۱۰۶۲۱۵۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

با ستاره جدید بارسا آشنا شوید

شب گذشته که کومان در بازی لیگ قهرمانان اروپا به جوانان خود میدان داد درخشش یک بازیکن بیشتر از همه به چشم آمد و آن کس «اسکار مینگوئزا» بود.

خبرگزاری فارس: شب گذشته که کومان در بازی لیگ قهرمانان اروپا به جوانان خود میدان داد درخشش یک بازیکن بیشتر از همه به چشم آمد و آن کس «اسکار مینگوئزا» بود.

شب گذشته در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا به مصاف دیناموکیف رفت و با ترکیب جوانان خود توانست به برتری ۴ بر صفر دست یابد.

در این بازی اسکار مینگوئزا ، ماتئوس فرناندز و کونارد دلافونته اولین بازی خود را به ثبت رساندند. بازیکنان جوان دیگری چون ریکی پویگ، ترینکائو، کارلس پرز و جونیور فیرپو نیز در ترکیب قرار گرفتند.

در کنار مارتین بریث‌ویت دانمارکی که توانست ۲ گل به ثمر رساند نام یک بازیکن دیگر بیشتر از دیگران درخشید که آن هم «اسکار مینگوئزا» بود.

کلیپی کوتاه از عملکرد مدافع بارسلونا را در زیر مشاهده کنید.

پس از مصدومیت جرارد پیکه و عدم آمادگی رونالد آراخو و ساموئل اومتیتی و استراحت دادن به فرانکی دی‌یونگ کومان مجبور شد از بازیکن ۲۱ ساله اسپانیایی خود استفاده کند.

اسکار مینگوئزا که برای اولین بار در ترکیب بارسلونا قرار گرفت توانست عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذارد و به مرد آینده‌دار بارسایی‌ها لقب گیرد.

پس از این بازی رونالد کومان به تمجید از پرداخت و گفت: این بازیکن می‌تواند ثبات داشته باشد. جوان است و سال‌های زیادی را در آکادمی بارسلونا گذرانده و با مفهوم و سبک بازی این تیم به خوبی آشناست.

وی ادامه داد: مینگوئزا پیشرفت خوبی کرده است و این بازی نشان داد که چقدر عملکرد خوبی دارد. او بازیکن مهمی برای ما است و این اعتماد به نفس می‌تواند کمک زیادی به او بکند.

مینگوئزا خودش نیز در خصوص عملکرد خود گفت: امیدوارم این شروع یک اتفاق بزرگ باشد. بارسلونا بهترین تیم دنیاست و من آرزوی این را داشتم تا برای این باشگاه به میدان بروم.

اسکار مینگوئزا از ۸ سالگی در آکادمی بارسلونا حضور دارد و پس از ۱۳ سال توانست پیراهن تیم محبوبش را بپوشد.

به نظر می‌رسد با توجه به درخشش او، کومان از این بازیکن بیشتر استفاده کند. جرارد پیکه مشخص نیست تا چه زمانی مصدوم خواهد بود و شرایط اومتیتی همچنان نامعلوم است.

اسکار مینگوئزا از ۸ سالگی در لاماسیا بازی کرده و پس از ۱۳ سال توانست اولین بازی خود را برای این تیم به ثبت رساند

کومان در مصاحبه اخیر خود اظهار داشت که مدافع فرانسوی می‌تواند از ۲ هفته دیگر به لیست بازیکنان اضافه شود اما او مدت زمان زیادی است که بازی نکرده و باید چقدر آمادگی لازم برای بودن در ترکیب بارسلونا را دارد.

البته رونالد آراخو نیز عملکرد مثبتی داشته و می‌تواند با بهبود مصدومیت خود به یک گزینه دیگر کومان در خط دفاعی بدل شود.

با ستاره جدید بارسا آشنا شوید

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج