۱۰۶۲۰۳۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

جواد و غول مرحله آخر

نکونام بعد از بردن محمود فکری، امشب با استاد او یعنی امیر قلعه‌نویی روبه‌رو می‌شود.

روزنامه همشهری: نکونام بعد از بردن محمود فکری، امشب با استاد او یعنی امیر قلعه‌نویی روبه‌رو می‌شود

هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امروز با انجام ۴بازی در شهرهای مختلف آغاز می‌شود. از لیگ بیستم ایران، ۲هفته سپری شده که به‌دلیل بازی‌های ملی این ۲هفته با ۱۳، ۱۴روز فاصله برگزار شدند. اما از این هفته مسابقات با فشردگی و سرعت بیشتری برگزار خواهد شد و این موضوع به گرم‌تر شدن تنور لیگ کمک خواهد کرد. امروز این ۴بازی در تهران، سیرجان و اراک برگزار می‌شود و ۴بازی دیگر هم فردا (پنجشنبه) انجام خواهد شد.

استقلال - ماشین‌سازی ساعت 16:15

بعد از یک بازی سراسر حاشیه در اهواز که با نخستین شکست فصل برای آبی‌پوشان همراه بود، تیم محمود فکری امروز برای بازگشت به مسیر پیروزی و امتیازگیری با حریف نسبتا مناسبی روبه‌رو‌ می‌شود. ماشین‌سازی با بازیکنان گمنام و مربی جوانش در ظاهر حریف ساده‌ای برای استقلال خواهد بود و میزبان‌بودن آبی‌پوشان هم شانس برد این تیم را افزایش می‌دهد. اما از پتانسیل سبزپوشان برای شگفتی‌سازی هم نباید گذشت. ماشین‌سازی فصل گذشته هم در جمع گزینه‌های سقوط قرار داشت اما در هر دو بازی رفت‌ و برگشت، استقلال را شکست داد و ۶ امتیاز از این تیم گرفت. باید دید وحید بیاتلو می‌تواند به روند خوب ماشین در امتیاز‌گرفتن از استقلال تداوم ببخشد یا نه.

گل‌گهر - فولاد / ساعت 16:10

بازی استقلال و ماشین‌سازی را رها کنید. مهم‌ترین بازی هفته سوم قطعا رقابتی است که در سیرجان میان تیم‌های اول و سوم جدول برگزار می‌شود و به‌احتمال خیلی زیاد، نام صدرنشین هفته سوم از دل همین بازی بیرون خواهد آمد. گل‌گهر با امیر قلعه‌نویی تنها تیمی است که از ۲بازی ابتدایی ۶امتیاز کامل را گرفته و آمارهای «متریکا» نشان می‌دهد این تیم از لحاظ فنی هم برتر از سایر تیم‌ها و شایسته این صدرنشینی بوده است. در مقابل، جواد نکونام هم سرمست از بردن استقلال، به این بازی می‌آید و برای اینکه نخستین توقف گل‌گهر را رقم بزند، خود را صاحب شانس بالایی می‌داند. برنده این بازی قطعا صدرنشین لیگ در پایان هفته سوم خواهد بود و تساوی هم می‌تواند به‌معنای ادامه صدرنشینی گل‌گهر باشد.

سایپا - نساجی / ساعت 16:20

سال گذشته تقابل این ۲تیم پرگل‌ترین بازی‌های لیگ را رقم زد؛ سایپا در بازی رفت ۴-۳پیروز شد و در بازی برگشت هم با نتیجه ۳-۱ نساجی را شکست داد. جالب اینکه نارنجی‌ها در کل فصل فقط ۵برد به‌دست آوردند که ۲برد از این ۵برد مقابل نساجی رقم خورد. جالب‌تر اینکه فصل گذشته هم سایپا و نساجی در هفته سوم به مصاف هم رفته بودند. امروز سایپا به‌دنبال نخستین پیروزی‌اش در لیگ بیستم خواهد بود اما نساجی که فصل را بهتر شروع کرده، اگر به پیروزی برسد، ۷ امتیازی خواهد شد.

آلومینیوم اراک - مس رفسنجان ساعت 16:30

جدال ۲تیم تازه‌صعودکرده به لیگ برتر که از قضا هر دوی آنها هنوز بدون امتیاز مانده‌اند. بعد از گذشت ۲هفته از لیگ جدید، تنها تیم‌هایی که هنوز امتیازی نگرفته‌اند، همین ۲تیمی هستند که برای نخستین‌بار است در لیگ برتر حاضر شده‌اند. البته مس رفسنجان با محمد ربیعی کمی منسجم‌تر از آلومینیوم بازی کرده و دلیل بی‌امتیاز ماندن این تیم رویارویی با ۲ حریف قدر در هفته‌های ابتدایی بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج