۱۰۶۲۲۲۵
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

دلار به کانال ۲۴هزار تومان بازگشت

قیمت دلار آمریکا (اسکناس) امروز چهارشنبه ۵ آذرماه با کاهش ۱۰۰ تومانی نسبت به دیروز به ۲۵ هزار و ۵۰ تومان رسید؛ قیمت یورو (اسکناس) هم وارد کانال ۲۹ هزار تومانی شد.

خبرگزاری دانشجو: قیمت دلار آمریکا (اسکناس) امروز چهارشنبه ۵ آذرماه با کاهش ۱۰۰ تومانی نسبت به دیروز به ۲۵ هزار و ۵۰ تومان رسید؛ قیمت یورو (اسکناس) هم وارد کانال ۲۹ هزار تومانی شد.

هم‌اکنون قیمت فروش دلار در صرافی‌ها با کاهش نسبت به صبح امروز ۲۴ هزار و ۹۷۰ تومان و قیمت خرید دلار نیز ۲۳ هزار و ۷۷۰ تومان تعیین شده است.

قیمت فروش یورو نیز با کاهش نسبت به معاملات صبح ۲۹ هزار و ۶۲۰ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۸ هزار و ۴۲۰ تومان اعلام شده است.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

گفتنی است، با کاهش اختلاف قیمت ارز بازار آزاد و رسمی، بانک مرکزی ممنوعیت فروش ارز سهمیه‌ای را به هر کارت ملی برداشت؛ بنابراین صرافی‌ها به هر کارت ملی یک بار در سال ۲۲۰۰ دلار ارز سهمیه‌ای می‌فروشند. پیش از این با دستور بانک مرکزی فروش ارز سهمیه‌ای موقتاً در صرافی‌های بانکی متوقف شده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به امید ارزونی نشینید مردم عمالشون با ضرر نمیفروشن همینطور که همه نمیخوان ضرر کنن

      پاسخ ها

      • کیوان

        دیگه بالارفتن دلار وقیمتها عملا تاثیری در زندگی مردم نداره چون مردم از بازار فاصله گرفتن وتوان خرید رو از دست دادن ربطی به مذاکره و ترامپ هم نداره .کشش نالی مردم حدی داره الان نه مسکن نه طلا نه ماشین دیگه بازاری نداره وخود بخود قیمتها شکسته میشه لندکروز هفت تومنی شده پنج تومن کسی هم نمیخره.حالا یه سری دلال میان نشر میدن که چرا پرت و پلا میگی....ولی واقعیت این است که روزهای خوش دلالها پایان یافت

    • بدون نام

      وقتی دلار میره بالا همه بالا رفتن قیمتها را گردن دلار میاتدازن چطور میشه حالا که دلار پایین اومده همه چی همان طور گران و بالا مانده

    • بدون نام

      اونایی که با این جو لحظه ای خوشحال میشن همونایین که تا بورس ۱۰۰۰ تومن سود کرد وارد شدن و با ۱۰۰۰ تومن ضرر سریع فروختن و خارج شدن ... امیدی نیست چون جو روانی حداقل فعلا

    • قوام

      کمتر خالی ببندین....
      پس چرا چیزی ارزون نمیشه؟

    • بدون نام

      آخه پراید بشه ۱۴۰میلیون وپژو ۲۰۰میلیون کدوم کارگری ویا کارمندی انقدرمیتونه بده وماشین سواربشه واونایی که دارن سوار پراید نمیشن پس خودبخود میاد سرجاش اصلا نگران نباشید قشر فقیر ومتوسط که پراید وپژو سوار میشن قدرتش رو ندارن بخرن حالا چنتا معاوضه وچنتا هم به امید قرعه کشی که برنده بشن سریع بفروشن دیگه کی میخره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج