مجله به‌دليل اخبار نادرستي كه در موردش نوشته بود، شكايت كرد. او در اين‌باره مي‌گويد: «اصلا درست نيست كه براي يك دختر ازدواج نكرده، اين حرف‌ها را در بياورند!» با شايعه عجيب و غريبي كه در مورد ازدواج او با يك فوتباليست پرحاشيه منتشر كردند، ناخواسته به پرحاشيه‌ترين دختر دهه ‌شصتي بدل شده كه به‌نوعي از «ازدواج‌ نكردن» ضربه ديده. او از سال ۸۳ بازيگري را شروع كرد و در حال حاضر يكي از بازيگراني است كه تمام سعي‌اش را مي‌كند تا با به‌كار گرفتن استعدادهايش هم موفق شود البته اگر خواستگاران خيالي و شايعه‌سازان بگذارند!


معروف‌ترين دختران مجرد دهه‌شصت

كاپيتان راگبي هم بعله!

زهرا نوري/ متولد 1364/ مجرد

اين خانم جوان، روزنامه‌نگاري است كه از سال ۸۳ فعاليت‌هاي ورزشي خود را در رشته راگبي شروع كرده. تيم آن‌ها در نخستين دوره قهرماني كشور كه در سال ۸۵ برگزار شد توانست قهرمان ايران شود. او ۲ سال پيش كه تيم ملي راگبي بانوان ايران تشكيل شد، موفق شد پيراهن تيم ملي را بپوشد. نوري در حال حاضر خبرنگار روزنامه «ايران ورزشي» است و در دانشگاه رشته مكانيك خوانده. براي همه جالب است كه كاپيتان تيم ملي راگبي در ۳ رشته مختلف فعاليت كرده و موفق هم بوده. به‌نظرخودش نه تنها راگبي در زندگي شخصي‌اش تاثير منفي بر تصميم‌گيري‌هايش نداشته بلكه باعث شده كه هميشه با اين ورزش شارژ شود. بله، زهرا خانم هم فعلا مجرد است.


معروف‌ترين دختران مجرد دهه‌شصت

استاد بزرگ مجرد

شادي پريدر/ متولد 1365/ مجرد

شايد يكي از موفق‌ترين دخترهاي دهه شصتي شادي خانمي باشد كه از ۷ سالگي شطرنج را زيرنظر پدرش شروع كرد، از ۹ سالگي وارد تيم ملي بزرگسالان شد و ۲ سال بعد به استادي فدراسيون جهاني شطرنج رسيد. ۱۴ سالگي‌اش با سمت استاد بين‌المللي شطرنج گذشت و در ۱۸ سالگي توانست با شكست قهرمان جهان به مقام «استاد بزرگ شطرنج» برسد. شادي در حال حاضر فوق‌ليسانس مديريت تربيت‌بدني از دانشگاه تهران است. از نظر او شطرنج‌بازها آينده‌نگر هستند و قدرت تجزيه و تحليل بالايي هم دارند. به همين دليل او تمام سعي خود را مي‌كند تا براي مهم‌ترين اتفاق زندگي‌اش بيشتر بالا و پايين كند.


معروف‌ترين دختران مجرد دهه‌شصت

مجري برنامه مرد 3 زنه

آزاده نامداري/ متولد 1363/ مجرد

اولين مجري خانمي كه در برنامه‌هايش خشكي سابق اجراهاي زنانه را كم كرد، آزاده نامداري بود. او كه در حال حاضر هم يكي از مجري‌هاي فعال و پرطرفدار صداوسيماست، اين روزها برنامه پر سروصدايي در شبكه ۲ دارد. همان برنامه‌اي كه اخيرا يك مرد ۳ زنه را سوژه قرار داد و كلي جنجال‌ساز شد. «تازه چه خبر؟» يكي از سوالاتي بود كه او هميشه در برنامه «تازه‌ها» سيماي خانواده به آن جواب مي‌داد. آزاده در سال ۸۴ با همين برنامه شناخته شد اما قبل از آن هم در كرمانشاه همكاري‌هايي با شبكه استاني «زاگرس» داشت. او مديريت صنعتي خوانده و هوش و ذكاوت مديريتي در اجراهايش به وضوح ديده مي‌شود؛ حالا نمي‌دانيم مجرد ماندن او را هم بايد پاي همين هوشش بگذاريم يا نه؟!

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

معروف‌ترين دختران مجرد دهه‌شصت



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • m-z

      با سلام و تشكر
      سايت بسيار بسيار جالب ،ديدني ،خوب و تروتازه اي داريد موفق باشيد

    • akbar

      با سلام ورزشكاران جاي خود ولي فكر نمي كنين معروفيتي كه بازيگران دارند معروفيتي كه شرمساري داره ونبايداسمش اصلا معروفيت گذاشت

      پاسخ ها

      • me

        چی میگی تو ?! چه ربطی داره به اینجا حالا خواستی یه نظر بدی ااا حضرت اکبر خان ...

      • saha

        میگن خانومه زیاد حرف میزنن
        ولی تا اینجا که ما دیدیم این برادرای خاله زنک یه چیز دیگن زیاد .......ررررررررررررمیزنن
        خجالت بکش از خودت

    • moji

      be joz 2ya3 moredeshon baghiye khodayi be darde ezdevaj nemikhoran

      پاسخ ها

      • سحر

        اصلا به شما چه ربطی داره خانم؟

      • مهران

        مگه میشناسیشون؟؟؟

      • saha

        مرد انقدر خاله زنک
        حالا هرکدوم پیشنهاد ازدواج به شما دادن قبول نکن

    • lili

      ترانه علیدوستی که دیگه متاهل شده.
      واقعا به خدیجه آزادپور جایزش رو ندادن؟؟؟؟واقعا که چه آدمایی

      پاسخ ها

      • الهام

        راست میگه ترانه علیدوستی متاهل شده دیگه

    • بدون نام

      عکس نوری با لباس تیراندازی با کمان اما توضیحات مربوط به راگبی!!!!

      پاسخ ها

      • شناس!!

        آی کیو ، از کی تا حالا لباس تیر کمان یا بقول تو تیراندازی شده کاور؟ یکم تلوزیون نیگا کن تورو خدا! گوگل هم میتونه بهت بگه راگبی لباسش چیه تو ایران!

    • sahar

      vallah b khoda adam mimune k too en vaziate konooni aya bayad b ezdevaj nakarde ha afarin goft ya enke bgim berid ezdevaj konid??????????????????????????????

    • المیرا

      ممنون خیلی خوب بود

    • حسن71

      واقعا مطالب جالبی بود من میگم همشون خوب هستند و خودشون قصد ازدواج ندارن

    • بدون نام

      man hastam kasi khast

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای ول به ولت...دستتون درد نکنه ...همکاران عزیز به این خانومهای عزیز اعلام کنید تادر مورد این امر مهم فکر کنند ...

    • بدون نام

      ترانه يه ماه پيش عروس شد عمو

    • بدون نام

      از این شریفی نیا ها اصصلا خوشم نمیاد

      پاسخ ها

      • سحر

        اونا هم از تو خوششون نمیاد

    • مینا

      جوابیه اققای اکبر : فکر می کنم واقعا باید در افکارتان تجدید نظر کنید بازیگری یه شغله مثله همه شغل ها همه آدمها می تونن در رشته خودشون و کار حرفه ایشون افراد پاکی باشند و بسیاری از بازیگران ما هم هستند فکر می کنم طرز تفکر شما شرم آوره مثل طرز تفکر آقای سلحشور .

    • فرناز

      عوارض بیکاریه دیگه .یعنی هیچ کاری ندارین دیگه ؟

    • بدون نام

      ترانه که ازدواج کرده تازگیا بعدشم من حلقه آزاده نامداریو همیشه تو انگشتش می بینم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب بین توی کودوم انگشتشه؟حتما توی شصت پاشم بکنه میگی ازدواج کرده؟

    • بدون نام

      اینا که همشون عروسی کردن این خبر مال دهه شصته الان پخش می شه

    • شاه

      بیا اینا که معرفن شوهر پیدا نمیکنن وای به حال بقیشون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما صحبت نکن

      • me

        آقای شاه شما چه دستوری میفرمائید اطاعت امر کنیم ...اهههم

      • الهام

        از کی جواب رد شنیدی که زورت گرفته . مجرد موندن چون مردی که دو هزار ارزش داشته باشه دیگه پیدا نمیشه

    • بدون نام

      میخوان ترشی بشن حتما که ازدواج نمیکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بابا!!!!!!!
        هرکسی واسه خودش یه دلیلی داره

    • saeidzebel

      هر کس حق داره نظرشو بگه فرناز خانم از نظره هر کی خوشت نیومد اون بیکاره .اگه اینجا جای بیکاراست خودت اینجا چه کار میکنی.حالا اگه پسرایه مجردو گفته بودن همه این دخترا یه چیزی میگفتن .من عاشقه گلزارم..... من میمیرم برایه بهرامه رادان.....واز این چیزا .حالا اگه یه پسر بگه من عاشقه الناز شاکر دوستم همتون خانم جلسه میشین .

    • مجرد

      50 درصد من حله ، هر كدوم كه مشگلي با 50 درصد خودشون ندارن بيان جلو كه انشاء الله مباركه ...........

      پاسخ ها

      • حسن71

        بابا مرسی ای ول حواست باشه خام نشی گول بخوری مبارک باشه اقای مجرد

    • soli tala

      hala be ma che rabti dare ki moteahele ki mojarad????????? akhe cheghadr foozooliiiiiii vaghean ke man ba farnaz movafegham ina avareze bikarie...!

    • علی

      با همشون هستم

    • سهيل

      چي ميگي اکبر؟!! چرا حرف بيخود ميزني؟؟؟مريضيي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • mehrdad

      باران جونو عشقست بقیه رو بی خیال

    • sunna

      من هم همیشه حلقه آزاده نامداریو تو دست چپش دیدم!!

      پاسخ ها

      • الهام

        مگه یه انگشتر دست کردن کاری داره . نامداری مجرده

    • Asal

      Akbar joon chert migi azizam

    • جوجو

      باعرش پوزش،واقعا متاسفم واستون به خاطر این گزارش چرت و پرتتون.بابا آخه شما چیکار به زندگی شخصی دختران معروف دارین؟؟!! آخه مگه این دخترا دیوانه هستن که بیان موقعیتشون رو به خاطر زندگی با یه مرد خراب کنن.؟؟!!خب نمیخوان ازدواج کنن.واقعا خاک بر سر این مملکت ما که فک کرده با این جور گزارش ها میتونه دخترا رو به اصطلاح تحفیر کنه تا سر مردای مملکت بی کلاه نمونه..!!! بابا...تروخدا تمومش کنین.دخترای دهه ی شصتی خیلیییییییی از پسرای هم دوره ی خودشون سطح بالاترن...فک نکنین که با این گزارش های دره پیت و خیر سرتون تاسف بار میتونین اعتماد به نفس ما دهه شصتی ها رو بیارین پایین...به کوری چشم حسود هیچوقت افتخار نمیدیم که با یه موجود نفهم مثل مرد زندگی کنیم...حالا برین ببینم چه طور میخواین با این تحقیر کردنا جلوی فساد رو بگیرین.....

      پاسخ ها

      • حسن71

        کورش جوابتو داد موقع ازدواج خودت هم میشه ببینیم به شوهرتم میگی موجود نفهم؟؟؟
        راستی فکر کنم پدر شما هم مرد باشد!!!البته بعید بدونم...

    • کورش

      جو جو جان از تخم اومدی بیرون مرغ شدی قد قد میکنی ؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • حسن71

        دمت گرم کورش جان خوب جوابشو دادی خیلی خوشم اومد

      • الهام

        خیلیییییییییییییییییییییی بی ادبی

    • me

      wow ...این پیج دیگه خطرناک شده ...همه فش میدن به هم چرااااا ؟

    • lمهدی

      دوست داشتن ازدواج نکردن! الکی برا مردم حرف در نیارید

    • پری

      بابا شما خیییییییییییییییییییییلی بیکارید.یکی دیگه معروفه یکی دیگه ازدواج کرده یا حالا نکرده شما دعواشو میکنید!

    • علی

      همشون دروغ گفتند رو هوا میزننشون

    • محسن

      عالي بود

    • morteza

      من مجردم هر کدوم میخواد ازدواج کنه بیاد جلو

    • مينا

      واقعاء براتون متآسفم كه ازديدمثبت نگاه نميكنيدفقط حرفهاي چرت وپرت تحويل سايت ميدين يه كمي باادب باشين

    • متین

      سلام به همگی/مجردی خیلی حال میده/حتما این بازیگرا هم با مجرد بودن دارن حال میکنن/ازدواج سخته/اگه ازدواج کنید باید با تمومه این تفریحات و عشق و حال دوران مجردی خداحافظی کنید/پس مجرد بمونید@

    • ali

      بچه ها چه خبرتونه یه کمی حوصله داشته باشین همه تون و همشون ازدواج میکنند و میکنیم .

    • رضا

      واقعا حیف خانم شریفی نیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج