جاباما
۱۰۶۱۷۶۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شهرخودرو یک موقعیت هم نداشت، اتلاف وقت؟

امیر روستایی مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: شهر خودرو در بازی با ما یک موقعیت گل هم نداشت و نمی‌دانم چرا از اتلاف وقت حرف می‌زنند.

خبرگزاری تسنیم: امیر روستایی مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: شهر خودرو در بازی با ما یک موقعیت گل هم نداشت و نمی‌دانم چرا از اتلاف وقت حرف می‌زنند.

امیر روستایی درباره پیروزی تیمش برابر شهر خودرو و اینکه کادر فنی و بازیکنان حریف اعتقاد به وقت‌کشی بازیکنان پیکان داشتند، گفت: شهر خودرو در این بازی یک موقعیت گل هم نداشت، ولی حالا از اتلاف وقت حرف می‌زنند. ما تیم برتر زمین بودیم و حتی یک پنالتی را هم از دست دادیم. نمی‌دانم چرا آنها صحبت‌هایی غیرمنطقی انجام دادند. وقتی یک تیم شکست می‌خورد بهتر است که جنبه باخت را هم داشته باشد.

مهاجم تیم فوتبال پیکان در مورد اینکه چرا ضربه پنالتی‌اش تبدیل به گل نشد، خاطرنشان کرد: من ضربه‌ام را بد نزدم، ولی فراهانی هم واکنش خوبی داشت. به هر حال کمی از شرایط بازی دور بودم، ولی در زمین مسابقه تا جایی که امکان داشت تلاش کردم و خوشبختانه کادر فنی هم از عملکردم راضی بود.

وی راجع به تصمیمی که برای جدایی از پرسپولیس گرفت هم تصریح کرد: وقتی یک بازیکن فرصت زیادی برای بازی نداشته باشد، قطعاً از لحاظ فوتبالی ضربه می‌خورد و حتی محو می‌شود. من هم دوست داشتم جایی باشم که بیشتر بازی کنم و در این زمینه با آقایحیی (گل‌محمدی) هم صحبت کردم. برای انتخاب تیم هم با چند نفر صحبت کردم و در نهایت پیکان را انتخاب کردم. امیدوارم اینجا زیاد گل بزنم و با انجام بازی‌های خوب با قدرت به پرسپولیس برگردم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج