جاباما
۱۰۶۲۰۶۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

پیگیری «خانه سینما» برای جبران خسارت پروژه‌ها

محمدعلی نجفی رییس هیات مدیره «خانه سینما» از پیگیری این نهاد صنفی برای جذب حمایت‌های اقتصادی از دیگر نهادها به منظور جبران خسارت‌های ناشی از تعطیلی پروژه‌های سینمایی خبر داد.

خبرگزاری مهر: محمدعلی نجفی رییس هیات مدیره «خانه سینما» از پیگیری این نهاد صنفی برای جذب حمایت‌های اقتصادی از دیگر نهادها به منظور جبران خسارت‌های ناشی از تعطیلی پروژه‌های سینمایی خبر داد.
پیگیری «خانه سینما» برای جبران خسارت پروژه‌ها
محمدعلی نجفی رئیس هیأت مدیره خانه سینما و عضو ستاد مبارزه با کرونا این نهاد صنفی در گفتگو با ما با اشاره به توقف تولیدات سینمایی در کشور گفت: با توجه به توقف تولیدات سینمایی در کشور، بی شک بسیاری از سینماگران در بخش‌های مختلف سینمایی دچار مشکلات مالی شده‌اند که باید به این مساله رسیدگی کرد.
وی ادامه داد: در همین راستا با همراهی منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما، از نهادهای مختلف دولتی درخواست مساعدت برای رفع این مشکلات داشته‌ایم که از برخی از این نهادها قول‌هایی گرفته‌ایم.
نجفی در پایان گفت: هنوز در این زمینه به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم و امیدوارم هرچه زودتر شرایط بهتری را برای اعضای خانه سینما از نظر اقتصادی فراهم کنیم.
لازم به ذکر است خانه سینما با همراهی ستاد مبارزه با کرونا، اطلاعیه‌ای را در روز اول آذرماه منتشر کرد و طی آن از سینماگران خواست به دلیل اوج‌گیری شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های سینمایی تعطیل شود تا شرایط مناسبی برای آغاز فعالیت و از سرگیری تولیدات سینمایی فراهم شود.
پیش از این نیز، برخی از پروژه‌های سینمایی که در مرحله فیلمبرداری به‌سر می‌بردند، به دلیل ابتلای برخی عوامل و حتی بازیگران اصلی، متوقف شده بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج