جاباما
۱۰۶۱۷۴۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پرسپولیس به دنبال دستور موقت در پرونده آل‌کثیر

وکیل باشگاه پرسپولیس در پرونده محرومیت آل کثیر ابزار امیدواری کرد دادگاه عالی ورزش برای لغو محرومیت این بازیکن دستور موقت صادر کند.

خبرگزاری ایسنا: وکیل باشگاه پرسپولیس در پرونده محرومیت آل کثیر ابزار امیدواری کرد دادگاه عالی ورزش برای لغو محرومیت این بازیکن دستور موقت صادر کند.

سهیل ساعد وکیل در باره آخرین وضعیت پرونده محرومیت عیسی آل‌کثیر اظهار کرد: سه روز قبل گراندز حکم محرومیت آل‌کثیر به دست ما رسید تا براساس آن یک لایحه خوب تنظیم و برای دادگاه عالی ورزش ارسال کنیم. همان طور که مطلع هستید در کمیته استنیاف کنفدراسیون فوتبال آسیا محرومیت شش ماه آل کثیر تایید شده است و الان با هدف درخواست دستور موقت از دادگاه عالی ورزش قصد داریم لایحه را تنظیم کنیم و در دادگاه عالی ورزش مطرح کنیم. در حال حاضر هم کادر فنی و هم مدیریت باشگاه اصرار دارند آن چه که از دست‌مان برمی‌آید انجام بدهیم تا آل‌کثیر بتواند در بازی فینال به میدان برود. من هم در حد وسعم سعی می‌کنم لایحه‌ای را ارائه دهم تا بتوانم قدمی برداریم و پرسپولیس از عیسی آل‌کثیر در مسابقه فوتبال استفاده کند. امید ما این است که دادگاه عالی ورزش صدای ما را خواهد شنید.

او در پاسخ به این سوال که پرسپولیس چقدر امید دارد که دادگاه عالی ورزش اعتراض این باشگاه را بپذیرد و با دستور موقت محرومیت آل‌کثیر را متوقف کند؟ گفت: چون در حال نوشتن لایحه هستم معتقدم باید با نهایت امیدواری متن لایحه را بنویسم و از موازین حقوقی باشگاه دفاع کنم. این که بخواهم در مقام یک قاضی الان درباره پرونده اظهارنظر کنم موضوعیت ندارد. اما از نظر وجدانی و مبانی حقوقی که در لایحه از آن استفاده می‌کنم باور من این است که می‌تواند محرومیت آل‌کثیر لغو بشود. البته این که گفته می‌شود بعد از گذشت سه ماه محرومیت آل‌کثیر بخشیده می‌شود هم درست نیست. رای صریح است و به طور کامل ذکر شده که این بازیکن شش ماه از میادین محروم است یعنی آل‌کثیر تا دو آوریل ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ۱۴۰۰) محروم خواهد بود. اگر دادگاه عالی ورزش حکم به سود ما صادر نکند، آل‌کثیر شش ماه محروم خواهد بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به محرومیت آل‌کثیر او می‌تواند در تمرینات پرسپولیس حاضر باشد و صرفا در مسابقات شرکت نکند؟ گفت: در رای صادره آمده که این بازیکن از همه فعالیت‌های فوتبالی اعم از مسابقات رسمی و تدارکاتی چه داخلی و بین‌المللی محروم است. این دیگر به تفسیر از قانون برمی‌گردد که آیا آل‌کثیر می‌تواند در تمرینات شرکت کند یا خیر. البته این بازیکن می‌تواند برای حفظ توانایی و آمادگی جسمانی خود تمرینات شخصی خود را ادامه دهد و منعی ندارد. متن حکم اشاره به تمرینات ندارد و فقط درباره مسابقات صحبت کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج