جاباما
۱۰۶۲۲۸۴
۴ نظر
۵۰۱۶
۴ نظر
۵۰۱۶
پ

واکنش به یک ادعا درباره سیدحسن خمینی

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران هرگونه حمایت خاص و ویژه سید حسن خمینی از مدیران و مسئولان شهرداری تهران را تکذیب کرد و گفت: با قبول مسئولیت و براساس رسیدگی‌های انجام شده، اعلام می‌کنم که ایشان نفیا و اثباتا با هیچ کدام از مدیران شهرداری از شهردار گرفته تا معاونان ایشان، رابطه ویژه و خاصی ندارند.

ایلنا: عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران هرگونه حمایت خاص و ویژه سید حسن خمینی از مدیران و مسئولان شهرداری تهران را تکذیب کرد و گفت: با قبول مسئولیت و براساس رسیدگی‌های انجام شده، اعلام می‌کنم که ایشان نفیا و اثباتا با هیچ کدام از مدیران شهرداری از شهردار گرفته تا معاونان ایشان، رابطه ویژه و خاصی ندارند.

«سید حسن رسولی» عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: طی چند روز اخیر خبر دستگیری مدیرعامل اسبق سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران در دوره چهارم شورای اسلامی شهر تهران در برخی از رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح شد. در جریان این خبر بدون ذکر نام به یکی از معاونان فعلی شهردار تهران اشاره شد و همچنین گمانه‌زنی‌هایی مطرح شد مبنی بر اینکه احتمالا در ادامه کار موضوع به دیگران نیز سرایت کند.

او ادامه داد: آنچه در این زمینه برای من مهم بود، به این موضوع برمی‌گشت که در این گزارش‌ها به حمایت آیت‌الله سید حسن خمینی استناد شده بود، به این معنی که ایشان از برخی مدیران و مسئولان شهرداری تهران حمایت کرده و می‌کند.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران ضمن رد ادعاهای مطرح شده اظهار کرد: با توجه به جایگاه رفیع آیت‌الله سید حسن خمینی و هم اینکه ایشان اکنون نماد عینی و تجسم واقعی میراث حضرت امام هستند، به این مساله حساس شدم و بررسی‌های دقیقی را انجام دادم و با قبول مسئولیت و براساس رسیدگی‌های انجام شده، اعلام می‌کنم که ایشان نفیا و اثباتا با هیچ کدام از مدیران شهرداری از شهردار گرفته تا معاونان ایشان، رابطه ویژه و خاصی ندارند.

واکنش به یک ادعا درباره سیدحسن خمینی

رسولی تاکید کرد: شان و جایگاه شخصیت‌های بزرگ انقلابی و ملی مانند ایشان و یا آقای خاتمی، بالاتر از این است که در اینگونه معادلات و مناسبات از آنها چه در وجه سلبی و چه در وجه ایجابی بهره‌برداری صورت گیرد.

او گفت: آیت‌الله سید حسن خمینی همواره در کل نظام اداری کشور از جمله شهرداری تهران از سلامت اداری، شفافیت و مبارزه با هر نوع سوءجریان در هر رده‌ای بدون هر نوع وابستگی، حمایت می‌کند و به عنوان عضو هیات رئیسه و خزانه‌دار شورای شهر هرگونه حدس و گمان در این موضوع را به شدت تکذیب می‌کنم.

رسولی با بیان اینکه جایگاه رسیدگی به این قبیل پرونده‌ها مشخص است، گفت: سرانجام اینگونه پرونده‌ها در شهرداری متوجه بخش‌های بازرسی است و در بیرون متوجه شورای اسلامی شهر تهران است و در مواردی که جنبه کیفری پیدا می‌کند، دستگاه قضائی بر حسب وظیفه ذاتی خود مسئول است و اگر موردی باشد در آینده اطلاع‌رسانی خواهند کرد. هیچ ارتباطی بین آنچه که مطرح شده و حاج حسن خمینی (به صورت حروف الفبایی در گزارشات منتشر شده از ایشان نام برده شده بود) حقیقت ندارد و این مساله را تکذیب می‌کنم.

او در واکنش به این مساله که اتهاماتی به یکی از معاونان شهردار مطرح است، اظهار کرد: تاجایی که من مطلع هستم، پرونده‌ای در شعبه ویژه در دستگاه قضائی مفتوح است و افرادی در این پرونده به عنوان متهم مطرح هستند، اما اطلاع دقیقی ندارم از اینکه به لحاظ مصداقی این اتهام شامل کدامیک از مدیران و معاونان شهرداری دوره مدیریت قبلی شهرداری می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی اکبر

      با سلام،، اقا سید حسن تو انتخابات شرکت نمیکنه، نترسید شما که بدون حضور مردم هم اینسری بدون رقیب رئس جمهور میشید، پس حداقل این سید بزرگوار رو هدف خودتون قرار ندید لطفا...

    • بدون نام

      خفظ شان،منزلت وآبروی مرحوم سید احمد وامام (ره) توسط ایشان ،از اوجب واجبات است.

    • بدون نام

      دست از سر این بنده خدا بردارید
      توی بازی های کثیفتون نکشید

    • بدون نام

      کدام بقالی میگه ماست من ترش است!!!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج