جاباما
۱۰۶۲۳۱۴
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

هاشمی‌نسب: اتفاقات نیمکت فولاد به کسی ربطی ندارد

مربی تیم فولاد خوزستان گفت: دنبال قهرمانی نیستیم که تا به بالای جدول می رسیم خیلی ها بخواهند ما را بزنند. تلاش می کنیم تیمی باشیم که همه از نظر فنی به ما احترام بگذارند.

خبرگزاری فارس: مهدی هاشمی نسب پس از کسب تساوی مقابل گل‌گهر در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم و می‌دانستیم بازی سختی داریم. در شروع بازی کنترل توپ دست ما بود. قبل از پنالتی خطای هند شده بود اما نظری نداریم. امیدوارم درست بوده باشد. چون در حیطه ما نیست در مورد داوری صحبت کنیم.

مربی فولاد تصریح کرد: پنالتی شد، دروازه‌بانمان گرفت. تکرار شد که در مورد آن هم بحثی نداریم چون نظر داور بود. بعد از گل خوردن به بازی برگشتیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم و روند آن را در دست بگیریم. شرایط بازی خوب پیش رفت و به گل مساوی رسیدیم. روی یک کار تاکتیکی که بعد از بازی با استقلال انجام داده بودیم. بعد از آن هم خوب بازی کردیم و بچه‌ها دوندگی خوبی داشتند.

وی افزود: در ضد حمله‌ها خطرناک بودیم. تا دقیقه ۹۰ که پنالتی را از دست دادیم. با حداقل امتیاز از اینجا می‌رویم. با توجه به اینکه گل‌گهر تیم پرمهره‌ و خوبی بود بازی سختی داشتیم. جا دارد از بازیکنان تیم سیرجان تشکر کنم که در یک صحنه فیرپلی انجام دادند و توپ را به بیرون زدند.

هاشمی نسب در مورد اینکه آیا برای برد به این بازی آمده بودند یا کسب حداقل امتیاز، عنوان کرد: قطعا برای برد آمده بودیم چون به توانایی‌های تک تک بازیکنانمان ایمان داریم. می‌دانستیم چه می‌خواهیم. نقاط ضعف آن ها را خوب آنالیز کرده بودیم. می دانستیم در بازی مستقیم خیلی خطرناک هستند. دو بازیکن سر زن آن ها را در خط جلو خیلی خوب کنترل کردیم. کوچکترین موقعیتی به آن ها ندادیم. باید به تیمی که دو بازی را برده و در هفته دوم صدرنشین شده احترام بگذاریم. بازی سختی بود. بچه‌های ما تلاششان را کردند و می‌توانستیم پیروز میدان باشیم. همیشه شانس به سراغ آدم نمی‌آید.

وی در مورد اعتراضات نیمکت نشینان فولاد به داوری گفت: فقط نیمکت ما اعتراض می‌کرد یا نیمکت هر دو تیم بود؟ به هرحال همه جا این اتفاقات هست. نه تنها در لیگ برتر ما بلکه در همه کشورها، روی صحنه‌ای آدم اعتراضی می‌کند. قرارنیست روی نیمکت در مورد نیمکت تیم مقابل صحبت کنیم یا برعکس. هر بازی ناظر و داور چهارم دارد. قطعا اگر به داور بی حرمتی شود یا اعتراض بیش از حد شود که بخواهد آرامش و کنترل داور را به هم بزند با آن برخورد می شود.

هاشمی نسب ادامه داد: هفته قبل در تلویزیون در مورد نیمکت فولاد صحبت کردند. پارسال ما یک بازی بزرگ را بردیم. در کورس سهمیه آسیا قرار گرفتیم، بعد از بازی دوباره صحبت‌هایی انجام شد. ما بازی به بازی جلو می رویم. دنبال قهرمانی نیستیم که تا به بالای جدول می رسیم خیلی ها بخواهند ما را بزنند. تلاش می کنیم تیمی باشیم که همه از نظر فنی به ما احترام بگذارند.

وی افزود: تمام نیمکت‌ها بعد از سوت های داور واکنش نشان می دهند که در فوتبال طبیعی است. نمی‌دانم چطور در برنامه به خودشان اجازه می دهند به نیمکت فولاد صحبت کنند و بگویند چه است و چه است. ما اگر نیمکت پر سر و صدایی هستیم، سال گذشته در ۳۰ بازی دو مربی‌مان اخراج شده، آن هم در بازی‌هایی که باختیم و نتیجه را از دست دادیم. به کسی ارتباط ندارد که نیمکت فولاد چه کار می‌کند و چه کار نمی‌کند. هر بازی ناظر دارد که بعد از بازی به فدراسیون گزارش می دهد. آن ها می توانند تصمیم گیری کنند. مطمئن باشید نیمکت فولاد در نهایت اعتراض می‌کند. آن هم اعتراضی که به کسی بی حرمتی نشود.

مربی فولاد تصریح کرد: مطمئن باشید حرف هایی که در شان فوتبال نباشد از دهان کسی در نمی آید. همه اعتراض می کنند ما هم حدومرزمان را می دانیم. همیشه به داوران احترام می گذاریم. ازباخت هم ابایی نداریم. روزی که حقمان نباشد می‌بازیم و فوتبال همین است. کسانی که مسئول بازی هستند بازی‌ها را می‌بینند. خواهشا کسی در مورد نیمکت فولاد صحبت نکند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بی اصل نسب تو هم زبون درآوردی

    • شپو

      اونجا که از باخت استقلال روی نیمکت فولاد ناراحت بودی چی ؟اونجا هم ب کسی ربط نداره؟
      پول فولاد می گیری برا استقلال عزا می گیری چی ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج