جاباما
۱۰۶۲۰۵۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ناظم‌الشریعه: مجبورم تصمیم سختی بگیرم

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: کرونا در برگزاری یا عدم برگزاری لیگ برتر فوتسال دخیل نیست.

ورزش سه: سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: کرونا در برگزاری یا عدم برگزاری لیگ برتر فوتسال دخیل نیست.

سید محمد ناظم الشریعه در مورد عدم برگزاری لیگ برتر فوتسال در ۵ آذر اظهار داشت: تیم ملی فوتسال ایران در حال حاضر جزو برترین‌های این رشته در دنیا است اما متاسفانه تصمیم‌های عجیب و غریب مسئولان در حال نابودی این رشته است.

وی افزود: متاسفانه برخورد نامناسب و یک بام و دو هوا مسئولین وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا در مورد عدم برگزاری لیگ برتر فوتسال و بلامانع بدون فعالیت این رشته در سطح ملی من را مجبور به واکنش کرد تا به صراحت می‌گویم کرونا ارتباطی با برگزاری و یا عدم برگزاری لیگ برتر ندارد.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: برخوردها در مسابقات فوتسال قابل قیاس با کشتی و یا هندبال و... دیگر مسابقات سالنی نیست. اگر مشکل کرونا وجود دارد باید برای همه مسابقات سالنی وجود داشته باشد مسولان ستاد ملی کورنا باید همه ورزش‌ها را در یک سطح ببینند اما در اینجا عدم برگزاری لیگ برتر فوتسال فقط مدنظر مسولان این ستاد است. برای ما هم سلامتی بازیکنان و کادر فنی از هر چیزی مهمتر است و اگر هم حرفی می زنیم فقط به خاطر پیشرفت این رشته است.

وی گفت: ستاد ملی کرونا برگزاری فوتسال در سطح ملی را بلامانع اعلام کرده مگر می شود تیم ملی تشکیل داد که بازیکنانش در سطح لیگ بازی نکنند و بدون آمادگی آن را راهی مسابقات کنند؟ امسال سال مهمی برای فوتسال است ما مسابقات آسیایی و انتخابی جام جهانی را در پیش داریم. بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها منبع در آمدی جز فوتسال ندارند. آقایان با این تصمیم‌ها خانواده‌های آنان و هم تیم ملی را دچار مشکل و سرد می‌کنند. بازهم تکرار می‌کنم آقای نمکی وزیر محترم بهداشت؛ برای ما هم سلامتی بازیکنان و کادر فنی از هر چیزی مهمتر است نه فقط برای شما. اما می توانیم با رعایت کلیه پروتکلهای بهداشتی مثل سایر رشته های داخل سالن لیگ را برگزار کنیم.

ناظم الشریعه افزود: با این وضعیت نمی توان تیم ملی را آماده و راهی جام ملت‌ها کرد تمام رقیبان ما در حال آماده سازی و برگزاری دیدارهای دوستانه هستند اما در ایران هنوز در مورد برگزاری لیگ تصمیمی گرفته نشده است. تیم ملی که عنوان سومی دنیا را در کارنامه خود دارد برای آن زحمت‌ها کشیده شده آقایان با این تصمیم دارند فوتسال ایران را نابود می‌کنند.

وی گفت: این روزها برگزاری لیگ برتر فوتسال به یک جک خندار تبدیل شده و هر روز آقایان مصاحبه می کنند و تاریخی را برای برگزاری آن اعلام می‌کنند و مشخصا آخرین تصمیم ۵ آذر بود که متاسفانه باز هم خبری نشد. در اینجا به صراحت می‌گویم تشکیل تیم ملی و رفتن به مسابقات بین المللی بدون برگزاری لیگ و آمادگی بازیکنان نتیجه ای ندارد و اگر لیگ برگزار نشود مجبورم تصمیمی سخت را که دوست ندارم برای خودم و تیم ملی بگیرم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج