۱۰۶۲۰۱۳
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

درخواست استقلالی‌ها؛ جوایز شیخ و قائدی را بدهید

شیخ دیاباته مهاجم مالیایی باشگاه استقلال که البته هنوز فصل شروع نشده با محمود فکری سرمربی جدید این تیم دچار چالش شد.

روزنامه فرهیختگان: شیخ دیاباته مهاجم مالیایی باشگاه استقلال که البته هنوز فصل شروع نشده با محمود فکری سرمربی جدید این تیم دچار چالش شد، فصل گذشته با زدن ۱۵ گل به حریفان عنوان آقای گلی رقابت‌های لیگ برتر را به‌خود اختصاص داد تا بعد از سال‌ها این عنوان ارزشمند به استقلالی‌ها تعلق بگیرد و از سوی دیگر مهدی قایدی مهاجم ریزنقش و بوشهری آبی‌ها نیز با دادن ۸ پاس گل عنوان آقای پاس‌گل رقابت‌های فصل نوزدهم لیگ برتر را در کارنامه‌اش به‌ثبت رساند.

بااین‌حال با وجود آغاز رقابت‌های فصل بیستم هنوز جشن برترین‌های فصل نوزدهم برگزار نشده تا در فضای مجازی این سوال برای هواداران استقلال ایجاد شود که چرا سازمان لیگ که ید طولایی در برگزاری چنین مراسمی دارد جشن برترین‌های فصل نوزدهم را برگزار نمی‌کند تا به این منظور کفش طلایی شیخ دیاباته و جایزه بهترین پاسور لیگ را به مهدی قایدی اهدا کند.

اگرچه پرواضح است که این مراسم به‌خاطر شیوع ویروس کرونا و شدت گرفتن آن در این مدت برگزار نشده اما مسئولان سازمان لیگ نیز در توجیه این امر که چرا هنوز برگزاری مراسم برترین‌ها در دستور سازمان لیگ قرار نگرفته با اعلام اینکه شیوع ویروس کرونا باعث و بانی این امر بوده است، اعلام کردند به‌زودی و بعد از اینکه شیوع کرونا افت کرده و کاهش محسوسی پیدا کند، این مراسم برگزار و جوایز برترین‌های فصل گذشته به آنها اهدا خواهد شد.

بااین‌حال از آنجا که وضعیت شیوع کرونا شدیدتر و فصل جدید هم شروع شده به‌نظر نمی‌رسد فرصتی برای برگزاری جشن مانده باشد. کاظمی، مدیر رسانه‌ای استقلال نیز در این خصوص به «فرهیختگان» گفت: «همان‌طورکه سوپرجام پرسپولیس را در زمین مسابقه به آنها اعطا کردند، ما هم از سازمان لیگ درخواست می‌کنیم تا به‌همین شکل جوایز مربوط به شیخ دیاباته یعنی کفش طلا و بهترین پاسور لیگ برای مهدی قایدی قبل از یکی از بازی‌های استقلال به آنها اهدا شود.»

این درحالی است که این سوال پیش می‌آید که آیا سازمان لیگ که تمامی رویداد‌های امسال و حتی برگزاری مسابقات فوتبال را به شکل وبینار و پخش مستقیم تلویزیونی برگزار کرده، آیا این امکان را ندارد که با دعوت حداقلی از میهمانان و برگزیدگان این رویداد را نیز به‌سمت برگزاری مجازی ببرد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهردادآبادانی۴فقط پوکر

      هر کار کنن باید اسم سرورشون رو بیارن وسط ؟ آخه سوپرجام چه ربطی به جشن برترینها داشت که تنها بخاطر جایزه بازیکن شما برگزار بشه ؟ مگر پرسپولیس بزرگ یا تیمهای دیگه در برترینهای فصل نماینده نداشتن پس چرا اونها عقده گرفتن مراسم ندارن؟ آها جوابش به حقارت و عقده و سوزش النادی الکیسه ربط داره خخخخخخخ

      پاسخ ها

      • علی نوروزی

        افرین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج