جاباما
۱۰۶۱۶۰۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نکونام صدر را از تیم قلعه‌نویی می‌گیرد؟

دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فوتبال روز چهارشنبه با انجام چهار مسابقه آغاز می‌شود.

خبرگزاری فارس: هفته سوم لیگ برتر فوتبال زیر سایه کرونا و با انجام ۴ مسابقه آغاز می‌شود. نگاهی به این بازی‌ها می‌اندازیم:

گل گهرسیرجان - فولاد خوزستان؛ نکونام صدر را از تیم قلعه‌نویی می‌گیرد؟

گل‌گهر تنها تیم ۶ امتیازی لیگ برتر میزبان یکی از تیم‌های قدیمی و صنعتی فوتبال ایران است. فولاد خوزستان که با ۴ امتیاز در رده سوم قرار گرفته به دنبال شکست صدرنشین در خانه‌اش است اما بردن تیم امیر قلعه‌نویی کار راحتی نیست. گل‌گهرسیرجان با قلعه‌نویی می‌خواهد همچنان صدرنشین لیگ برتر بماند. در این بازی شاهدتقابل‌های دیدنی هستیم. جواد نکونام که زمانی در استقلال شاگرد امیر قلعه‌نویی بود اکنون به عنوان یک مربی حرفه ای مقابل او قد برافراشته است. هنوز همه به یاد دارند که نکونام و قلعه‌نویی روابط درخشانی باهم نداشتند.

از سویی دیگر قلعه‌نویی با سعید آذری مدیرعامل فولاد خوزستان دو سال پیش در باشگاه ذوب آهن همکار بوده است این بازی دوئل رفقای قدیمی محسوب می‌شود. قلعه‌نویی و نکونام به همراه سعید آذری! گل‌گهر با گلزنی منشا توانسته بدرخشد و فولاد هم بازیکنی مثل پریرا دارد. برنده این مسابقه صدرنشین لیگ برتر خواهد بود.

استقلال - ماشین سازی تبریز؛ نبرد فکری با تیم دوم تبریز

استقلال بعد از شکست جنجالی و پرحرف و حدیث مقابل فولاد خوزستان اکنون باید خود را آماده نبرد با تیم دوم تبریز کند. سرمربی ماشین سازی هم در همین دو هفته اول حسابی خبرساز و حاشیه‌ساز بوده است. وحید بیاتلو بعد از باخت مقابل شهرخودرو در هفته نخست با مصاحبه های تند و آتشین خود زمینه محرومیتش را فراهم کرد. این تیم از دو بازی اول فقط یک امتیاز دارد و استقلال هم با ۳ امتیاز هنوز نتوانسته انتظارات هوادارانش را برآورده کند. فکری با یک فیلم چند ثانیه‌ای به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شده است. دو مربی خبرساز لیگ برتری که سابقه طولانی در لیگ یک داشته‌اند اکنون در شرایطی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که محکوم به برد هستند.

شیخ دیاباته مهاجم محبوب و گلزنی استقلال هنوز در این فصل در ترکیب اصلی آبی پوشان قرار نگرفته و در اهواز هم بگومگویی با محمود فکری سرمربی جدید استقلال داشت. با این حال احتمال دارد ترکیب اصلی استقلال در این بازی دچار تغییراتی شود. احتمال دارد رشید مظاهری دروازه‌بان جدید آبی پوشان در این بازی در ترکیب اصلی قرار بگیرد و برخی از بازیکنان در کمال تعجب نیمکت نشین شوند. باید دید استقلال می‌تواند با ماشین سازی تبریز راه خود را برای رسیدن به صدر جدول هموار کند یا نه؟

نبرد تیمی مثل ماشین سازی در ورزشگاه آزادی دستکمی از باخت برای استقلال ندارد ولی نباید فراموش کرد ماشین‌سازی حریف چغر و بد بدنی است.

سایپا - نساجی مازندران؛ تقابل مربیان جوان

نارنجی‌پوشان تهرانی هنوز بردی در لیگ برتر به دست نیاورده اند و با ۲ امتیاز نشان دادند که این فصل هم نمی‌توان روی این تیم به عنوان یک مدعی حساب کرد و شاید شاگردان ابراهیم صادقی اگر در همان میانه جدول باقی ماند خیلی خوش شانس است. نساجی مازندران اما وضعیت بسیار خوبی دارد. یک برد و یک مساوی در رده دوم جدول است و در این هفته شانس صدرنشینی دارد. هر دو مربی جوان هستند و می‌خواهند که فوتبالی بی حاشیه و زیبا را ارایه بدهند. سایپا فقط یک گل زده اما نساجی با ۴ گل زده نشان داده که خط حمله زهرداری دارد. هر دو تیم در این بازی برای برد بازی خواهند کرد و البته سایپا اصلا دوست ندارد برای سومین هفته متوالی مساوی کند و امتیاز از دست بدهد.

آلومینیوم اراک - مس رفسنجان؛ مسابقه لیگ یکی

تقابل دو تیم تازه دسته اولی شده که هنوز در لیگ برتر امتیازی کسب نکرده‌اند و گلی هم نزده‌اند جالب توجه است. این دو تیم با مربیان فصل گذشته خود وارد لیگ برتر شده‌اند اما هنوز در لیگ برتر توفیق نداشته‌اند و بدون امتیاز و با ۴ گل زده در رده آخر جدول جا خوش کرده‌اند. قطعا این دو تیم به دنبال اولین برد، اولین گل و اولین امتیاز لیگ برتری هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج