جاباما
۱۰۶۲۰۲۸
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

خدا را شکر عادل رفت!

فارغ از اینکه در مناظره اسکایپی، کشدار و خالی از فایده مدیران ۲ باشگاه استقلال و فولاد چه‌کسی بیشتر حق داشت، این سمت و سوی برنامه «فوتبال برتر» است که جلب توجه می‌کند.

روزنامه همشهری: فارغ از اینکه در مناظره اسکایپی، کشدار و خالی از فایده مدیران ۲باشگاه استقلال و فولاد چه‌کسی بیشتر حق داشت، این سمت و سوی برنامه «فوتبال برتر» است که جلب توجه می‌کند. یک برنامه دیگر با دعوا، جدل و روبه‌روی هم قرار‌دادن آدم‌ها گذشت؛ درست عین برنامه هفته قبل که مدیران استقلال به جان هم افتادند و یک رسوایی بزرگ درست کردند. همه این اتفاقات دارد در شوی شبانه‌ای رخ می‌دهد که ادعایش پرداختن به متن و فرار از حاشیه بود.

برگردید به عقب و یکی از چندین طعنه محمدحسین میثاقی به عادل فردوسی‌پور را مرور کنید. استاد یک‌بار قبل از پخش یک آیتم آموزشی در مورد فوتبال به روایت مجید جلالی، زل زد به دوربین و گفت: «سال‌ها ذائقه ما را به حاشیه عادت دادند و هر بار قرار شد در مورد مسائل فنی و ساختاری صحبت کنیم، آن را موکول کردند به یک برنامه مفصل و جداگانه که البته هیچ‌وقت هم نوبتش نرسید. ما در فوتبال برتر تصمیم گرفته‌ایم به مسائل جدی‌تر و عمیق‌تر بپردازیم.»

خب، بس است دیگر؛ واقعا سیراب شدیم از این همه متن، از این همه عمق. پلی‌کردن فایل صوتی و پنهانی مدیران استقلال علیه هم، پیامک داغ استراماچونی روی آنتن، بد و بیراه گفتن‌های مدیران ۲باشگاه علیه هم و... این همه بحث ساختاری و فنی واقعا از سطح توقع مردم بالاتر است. کمی فرصت تنفس بدهید رفقا! صد‌البته ما مشکلی با این داستان‌ها نداریم.

هیچ‌وقت هم نداشتیم. بالاخره این حواشی هست و همه جای دنیا هم به آنها پرداخته می‌شود. از قضا روند فردوسی‌پور هم در رسیدگی به کم‌وکاستی‌ها و هزینه‌دار‌کردن رفتارها و گفتارها درست بود. جایی هم اگر عادل و ۹۰ زمین خوردند، مربوط به امثال آن آیتم‌های شوخی و خنده سطحی بود که عمدتا اجرایش را خود میثاقی بر عهده داشت.

در عین حال، چشم آنهایی روشن که با پز علم‌گرایی وارد میدان شدند، اما تئوریسین معروف را با عینک ته‌استکانی‌اش خیلی زود گذاشتند لب طاقچه و هاشم بیک‌زاده را فرستادند به میدان که با این و آن جوک تعریف کند. به بخش‌های وایرال‌شده از فوتبال برتر در این یک‌سال و خرده‌ای نگاه کنید و۲ خط مطلب به‌درد‌بخور در آنها نشان‌مان بدهید. گشتیم نبود، نگردید نیست. خدا را شکر عادل رفت و فوتبال ایران عمق پیدا کرد. خدا را شکر دیگر کسی به کسی بدوبیراه نمی‌گوید. خدا را شکر همه دارند حرمت هم را نگه می‌دارند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • J..T

      فروغی ، لعنت خدا بر تو
      بهترین برنامه چند دهه اخیر رو از ما گرفتی

    • فرزانه

      هرگز برنامه ای مثل نود تکرار نمیشه.جای عادل همیشه در قاب تلوزیون خالیه.افسوس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بانی رفتن عادل را واگذار می‌کنیم به خداچون تنها سرگرمی ملت فقط برنامه نودبود وحرفهای حق عادل

    • بدون نام

      عادل را همین میثاقی ها نابود کردن دوستانی که پست ومقام وپول را ببشترعادل دوست داشتن آنهایی که نمک خوردن ونمکدان راشکستن .

    • اکبر

      لعنت به میثاقی و فروغی و دار و دسته ش.
      دیر و زود داره، ولی سوخت و سوز نداره

    • رضا

      میثاقی و فروغی سیبل فحش هایی شدن ک خودشون هم دوست داشتن حذف عادل چیزی فراتر از صداوسیما بود جایی ک عادل داشت دستهای پشت پرده شرکت بلیط فروشی لیگ برتر را رسوا میکرد و بنده خدا نمی دانست این داستان خط قرمزه.جای#عادل_فردوسی پور همیشه در قلب ماست

    • عرفان زاهدی

      صدا و سیمای میلی بهتر از این نمیشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج