جاباما
۱۰۶۱۵۹۳
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

مددی: خدا به داد فوتبالی برسد که آذری رئیس آن شود

سرپرست باشگاه استقلال گفت که در دیدار تیم فوتبال این باشگاه با فولاد خوزستان، عکاس فولاد از آبی‌ها استراق سمع کرده است‌.

خبرگزاری تسنیم: احمد مددی در واکنش به صحبت‌های سعید آذری درباره اتفاقات دیدار فولاد خوزستان و استقلال اظهار داشت: صحبت‌های آذری بیشتر فرافکنی بود و دوست داشتم او حقایق را می‌گفت. آذری چند بار علیه مدیریت باشگاه‌ها صحبت کرد، اما بگوید در تیم‌های قبلی خود چه جنبه‌ای از درآمدزایی ایجاد کرده که مدعی باشگاه استقلال است و درباره مدیریت باشگاه استقلال صحبت می‌کند.

وی با رد مذاکره باشگاه استقلال با سرمربی فولاد گفت: چه کسی با نکونام درباره سرمربیگری استقلال صحبت کرده است؟ تا جایی که من به‌عنوان مسئول اجرایی باشگاه در جریان هستم، هیچ یک از اعضای هیئت مدیره با نکونام مذاکره نکردند و نظر آنها از ابتدا روی فکری بوده است. آذری توضیح بدهد چرا در کمیته اخلاق محروم شد؟ من مسئول اجرایی باشگاه استقلال هستم و بابت این بداخلاقی، سناریوسازی باشگاه فولاد و ایجاد فضای رقت‌بار و ناامن در صحنه فوتبال کشور، از همه مردم ایران عذرخواهی می‌کنم.

سرپرست باشگاه استقلال با بیان اینکه اگر بنا به عذرخواهی بود، فولاد باید بابت اتفاقات غیرفوتبالی رخ داده در ورزشگاه میزبان عذر بخواهد، تصریح کرد: من از این بابت عمیقاً متأسفم. اتفاقاتی که برابر فولاد افتاد، به مثابه کوه یخی بود که بسیاری از صحنه‌های زشت در آن دیده نشد و عدالت فوتبالی در آن نبود. چه اتفاقی افتاد که فکری به این شکل برآشفته شد؟ مگر فضای امن نیمکت استقلال برای استقلال نیست؟ آقای «میم الف» در آن فضا چه می‌کرد؟ او به نوعی استراق سمع می‌کرد و ما این را اتفاق بد فوتبالی می‌دانیم.

مددی با بیان اینکه آذری باید فکری به حال نیمکت فولاد کند تا از این پس، صحنه‌های غیرفوتبالی رخ ندهد، خاطرنشان کرد: مطمئنم هر تیمی جلوی فولاد صف‌آرایی کند، دیگر به جنبه‌های فنی نگاه نمی‌کند و به فکر چاره‌ای برای حواشی می‌افتد. آذری بازی با کلمات را بلد است. من استرس ندارم و به خاطر گرما عرق کردم.

وی درباره عکاس باشگاه فولاد خوزستان مدعی شد: مسعود اکبری که سال ۹۲ با حکم کمیته انضباطی، به خاطر «کارت به کارت کردن» در تیم راه‌آهن و تغییر نتایج فوتبال دو سال محروم شده، کنار تیم شما چه می‌کند و چه نقشی در فولاد دارد؟ آغازکننده تنش در حین بازی، همین فرد به ظاهر عکاس بود که در وقفه ایجاد شده در مسابقه، به سرمربی ما توهین کرد. او سپس مشغول استراق سمع شد، از ما فیلم گرفت و با ارسلان مطهری درگیر شد.

سرپرست باشگاه استقلال که با برنامه «فوتبال برتر» گفت‌وگو می‌کرد، در ادامه بیان کرد: با حضور این افراد در کنار تیم فولاد، باید به باشگاه ذوب‌آهن حق بدهیم که تهدید به کناره‌گیری از لیگ برتر کند. بابت اتفاقات رخ داده عمیقاً متأسفم. این ماجرای پخش صدای مشکوک «اجی مجی لاترجی» را کجای دلم بگذارم؟ چرا هر هفته یک عضو کادر فنی فولاد اخراج می‌شود؟ این چه تاکتیکی است؟ آیا در گذشته هم این‌چنین بوده است؟

مددی که چند بار تماس تلفنی او با برنامه قطع شد، در مورد این موضوع اظهار داشت: دوستان فولاد بودند که اجازه نمی‌دادند صدای حقانیت باشگاه استقلال به گوش مردم ایران برسد! من فرهنگی هستم و نمی‌توانم به سادگی از ظلمی که در بازی با فولاد در اهواز به ما شد، بگذرم. آقای آذری! شما استاد بیانیه‌نویسی هستید. چگونه می‌گویید اهل بیانیه‌نویسی نیستم. شما میزبان بودید و باید عذرخواهی کنید.

وی در ادامه افزود: این چه رفتاری بود که در ورزشگاه با استقلال کردید که هر عضو نیمکت، یک وظیفه سخیف بر عهده بگیرد؛ یکی استراق سمع، یکی ایجاد بلوا و یکی کاور کردن موضوع. آیا این فوتبال پاک شماست؟ شما که مدعی‌العموم استقلال، پرسپولیس، وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال هستید و درباره زمین و زمان مصاحبه می‌کنید، می‌خواهید برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال هم ثبت‌نام کنید. پاسخ بدهید موضوع استخدام آقای کارت به کارت و جادوگری چیست؟

سرپرست باشگاه استقلال با بیان اینکه چرا آذری این همه مصاحبه می‌کند، خطاب به او گفت: شما درباره اخلاق پُست می‌گذارید و نامزد ریاست فدراسیون فوتبال می‌شوید. خدا به داد فوتبالی برسد که شما رئیس آن شوید! مگر خوزستانی‌های عزیز مدیران کارنامه‌دار و کاربلد چون مسعود رضاییان ندارند که باید از شهر دیگری مدیرعامل بیاورند؟ به سرمربی ما انواع توهین‌ها شد. آیا باید سر سرمربی ما بریده شود یا کسانی که به این حواشی دامن زدند؟

مددی با انتقاد مجدد از مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان بیان کرد: آذری در امور مدیریتی باشگاه استقلال و نحوه عملکرد ما دخالت کرد که برای او متأسفم. او کارش را یاد گرفته و به طرف مقابل حمله می‌کند، اما دفاعی ندارد و من پاسخ‌هایم را دریافت نکردم. از همه هواداران و مردم عزیز ایران بابت همه اتفاقاتی که در دیدار با فولاد افتاد، معذرت‌خواهی می‌کنم، اما این تمام ماجرا نبود و همه اینها یک کوه یخ بود.

«باشگاه استقلال اینقدر بزرگ، متین و بااخلاق است که به راحتی عذرخواهی می‌کند.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: از سازمان لیگ، کمیته اخلاق و ارکان نظارتی خواهش می‌کنم به این مسائل ورود کند. فولاد نیمکت عجیب و غریبی دارد و رفتار آنها زیبنده فوتبال کشور نیست. هر کسی روی این نیمکت، وظایف خاصی بر عهده دارد و کاری غیرفوتبالی انجام می‌دهد. تقاضا دارم به این قضیه ورود کنند تا شاهد صحنه‌های رعب‌آور در فوتبال کشور نباشیم.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد وضعیت شیخ دیاباته خاطرنشان کرد: صبح روز یکشنبه، کمیته انضباطی درباره رسیدگی به وضعیت این بازیکن برگزار شد و اعضای کمیته، دفاعیات دیاباته را شنیدند. او پس از این نشست، با هماهنگی سرمربی تیم در تمرینات شرکت کرد و هیچ مشکلی برای بازی با ماشین‌سازی ندارد. دیاباته با صلاحدید کادر فنی می‌تواند در ترکیب استقلال قرار بگیرد و رأی مربوط به او هم هفته آینده صادر خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هادی

      خخخ شما خوب

    • رسول

      درمورد آذری خفه شو.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج