جاباما
۱۰۶۲۲۱۲
۱ نظر
۵۰۱۶
۱ نظر
۵۰۱۶
پ

رشد ۱۰هزار واحدی شاخص بورس

شاخص کل بورس که روز گذشته روندی نزولی داشت، امروز در ساعات میانی و پایانی معاملات روندی صعودی به خود گرفت و در حالی که تا رقم یک میلیون و ۳۴۵ هزار واحد کاهش یافته بود به رقم یک میلیون و ۳۶۷ هزار واحد رسید.

خبرگزاری ایسنا: شاخص کل بورس که روز گذشته روندی نزولی داشت، امروز در ساعات میانی و پایانی معاملات روندی صعودی به خود گرفت و در حالی که تا رقم یک میلیون و ۳۴۵ هزار واحد کاهش یافته بود به رقم یک میلیون و ۳۶۷ هزار واحد رسید.

در معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل با ۱۰ هزار و ۶۰ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۳۶۷ هزار واحد را ثبت کرد.

شاخص کل با معیار هم وزن نیز ۴۵۵۱ واحد افزایش یافت و به رقم ۳۹۵ هزار و ۱۲۹ واحد رسید. معامله گران این بازار یک میلیون معامله به ارزش ۱۵۶ هزار و ۲۲۶ میلیارد ریال انجام دادند.

سرمایه گذاری تامین اجتماعی نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران، بانک تجارت و فولاد خوزستان نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

همچنین سرمایه گذاری تامین اجتماعی، ایران خودرو، پالایش نفت اصفهان، بانک تجارت، سایپا، ملی صنایع مس ایران و پالایش نفت بندرعباس نماد‌های پربیننده این بازار بودند.

شاخص کل فرابورس هم با ۲۵۲ واحد افزایش رقم ۱۶ هزار و ۹۵۱ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۶۷۱ هزار معامله به ارزش ۱۲۴ هزار و ۶۴۸ میلیارد ریال انجام شد.

بیمه پاسارگاد، پلیمر آریاساسول، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب و صنعتی مینو نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل بانک دی نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

لیست نماد‌های پربیننده این بازار از سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، برق و انرژی پیوند گستر پارس، بانک دی، مجتمع صنایع لاستیک یزد، پتروشیمی ارومیه، سرمایه گذاری پویا و توسعه مسیر برق گیلان تشکیل شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردم گول نخورید بورس دوباره ریزشی خواهد شد.دیگه اعتماد به بورس دزد نیست..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج