جاباما
۱۰۶۲۳۰۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فاضلی: روی یک اتفاق گل خوردیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: بازی تا دقیقه ۷۰ یک طرفه به نفع ما بود و روی یک اتفاق گل خوردیم.

خبرگزاری فارس: وحید فاضلی پس از باخت نساجی مقابل سایپا در هفته سوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی تا دقیقه ۷۰ کاملا یک طرفه بود و ما روی یک اتفاق گل خوردیم. تیم حریف هم برنامه داشت و به گل رسید و به آنها تبریک می‌گویم. بازیکنان ما امروز یک سبک متفاوتی از فوتبال را ارائه دادند؛ عالی بودند و از آنها تشکر می‌کنم.

وی گفت: این بازی را باید یک بار دیگر ببینید. بازیکنانم با چه تلاشی توپ گیری می‌کردند. امروز لذت بردم و اگر ایرادی وجود دارد از من است. پشت بازیکنانم هستم و باید بگردم و ایراداتم را پیدا کنم. من دو هفته از داوری تشکر کردم، اما فوتبال ما مانند مدرسه‌ای شده است که هوای شاگردان تنبل را بیشتر دارند. اینجا اگر مودب باشید، حق‌تان خورده می‌شود. داوری امروز را ببینید، توان من همین است و امیدوارم باشگاه از حق خودش دفاع کند.

سرمربی نساجی ادامه داد: در نیمه اول که کارت گرفتم تا مرز انفجار مرا رساندند. سر بازیکن ۲۰ سانت با زمین فاصله دارد، اما خطای یار ما را می‌گیرند و وقتی اعتراض می‌کنم، به من کارت می‌دهند. من حرفم را می‌زنم و ابایی ندارم. فوتبال برتر به جای اینکه بازی خوب تیم ما را نشان دهد، یک ساعت دعوای مدیران تیم‌های دیگر را نشان می‌دهند. آقایان! این کار چه کمکی به فوتبال ما می‌کند. منِ وحید فاضلی را حذف کنید، اما این دعواها چه کمکی می کند؟

فاضلی با اشاره به اینکه حواشی به فوتبال ما ضربه می‌زند، تاکید کرد: به عنوان یک مربی جوان چگونه باید حمایت شوم؟ ۸ سال دستیار بودم و هرجا بودم، صعود کردیم. یک نفر به داد تیم ما برسد. الان باید در صدر جدول بودیم. چرا باید اینطور باشد که هواداران از من بخواهند که حق تیم را بگیرم. چرا باید به این فضا برویم؟ در شان من نیست که در مورد داوری صحبت کنم. آیا سبک بازی ما را در یکی دو سال گذشته در لیگ برتر دیده‌اید؟

وی ادامه داد: در سطح اول فوتبال هم همین است. مگر ناگلسمن سر پنالتی نیمار اعتراض نکرد؟ این حاشیه نیست بلکه باید از حق تیم مان دفاع کنیم. آقای میثاقی! شما هم تحصیل کرده هستید، نباید از حواشی دفاع کنید. از همه عوامل نساجی تشکر می‌کنم. ما باشگاه عملگرا هستیم، نه نتیجه گرا. هفته قبل به خاطر عملکرد خوب پاداش دریافت کردیم. ما تیم خصوصی هستیم و یک استان پشتش است و نباید به این شکل باشد.

سرمربی نساجی تاکید کرد: ما هم هفته قبل جلو بودیم و می‌توانستیم وقت تلفی کنیم و نکردیم، اما امروز ببینید بازیکنان سایپا بعد از گل چقدر خودشان را انداختند. باور کنید این مسائل به فوتبال ما کمک نمی کند. در فوتبال اروپا بازیکن به راحتی بیرون نمی‌رود مگر اینکه دیگر نتواند. فوتبال ما به بیراهه می‌رود، یکی به داد آن برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج