جاباما
۱۰۶۱۶۱۸
۹ نظر
۵۰۲۲
۹ نظر
۵۰۲۲
پ

قتل نوعروس ۱۵ساله در شب نامزدی!

جوان ۲۰ ساله، نامزد ۱۵ ساله اش را در مشهد خفه کرد و شبانه از منزل گریخت.

خراسان: جوان ۲۰ ساله، نامزد ۱۵ ساله اش را در مشهد خفه کرد و شبانه از منزل گریخت.

«منصور» جوان ۲۰ ساله تبعه کشور بیگانه سال گذشته به خواستگاری دختر عمویش رفت که در منطقه پنجتن مشهد ساکن بودند. به خاطر آشنایی های فامیلی، خیلی زود مراسم خواستگاری به سرانجام رسید و او با دختر عموی ۱۵ ساله اش پای سفره عقد نشست. این گونه بود که دوران نامزدی «منصور» و «عزیزه» آغاز شد. روزهای کرونایی در حال گذر بودند که مدتی قبل منصور هم تصمیم گرفت به طور غیرمجاز در ایران زندگی کند. او به صورت قاچاقی وارد کشور شد و به فعالیت در کار جمع آوری ضایعات پرداخت.

گزارش خراسان حاکی است، در همین حال او شب دوشنبه گذشته و در حالی که گویی راز عجیبی را پنهان می کرد به دیدار نامزدش رفت اما رفتارهای او با همیشه فرق داشت. منصور در کنار خانواده عمویش نشست و در افکار شیطانی خود غوطه ور شد. با این حال شب به نیمه رسیده بود که منصور برای خواب به اتاق نامزدش رفت و دیگر اعضای خانواده نیز در حالی به خواب رفتند که هنوز مادر عزیزه بیدار بود و امور خانه داری را انجام می داد.

عقربه های ساعت از ۵ بامداد دوشنبه گذشته بودند که حس عجیبی مادر «عزیزه» را به اتاق خواب دامادش کشاند. او که با مشاهده در نیمه باز اتاق متعجب شده بود، دخترش را دید که به طرز مشکوکی روی رخت خواب افتاده و داماد نیز در اتاق حضور ندارد! این زن میان سال با نگرانی به داخل اتاق رفت و ناگهان با پیکر بی جان دختر نوجوانش روبه رو شد که با روسری گلدار زردرنگش به قتل رسیده بود!

او وحشت زده فریاد زد و اهالی منزل را به اتاق خواب کشاند. به گزارش خراسان، لحظاتی بعد و درحالی که عقربه ها ساعت ۵:۳۰ بامداد را نشانه رفته بودند، تلفن پلیس ۱۱۰ به صدا درآمد و خبر جنایتی وحشتناک در بی سیم های پلیس پیچید. بدین ترتیب سرهنگ علی مالداری (رئیس کلانتری پنجتن) که در آن ساعت بامداد مشغول گشت زنی و انجام وظیفه در حوزه استحفاظی خود بود، با شنیدن خبر این جنایت، بی درنگ به همراه گروهی از نیروهای تحت امرش عازم پنجتن ۴۸ شد و با تایید درستی خبر دستور حفظ صحنه جنایت، تا رسیدن قاضی ویژه قتل عمد و کارآگاهان پلیس جنایی را صادر کرد.

دقایقی بعد با حضور قاضی علی اکبر احمدی نژاد و گروه تخصصی کارآگاهان در محل وقوع جنایت تحقیقات ویژه قضایی آغاز شد. مادر «عزیزه» که حال روحی مناسبی نیز نداشت در میان اشک و ناله به قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: من تا حدود ساعت ۲ بامداد بیدار بودم و برق اتاق خواب دخترم و نامزدش روشن بود و احتمال می دادم که آن ها بیدار هستند اما وقتی سپیده دم از خواب بیدار شدم احساس کردم وضعیت خانه مشکوک است که ناگهان از لای در نیمه باز دخترم را دیدم که روی رخت خواب افتاده است و ...

گزارش خراسان حاکی است: بررسی های مقدماتی مقام قضایی در صحنه جنایت بیانگر آن بود که تازه داماد جوان به دلیل نامعلومی ، دختر عموی ۱۵ ساله اش را با روسری خفه کرده و شبانه از خانه نامزدش گریخته است. به همین دلیل گروه ویژه کارآگاهان با راهنمایی های ارزنده قاضی احمدی نژاد وارد عمل شدند و به ردیابی متهم به قتل فراری پرداختند.

قتل نوعروس ۱۵ساله در شب نامزدی!

آنان در همان ساعات اولیه صبح عازم مناطقی شدند که احتمال اختفای متهم فراری در آن جا وجود داشت و بدین ترتیب رصدهای اطلاعاتی برای شناسایی و دستگیری متهم در حالی ادامه یافت که قاضی ویژه قتل عمد با صدور دستور درج بدون پوشش تصویر منصور دورانی (متهم 20 ساله تبعه کشور بیگانه) در روزنامه خراسان از شهروندان خواست چنان چه او را در مخفیگاهی مشاهده کردند مراتب را با تلفن های 110 یا 21825267 ستاد خبری پلیس آگاهی اطلاع بدهند. بنابراین گزارش، تحقیقات بیشتر در این باره با نظارت مستقیم سرهنگ جواد شفیع زاده (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ■●■●

      چنان تیتر میزنید که قاتل اهل کشور بیگانه است گویا دختر یا یک مرد سوئیسی ازدواج کرده راحت بگید افغانی بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داماد۲۰ساله است به این هیکل مشخص استکه معتاداست وجوگیرشده دخترعموی بیچارش راخفه کرده

    • ارش

      اخه این چرا باید بیاد تو ایران اونم غیر مجاز قاتل کثیف

    • علی

      اگه طالبان و داعش هم این افغانیا رو نکشه خودشون خودشون رو میکشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        و ما هم چون ایرانی هستیم اصلا همدیگه رو نمیکشیم اصلا از این اتفاق ها بین ما نمیفته
        فکر می کنم تو قضاوت هامون کمی چاشنی وجدان هم باشه بد نیست

    • بدون نام

      درکشورهای دیگر ورود و خروج کنترل شدیدی میشودولی در کشور برادران سایرملل میتوانند بیایند وبروند که باعث هزار ویک خطر میشوندچرا اتباع دیگر کشور ها مانند افغانستان و عراق...به کشورشان نمیفرستن چرا چند میلیون خارجی در کشور ماهستن وبعضی هاشون ناهنجاری ابجاد میکنند

    • علی

      باز مشهد

    • بدون نام

      چه بگم

    • تازه به دوران رسیده

      شاید ناموسی باشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج