جاباما
۱۰۶۱۳۰۵
۸۸ نظر
۵۰۲۰
۸۸ نظر
۵۰۲۰
پ

نمایندگان مجلس خواستار شدند؛

درخواست رعایت دقیق‌تر حجاب در صداوسیما

نخستین جلسه مشترک اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با رییس و معاونان صداوسیما دوم آذرماه در محل کمیسیون تلفیق مجلس برگزار شد.

خبرگزاری صبا: نخستین جلسه مشترک اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با رییس و معاونان صداوسیما دوم آذرماه در محل کمیسیون تلفیق مجلس برگزار شد.
درخواست رعایت دقیق‌تر حجاب در صداوسیما
به نقل از روابط عمومی سازمان صداوسیما، نخستین جلسه مشترک اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با رییس و معاونان سازمان صداوسیما امروز دوم آذرماه در محل کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی‌ برگزار شد و دو طرف بر تعامل هر چه بیشتر تاکید کردند.
در آغاز این نشست، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی آقاتهرانی رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش‌های سازمان صداوسیما در عرصه فرهنگی کشور و جنگ رسانه‌ای - فرهنگی نظام سلطه علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: امیدواریم با مفاهمه و تعامل بهتر بتوانیم در مقابل این جنگ بزرگ رسانه‌ای - فرهنگی با قدرت بایستیم.
وی ادامه داد: قطعا کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم و سازمان صداوسیما با همکاری و تعامل بیشتر می‌توانند سدی محکم در برابر جنگ روانی، تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن ایجاد کنند. این اراده در میان دو طرف وجود دارد تا همکاری‌های بیشتری را شاهد باشیم.
عبدالعلی علی عسکری رییس سازمان صداوسیما نیز در این نشست با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) به مقوله فرهنگ در کنار اقتصاد در بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: چنین تاکیدی جایگاه ویژه فرهنگ در این برهه را نشان می‌دهد و ما در همه برنامه‌هایمان تاکیدات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب را مورد توجه قرار داده‌ایم.
رییس سازمان صداوسیما خدمت به مردم را وظیفه و افتخار رسانه ملی دانست و گفت: یکی از مشترکات ما و کمیسیون فرهنگی مجلس آن است که برای صیانت از فرهنگ و هویت ملت ایران تلاش می‌کنیم و امیدوارم این جلسه بتواند هماهنگی و هم‌افزایی‌های ما را بیشتر کند.
علی عسکری با بیان اینکه دشمن به این نتیجه رسیده است که هیچ‌گاه از طریق جنگ و تقابل نظامی‌ با ملت و نظام جمهوری اسلامی‌به نتیجه نمی‌رسد، گفت: دشمن همه هم‌وغم خود را به جنگ فرهنگی اختصاص داده‌اند که خط‌الراس آن جنگ رسانه‌ای است. ما هم‌اکنون در یک جنگ فرهنگی تاریخی هستیم و باید میدان این جنگ را به‌خوبی بشناسیم.
وی به هجمه فرهنگی دشمنان از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان اشاره و خاطرنشان کرد: عملیات روانی دشمن کاملا پیچیده و پنهان پیگیری می‌شود و ما باید در کنار هم در مقابل این حرکت بایستیم.
علی عسکری با تاکید بر اینکه فضای مجازی یکی از دیگر راه‌های دشمن برای هجمه فرهنگی است، تصریح کرد: فضای مجازی امروز برای ما هم فرصت است و هم تهدید و باید با قانون‌مند کردن آن مانند همه‌جای دنیا، از فرصت‌های آن بیشتر و بهتر استفاده کنیم و نقش مجلس در این زمینه و در راس آن کمیسیون فرهنگی بسیار مهم است.
رییس سازمان صداوسیما با بیان اینکه با وجود همه هجمه فرهنگی و عملیات روانی دشمنان، صداوسیما در راس اعتماد مردم قرار دارد، مطرح کرد: آخرین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که صداوسیما جایگاه ویژه‌ای میان مردم هم از منظر اعتماد عمومی و هم میزان مراجعه و علاقه‌مندی قرار دارد.
وی افزود: البته باید با تلاش و سرعت بیشتر به سمت نقطه مطلوب حرکت کرد و این مستلزم همکاری و هم‌افزایی با شما در کمیسیون فرهنگی مجلس و دیگر نخبگان فرهنگی دانشگاهی است.
علی عسکری تهدیدات امروز ضد جمهوری اسلامی را رسانه‌-پایه دانست و تصریح کرد: در همین چند سال اخیر تلاش ویژه دشمن را برای بر هم ریختن افکار عمومی و مخدوش کردن امنیت ملی از طریق رسانه‌ها شاهد بوده‌ایم و اگر صداوسیما نقش آگاهی‌بخش و آرامش‌دهنده خود را ایفا نمی‌کرد، قطعا با شرایط سخت‌تری روبرو می‌شدیم و این حکایت از اهمیت رسانه و تهدیدات رسانه-‌پایه دارد.
رییس سازمان صداوسیما گفت: ما با تمام تلاش و توان ایستاده‌ایم تا مرجعیت رسانه را حفظ کنیم و این ایستادگی ما، ایستا نیست، بلکه پویاست و باقدرت روبه‌جلو حرکت می‌کنیم.
بعد از صحبت‌های رییس سازمان صداوسیما، اعضای کمیسیون فرهنگی که در جلسه حاضر بودند، به بیان نظرها، دیدگاه‌ها، انتقادها و پیشنهادهای خود پرداختند.
استفاده از ظرفیت نیروهای پرورش‌یافته در سازمان صداوسیما و رها نکردن آن‌ها، رعایت دقیق‌تر حجاب و حدود شرعی در ظاهر و کلام مجریان، بازیگران و دیگر هنرمندان صداوسیما، تشکر از ایستادگی سازمان صداوسیما در عرصه سخت رسانه‌ای امروز، نظارت دقیق‌تر بر محتوای برنامه‌ها، توجه به سرمایه انسانی کارآمد، جوان، متعهد و متخصص، تغییر نگاه در عرصه برنامه‌سازی، ضرورت استقلال مالی سازمان صداوسیما و نقش مجلس در این زمینه، فراهم کردن زیرساخت نظارت بر عرصه صوت و تصویر فراگیر فضای مجازی از سوی سازمان صداوسیما، برگزاری نشست‌های نقد و نظر مردمی درباره برنامه‌های مختلف رسانه ملی، توجه ویژه به پاسداشت زبان فارسی به‌ویژه در تبلیغات بازرگانی، اهمیت شبکه‌های برون‌مرزی و هم‌افزایی مجلس و دولت برای تامین بودجه این شبکه‌ها، قدردانی از ساخت مجموعه‌های تلویزیونی متنوع و با موضوع روز و به‌ویژه مجموعه‌های تلویزیونی امنیتی همچون «گاندو» و «خانه امن»، تلاش برای گسترش پوشش رادیویی و تلویزیونی در اقصی نقاط کشورف پررنگ کردن فضای معنوی و دعا و نیایش به‌ویژه در شرایط کرونایی، تقویت رابطه علما با مردم در شرایط فعلی با توجه به محدودیت‌های بهداشتی از طریق برنامه‌های تلویزیونی، تجهیز بیشتر مراکز صداوسیمای استانی، توجه بیشتر به تبیین مسایل مختلف برای جوانان، در اولویت قرار دادن برنامه‌های انقلابی، توجه بیشتر به شبکه‌های رادیویی و استانی، فرهنگ‌سازی در زمینه ترغیب فرزند آوری، تقویت فضای تعامل با کمیسیون فرهنگی مجلس، تقویت برنامه‌های طنز تلویزیون و جلوگیری از ساخت مجموعه‌های تلویزیونی طنز سطح پایین، مدیریت دقیق چهره‌های شاخص و شناخته‌شده، قدردانی از رشد کیفی برنامه‌های استانی و تنوع قومیتی آن، هم‌افزایی صداوسیما و مجلس برای حمایت از دو طرح بزرگ‌نمایشی «سلمان» و «حضرت موسی»، اولویت دادن به تخصص نماینده‌ها در دعوت آن‌ها به برنامه‌های تلویزیونی، پیگیری مستمر برای اجرای قانون برنامه ششم توسعه مبنی بر اختصاص هفت‌دهم درصد بودجه به سازمان صداوسیما، تصویب قانون برای سریال‌های نمایش خانگی با اولویت نظارتی صداوسیما، ساماندهی قانون VOD ها، تنظیم قانون به روز شده اداره صداوسیما با تعامل رسانه ملی و قدردانی از عملکرد در خور سازمان صداوسیما در مدت همه‌گیری کرونا از محورهای نظرات مطرح‌شده نمایندگان عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بود.
بعد از سخنان نمایندگان، تعدادی از معاونان صداوسیما به پرسش‌ها و ابهامات آن‌ها پاسخ دادند.
در پایان، رییس سازمان صداوسیما نیز ضمن جمع‌بندی نظرات نمایندگان مجلس به برخی سوالات و ابهامات مطرح‌شده در جلسه پاسخ گفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ننگ بر ما که این عجایب را دیدیم و دم نزدیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما چرا اینارو سر کار آوردیم

      • ferishon

        کارهای بسیار عمدی
        میدونن مردم رو چی حساس
        قشنگ دست میزارن روی همون نقطه
        حرص مردم دارن در میارن
        با کارها و رفتارشون

      • بدون نام

        از بی حجابی خوشت میاد

      • بی نام

        کلا یه دفه زن راه ندید به صداو سیما.
        چه کاریه خب؟! ...

      • بدون نام

        مرغ کیلو 37 هزارتومان شده این بیکارهای بدرد نخور دنبال حجاب هستند

      • بدون نام

        کاربر ۱۰.۳۸.به تو چه ربطی داره تو اون چشمای ... ببند.بعدشم تو سر زن و بچت گونی بکش

      • مسلم

        اسلام ، حجاب و دیگر هیچ !

      • صیادی

        آقا اگر ما ممنوع النظر شدیم بگید

    • بدون نام

      واقعا پول مفت میگیرید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تعطیل کنید بره این چاه ویل بی مصرف رو .

      • بدون نام

        کاربر ۱۰.۳۸ من از بی حجابی خوشم میاد امااز فقر و گرانی و تورم و بیکاری بدم میاد فهمیدی؟

    • بدون نام

      کاش برای مرغ 36هزارتومنی جلسه میزاشتن و دق دقه داشتن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        البته دغدغه درسته

      • سالوادور

        *دغدغه درسته

      • ا

        دغدغه
        اره واقعا ای کاش ...

      • بدون نام

        دغدغه

      • بدون نام

        اولا برو املا یاد بگیر بی‌سواد، بعدش بیا نظر بده، دوما یکی از ارکان پیشرفت هر کشور در کنار *علم* و *اقتصاد*، *فرهنگ* اون کشور هست، پس فرهنگ هم اهمیت خاص خودشو داره، سوما تنظیم قیمت‌ها بر عهده‌ی دولت هست، نه شورای عالی فرهنگی، داری اشتباه میزنی ها

    • بدون نام

      باید حجابشون رو مثل مهمانی که فرمود از چشم مرد اشعه میاد بیرون و باعثی خرابی پوست زن میشه انجام بدن

    • بدون نام

      نون مردم رو ول کردید چسبیدین به حجاب صدا و سیما

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزت و آبروی مردم براثرفقر گسترده ازبین رفته .پول ملی درمقابل پول امریکا تبدیل به کاغذشده .بیکاری تورم ۲۰۰ درصدی ...
        آن موقه اینها باپاگذاشتن روی وجدان یک مساله شخصی را رسیدگی می کنند

    • بدون نام

      ول کنید بابا مردم دارن از گرسنگی میمیرن اون وقت شماها نشستین دارین جلسه واسه بیرون بودن تاری موی رنان میزارین واقعا ک

    • بدون نام

      کره شمالی سلام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی که یه لات بی سر و پا تو کوچه و خیابون راه میره و به نوامیس بدحجاب افرادی مثل شما متلک میپرونه و بعدش داد خود شماها در میاد معلومه که باید به کره‌ی شمالی سلام بدی
        *کیوان امام وردی* رو افرادی با تفکرات احمقانه‌ی جنابعالی بوجود آورده

      • بدون نام

        احسنت 13:03خوب گفتی

    • بدون نام

      برین بمیرین با این هم بدبختی که تلنبار کردین

    • بدون نام

      آقا راه حلش گونی هستش . تمام خانم های صدا سیما رو بکنید توی گونی و یه سوراخ وسطش درست کنید که حرف بزنند و نفس بکشند. . .

    • بدون نام

      جناب مدیر که نظرات وتایید میکنی خواهشا واقعیت وپنهان نکن بزار اینکه نشد نظارت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مجریهای زن تلویزیون از بس آرایش میکنند کلی وزنشان اضافه میشود خخخخ

    • بدون نام

      واسه مرغ 36تومنی هم جلسه بزارید
      حجاب اصلا مشکل کشور نیست

    • عاطفه

      فقط مونده زنها پوشینه ببندن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گونی هم بد نیست

    • بدون نام

      الان مشکل ما حجابه .جمع کنید بابا

    • بدون نام

      حیف اون حقوق و بودجه که به صدا وسیمای مفت خور میدن

    • بدون نام

      این مجلسی ها هرگز نمیخواهند از وظایف اصلیشان آگاه شوند وهنوز در هوای تبلیغات انتخاباتیشان سر گردانند.و نفهمیده اند که حجاب در این کشورهزاران متولی دارد و اگر بخواهد تغیری بکند مجلس آخرین جائی است که مورد مشورت قرار خواهد گرفت.

    • ل مثل لنگی ق مثل قشقایی

      ننگ ما صدا و سیمای ما

    • بدون نام

      به نکته مهمی اشاره کردین...
      پیگیر همین مسائل باشین بقیه مشکلات خود به خود درست میشه..

    • بدون نام

      خب...خدا رو شکر که همه معضلات و مشکلات کشور تموم شده,فقط مونده رعایت دقیق تر حجاب...همش دنبال حاشیه هستیم..

    • بدون نام

      احسن به این مسئولین،،،مرغ وگوشت که مهم نیست

    • بدون نام

      آخه کی تلویزیون میبینه که به حجابشون دقت کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا مرسی

      • پرنده‌باز آلکاتراز

        من که از تلویزیون فقط فوتبال میدیدم که اونم با این گزارشگرای عتیقه!! دارم زده میشم ازش!

    • بدون نام

      راجع به اشعه موهای مصنوعی بازیگران خانم در فیلمهای سینمایی هم صحبت میکردید
      آیا اگر خانمی با موی مصنوعی بدون حجاب در خیابان بیاید جرم محصوب میشود یا نه!؟
      متاسفانه اشعه موی مصنوعی هم روی من تاثیر بد داره . مجبور میشوم فقط رادیو گوش کنم
      لطفا کاری کنید که امثال من هم بتوانیم تلویزیون نگاه کنیم
      با تشکر

    • شمالی

      مگه کسی تلویزیون ایران رو نگاه میکنه ؟؟؟؟؟

    • عسکری

      کی تلویزیون میبینه

    • ایرانی (کاربر قدیمی )

      مرغ ۳۶ تومن گوجه ۱۷ تومن لبنیات پر همه چی پر . پس ...

    • ر

      احتمالا باید رو بنده هم بزنند!البته باز چشما معلومه! به نظرم مثل سینما که از اکبر عبدی به عنوان زن استفاده میکنن تو صدا و سیما هم مردا رو گریم کنن و مثل اینا که تو اینستا کلیپ درست میکنن به عنوان مجری استفاده کنن

    • بدون نام

      مثلا هنگام انتخابات وراهپیمایی حجاب خانمهابایدرعایت بشه مثل دیگر اوقات.

    • بدون نام

      باید با نقاب بیان اخبار بگن و فیلم بازی کنن.اینجوری دیگه نه اونا میرن جهنم نه ما

    • بی نام

      بابا صدا سیمارو هم مردونه کنین کلا راحت شیم بابا اخه این همه جلسه و دغدغه واسه حجاب اونم تو این صداوسیمای که کم مونده زنا با پوشیه بیان مرغ و گوشت و برنج و روغن و مسکن جلسه نمیخواد ؟عجب بابا فازتون چیه به والله

    • بدون نام

      ۱۰درصدهم بیننده نداره وهرکسم نگاه میکنه مجبوری ومخالفش علی عسگری گندزده مثل ریسش روحانی

    • بدون نام

      تو رو خدا حجابتون رو رعایت کنید نمیبینید چقدر مصیبت داریم تو مملکت
      همه فقر و بدبختی ها بخاطر بی حجابیه
      و گرنه مسولان ما شب و روز تلاششون برا اقتصادمون و رونقشه

    • بدون نام

      کاش برای دزدی واختلاس هم انقددقیق بودید

    • جعفر۴۴

      تلویزیون را فقط مراجعین بیمارستانها و زندانیان در زندان تماشا میکنن ، چون چاره ای ندارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی خوب بود

    • بدون نام

      شما سرتون رو بکنید فقط تو جعبه تلوزیون و وانمود کنید حجاب زنان ایران کامل هست و هر چی تو تلوزیون میبینید بیرون هم همینه . ولی یه دوری هم بیرون بزنید و ببینید دختران با سنین کم و زنان شوهر دار چطور برای نان شب تن فروشی میکنند . ای ننگ بر شما

    • بدون نام

      بنظرم خانوما روبنده ببندند در سریال ها بهتره

    • بدون نام

      خانم ها رو سرشون کارتون بذارین بعد تو تلویزیون نشون بدین تا کسی دچار گناه نشه

    • راحمی

      خب پس الحمدلله تمامی مشکلاتمون حل شد.خدایا شکرت

    • بدون نام

      ایا قرار بود اینجور شود .
      پیشنهاد میکنم بیندازید تو گونی جلو دوربین

    • عمو

      خدا را شکر همچین مسئولانی داریم که مو را از ماست میکشن بیرون

    • پدرام

      خدا تو یر این مجلس مرغ ،گوشت،اختلاس،نجومی،آقازاده ها
      و....براش مهم نیست!

    • بدون نام

      اصلا روبنده بزنن . مسخره ها دیگه چی رو بپوشونن؟؟؟؟؟واقعا فقط گیر دادید به تلویزیون و مشکلمون فقط تلویزیونه بقیه کشور .... واقعا که

    • بدون نام

      روزبه روز دارید همه رو از تلویزیون فراری میدید

    • نوشدارو

      کاش برنامه ریزی بشه جلوی بی حجابی گسترده در کشور گرفته بشه اول باید از ماهواره ها شروع بشه

    • علی

      دم در یه کیسه بکنید سرشون تا هیچی معلوم نباشه خخخخخ

    • علی

      البته زیاد فشار به خودتون نیارید چون مردم میلی به سیمای میلی شما ندارن خودتون هم بهتر میدونین ۹۰درصد مردم ماهواره دارن درشو گل بگیرین الکی الکی سکته نکنید یه وقت

    • حسن

      چه خوبه به خودمون حداقل دروغ نگیم و صدا وسیما نمیتونه فضای رو که تو جامعه هست به دروغ مذهبی و همه چادری نشون بده ولی جامعه تو یه عالم دیگه هست

    • بدون نام

      تبریک میگم ،مسائل اقتصادی توسط مجلس حل شد فقط مونده مسئله حجاب که حل میشه

    • بدون نام

      از کارشناسها سئوال کنید افرادی که مشگل اخلاقی دارند بیش از حد معمول نسبت به خانمها حساسیت نشون میدن .به خودشون هم شک دارن.

    • بدون نام

      ندید پدیدا و افرادیکه ازدواج موفقی نداشتند.بیشتر دچار مشگلات اخلاقی میشن

    • بدون نام

      فقط صدای زنها اونم با تغییر به صورت مردانه که تولید شهوت نکنه،جایز است......

    • بدون نام

      گونی خوبه. داعش هم همین حرفا رو میزد .

    • بدون نام

      خانواده 5 نفره ما طی چند سال گدشته .غیر از فوتبال چیز دیگری در تلوزیون نگاه نمیکنند.بعد از فردوسی پور فوتبال هم زیاد چنگی به دل نمیزنه

    • بدون نام

      از زنهای عضو داعش هم اگر برای مجری گری استفاده بشه بد نیست انها خوب حجابشون را رعایت میکنند..احتمالا منافقین زن هم از روسری استفاده میکنند.

    • بدون نام

      عینک افتابی هم بزنند بد نیست بعضیها چشمای رنگی داره خودش بیحجابیه .

    • بدون نام

      سبحان الله
      اینها اونجا بیکارن
      لعنتی ها
      به چی گیر میدن
      تو این هاگیر واگیر...

    • نادر

      مملکت نابود شده اون وقت نشستند دور هم چی میگن!!!!

    • بدون نام

      خیلی کار درست میکنن
      زن باید حجاب داشته باشه

      بعضی دوست دارن بیحجاب بیان رو تلویزیون

      اگر خواهر یا مادر خو دتون کارمند سیما باشند حاضری بی حجاب بیان مردوم ببینشون حاضری؟

    • علی امینی

      احتمالا از این بی حجابی ها این بلاها سرمان داره میاد دولت بی تقصیر ه

    • بدون نام

      والله ضربه ای که شما به اسلام عزیز دین گرامی خداوند زدین دشمنان تو هزاروپانصد سال نتونست.

    • بدون نام

      از کلیه بازیگران زن تقاضا دارم یکم حجابشون سفت تر بگیرن شاید این کرونا و گرونی از کشور بره

    • بدون نام

      دیگه چیکار کنن؟ کیسه زباله بکشن رو سر و صورتشون خوبه؟

    • بدون نام

      کجای کاری
      کار به جایی رسیده که صدا وسیما مجبور شده پستان گاو رو در تبلیغات بستنی میهت سانسور کنه

    • بدون نام

      هزینه کردین واسه جلسه و مصوبات چهرده قرن قبل تازی مسلک ، گرسنگی داره میکشه مردمو

    • سید محمد صادق

      ننگ بر شما که چنان عرصه ی صدا وسیما رو تنگ کردید که مردم بسمت ماهواره و ابنستاگرام و تلگرام سوق پیدا کنن ؛
      بعد میاید میگید حجاب توی تلوزیون چیه!!! از کجا اومدید شما ! ۲۱ تا شبکه داره یه چیز نشون میده!! نه برنامه تخصصی ؛ نه فیلم جذابی !!! قرآن سره نیزه نکنید آقا !!! شرفم خوب چیزیه ؛ همه نخبه ها و بازیگر های خوب حذف کردید ! خدا نگذره ازتون؛

    • بدون نام

      این ها حجاب را مسخره می کنند یه پارچه میندازن قسمتای آخرسرشون موهاشونودرمیارن وآویزون می کنند وگوش‌و...میارن بیرون این چه حجابیه این چه مسلمونیه غیرت ها کجارفت .لا اقل جلوی همین کارمنداتونو بگیرید.خجالت داره.

    • بدون نام

      از این جلسه چیزی عاید کارشناسان و مسئولین که در جلسه تشریف دارن نشد،برای اینکه همش توصیه کردن همدیگر به تفاهم و همدلی بود(به والله من که شهروند معمولی هستم،،،اگه اجازه بدن نتیجه جلسه را قبل از برگزاری میگم،،نه من بلکه همه میتونن پیش بینی کنن،،برای اینکه کسانی که تو جلسات هستند تخصصی ندارن پس مجبور هستند که همدیگه رو به همدلی و مبارزه با دشمن فرضی دعوت کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج