جاباما
۱۰۶۲۱۳۲
۲ نظر
۵۰۱۶
۲ نظر
۵۰۱۶
پ

بایدن: ترامپ، آمریکا را منزوی کرد

نامزد دموکرات که در آستانه ورود به کاخ سفید قرار دارد، تصریح کرد که شعار "اول آمریکا"، ایالات متحده آمریکا را منزوی و ائتلاف‌های این کشور را در معرض نابودی قرار داد.

خبرگزاری فارس: «جو بایدن» نامزد دموکرات که بعنوان رئیس‌جمهور منتخب آمریکا برگزیده شده است، در اولین مصاحبه خود با شبکه «ان بی سی» پس از انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا گفت که دولت وی ادامه دوره ریاست‌جمهوری «باراک اوباما» نیست و شرایط بسیار فرق کرده است.

وی در خصوص معرفی تیم خود که شامل چهره‌هایی از دولت اوباما است گفت: «دولت آینده، ادامه دوره اوباما نیست؛ ما اکنون با جهان کاملاً‌ متفاوتی روبرو هستیم. رئیس‌جمهور (دونالد) ترامپ، دورنما را تغییر داد و سیاست "اول آمریکا" را پیش برد که به مفهوم آمریکای تنها است و ائتلاف‌های ما تخریب شده است».

بایدن در ادامه در خصوص انتصاب جمهوری‌خواهان در دولت خود گفت: «من خواهان اتحاد این کشور هستم. ما نمی‌توانیم به گفت‌وگوی سیاسی تلخ و کینه‌جویی ادامه بدهیم و باید به آن پایان دهیم».

رئیس‌جمهور منتخب آمریکا درباره اقدام اداره خدمات عمومی (GSA) آمریکا در ارائه دسترسی به منابع و خدمات به تیم بایدن گفت: «فکر می‌کنم دیگر همچون گذشته، دچار مشکل نیستیم و بحث‌‌های قریب‌الوقوع زیادی انجام گرفت و باید بگویم که تعامل تیم ترامپ صادقانه بوده است».

شبکه خبری سی‌ان‌ان به نقل از یک منبع در دولت آمریکا گزارش داد که دولت ترامپ به بایدن این مجوز را داده تا گزارش‌های اطلاعاتی روزانه رئیس جمهور را دریافت کند.

در این گزارش آمده است: «کاخ سفید به جو بایدن، رئیس جمهور منتخب تاییدیه رسمی دریافت گزارش‌های روزانه رئیس جمهور را داده است و هماهنگی درباره زمانی که وی نخستین گزارش را دریافت کند در حال انجام است.»

گزارش روزانه به رئیس جمهور شامل تهدیدها و تحولات امنیتی است که جامعه امنیت ملی آمریکا با آن مواجه است.

بایدن سپس در پاسخ به سؤالی درباره هرگونه گفت‌وگو با ترامپ درباره فرایند انتقال قدرت گفت: «خیر، رئیس ستاد کارکنان وی و رئیس ستاد کارکنان من با یکدیگر حرف زده‌اند اما چیزی از ترامپ نشنیده‌ام. گرچه فرایند گذار کند بوده اما آغاز شده است و در دوماه باقیمانده، فرصت برای تسریع این فرایند وجود دارد».

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در تاریخ سوم نوامبر ۲۰۲۰ (۱۳ آبان) برگزار شد و علیرغم آنکه رسانه‌های آمریکایی گزارش کردند که بایدن با بیش از ۲۷۰ آراء الکترال، بعنوان رئیس‌جمهور منتخب آمریکا برگزیده شده است اما ترامپ هنوز شکست در انتخابات را نپذیرفته است و بارها تأکید کرده است که نامزد دموکرات‌ها با تقلب و تخلف انتخاباتی پیروز شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گل آقا

      بدرک که منزوی شد.

    • خوزستانی

      اینشااله نگاهی هم به ایران داشته باشه مردم بیچاره شدن بقیه خوشن برا خودشون نابود بشن سر مردم رو بریدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج