جاباما
۱۰۶۱۱۱۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فعلا؛ آتش‌بس سرخابی در لیگ‌برتر

دیدار استقلال و فولاد خوزستان با برتری تیم اهوازی به پایان رسید، اما حواشی این بازی هنوز در جریان است.

خبرآنلاین: دیدار استقلال و فولاد خوزستان با برتری تیم اهوازی به پایان رسید اما حواشی این بازی هنوز در جریان است.

دیدار استقلال و فولاد درست مثل بازی قبلی دو تیم در دور برگشت لیگ سال گذشته پر از حاشیه و جنجال بود. نکته عجیب درباره دیدار روز جمعه استقلال و فولاد تکرار همان اتفاقاتی است که در بازی برگشت دو تیم در فصل پیش رخ داد. در آن دیدار فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال حضور داشت و در آن سوی میدان هم همبازی سابقش سرمربی فولاد بود. اعتراض‌های پیاپی فرهاد مجیدی به عملکرد داور و ۹ نفره شدن استقلال باعث شد فرهاد مجیدی ادعاهایی را به نکونام نسبت دهد تا جایی که اتفاقات آن بازی تا مدت‌ها خبر اول فوتبال ایران بود و حاشیه‌های مختلفی به خصوص در زمینه داوری ایجاد کرد.

حاشیه‌هایی که حتی به صفحات مجازی و برنامه‌های تلویزیونی هم کشیده شد و فرهاد مجیدی و نکونام بدجور از خجالت هم درآمدند. این‌بار هم دیدار استقلال و فولاد شلوغ و پر از حاشیه از آب درآمد. حاشیه هایی که تکرارش در این بازی هواداران استقلال را بر آن داشته تا در فضای مجازی از این بگویند که:«دیدید حق با استقلال بود.» آنها بر این عقیده هستند که نکونام و تیمش برای بردن دست به هر جنجالی می‌زنند!

درگیری محمود فکری با دیاباته یکی از اتفاقات حاشیه‌ای دیدار دیروز آبی‌پوشان مقابل فولاد بود. روایت‌های مختلفی از این درگیری در رسانه‌ها منتشر شده اما اصل ماجرا این است که بعد از مصدومیت دانشگر قرار بود تعویض دیگری در استقلال انجام شود. در اواخر این بازی محمد دانشگر به دلیل اصابت تابلوهای تبلیغاتی به ساق پایش دچار مشکل و از همان سمت با برانکارد راهی رختکن تیم استقلال شد. از آنجا که بعد از مصدومیت دانشگر قرار بود تعویض دیگری انجام شود سرمربی استقلال دیاباته را به کنار زمین فراخواند تا او را به زمین بفرستد، مهاجم استقلال هم کنار خط آمد و تابلوی تعویض هم بالا رفت اما در همان لحظه فرشید اسماعیلی به کادر فنی اعلام کرد زانویش درد دارد و نمی تواند به بازی ادامه بدهد.

با این اتفاق کادر فنی استقلال برای حضور دیاباته در زمین دست نگه داشت تا شرایط را برای جایگزینی اسماعیلی بررسی کند تا اگر اسماعیلی نتوانست به بازی ادامه دهد تعویض تغییر کند. لحظاتی طول کشید تا بازی دوباره متوقف شود تا زمانی که اسماعیلی اعلام کرد می‌تواند به بازی ادامه دهد. بعد از این اتفاق فکری بلافاصله خواستار حضور دیاباته در زمین شد اما داور چهارم به سرمربی استقلال گفت که او به رختکن رفته است. لحظاتی طول کشید تا دیاباته از رختکن برگردد.

ظاهرا مهاجم استقلال برای تعویض کفش‌های خود راهی رختکن شده بود چون گمان می کرد استوک‌هایش مناسب برای این بازی نیست و او مجبور شده بود برای تعویض آنها به رختکن برود.همه چیز از همین جا رقم خورد و به گفته شاهدان با اینکه اصل ماجرا برای فکری توضیح داده شد اما سرمربی استقلال از این اتفاق به شدت عصبانی شد و بعد از چند دقیقه که دیاباته از رختکن برگشت با عصبانیت بر سر وی فریاد زد که در این دقایق کجا بوده که مهاجم استقلال اعلام کرد به رختکن رفته بود تا کفشهایش را عوض کند! در این بین آبی پوشان حدود ۱۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردند و به خاطر این اتفاق بعد از پایان بازی انتقادات فراوانی به کادر فنی تیم استقلال وارد شد.

اما اصل ماجرا و حواشی این بازی به بعد از سوت داور بر می گردد. جایی که محمود فکری ناراحت از شکست مقابل فولاد، با الفاظی رکیک و در جواب خسته نباشید گفتن یکی از بازیکنان رقیب،باشگاه فولاد،مدیریت و کادرفنی آنها را مورد خطاب قرار می دهد. الفاظ زشتی که فکری بعد از شکست مقابل فولاد به کار برد به شدت در فضای مجازی خبرساز شده و این ماجرا با شکایت باشگاه فولاد احتمالا با محرومیت سرمربی استقلال همراه خواهد شد.

پس از این اتفاقات سعید آذری مدیرعامل فولاد با انتشار متنی در اینستاگرامش به سرمربی استقلال طعنه زد و نوشت: ای کاش «فکری‌ها» قبل از این توهین‌های ناموسی کمی فکر می‌کردند. همین متن آذری کافی بود تا باشگاه استقلال دو بیانیه جدا صادر کند. بیانیه هایی که خبر از جنجال جدید خبر می داد.

باشگاه استقلال جواد نکونام و کادر فنی او را به ایجاد حاشیه و درگیری و فحاشی متهم کرد. این باشگاه حتی در بیانیه خود از عکاس این تیم را نام برد و او را به استراق سمع متهم. حال پس از گذشت ۴۸ ساعت از این بازی فعلا آتش بس بین دو باشگاه ایجاد شده و باید دید کمیته انضباطی چه واکنشی نسبت به همه این اتفاقات نشان خواهد داد؟ آیا محرومیت به همراه جریمه نقدی در انتظار خاطیان است یا اینکه تصمیم چیز دیگری،حکم دیگری و یک عذرخواهی ساده از همدیگر خواهد بود؟باید منتظر ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج