۱۰۶۲۴۲۷
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

باید به فکری هم زمان داد و هم انرژی

عباس سرخاب درخصوص پیروزی استقلال مقابل ماشین‌سازی از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر به «فرهیختگان» گفت: در ابتدا این پیروزی و موفقیت را به هواداران و مجموعه استقلال تبریک می‌گویم.

روزنامه فرهیختگان: عباس سرخاب درخصوص پیروزی استقلال مقابل ماشین‌سازی از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر به «فرهیختگان» گفت: «در ابتدا این پیروزی و موفقیت را به هواداران و مجموعه استقلال تبریک می‌گویم. به‌نظر من نتیجه مسابقه برای تمام مجموعه این تیم بسیار مهم‌تر بود حتی مهم‌تر از نحوه بازی این تیم، با این حال استقلال در نیمه اول روند بسیار کندی داشت و اگر بخواهد با همین روش و کندی در سایر دیدارها حاضر شود فکر نمی‌کنم بتواند به‌جایی برسد.

این درحالی است که برای گردش توپ و حرکت به‌سمت جلو بازیکنان این تیم باید یک مقدار هماهنگ‌تر و سریع‌تر انتقال توپ را از دفاع به حمله انجام دهند. این تیم در نیمه اول به‌خاطر اینکه حریف تبریزی به‌خوبی در دفاع جمع می‌شد نتوانست موقعیتی به دست بیاورد.

البته شاید همین نوع بازی استقلال به‌خاطر استرس یا ناشی از فشارهای روحی و روانی بعد از بازی با فولاد بود که منجر به شکست این تیم شد، اما درمجموع اگر بخواهم درباره بازی با ماشین‌سازی صحبت کنم معتقدم استقلال خوب نبود اما از لحاظ نتیجه سه امتیاز بسیار مهمی را به دست آورد که چه‌بسا از لحاظ روحی و روانی بتواند یک مقدار در هفته‌های آینده به‌نفع این تیم شود.»

وی درباره اینکه استقلال بهترین شروع سه فصل اخیر را کسب کرد اما شاید روندش کمی امیدوارکننده نیست، افزود: «شاید بحث امتیاز برای یک مربی خارجی مثل استراماچونی برای اینکه تا بخواهد با فرهنگ کشور ایران یا فوتبال و بازیکنان ایرانی آشنا شود کمی زمانبر شود اما در همان زمان کوتاه اگر امتیازی هم کسب نمی‌شود اما نوع بازی امیدوارکننده است ‌و می‌بینید که تیم آینده خوبی دارد، با این حال در زمان سرمربیگری فکری هم سیستم تغییر کرده و هم مربیان و هم بازیکنان. بنابراین باید به فکری هم زمان داد و هم انرژی و به او کمک کرد تا به مسیر اصلی بازگشته و تیمش بهتر از اینها عمل کند.»

سرخاب درباره اینکه آیا داد و فریادهای فکری درکنار خط به بازیکنان این تیم استرس نمی‌دهد، تاکید کرد: «این موضوع نشأت‌گرفته از شرایط روحی و روانی است. متاسفانه اتفاقات و حاشیه‌های دیدار با فولاد نیز تماما به گردن استقلالی‌ها افتاد و با حواشی که فولادی‌ها ساختند سعی کردند فکری را خراب کنند. این درحالی است که شروع‌کننده ماجراها خود فولادی‌ها بودند و بی‌اخلاقی از طرف آنها آغاز شد و جالب اینکه آنها اخلاق‌مدار می‌شوند و استقلالی‌ها بی‌اخلاق!

به‌نظر من اگر فکری داد و بیداد کرد نشأت‌گرفته از فشاری بود که روی این سرمربی قرار داشته و به‌نظر من باید به او کمک کرد تا آرامش داشته باشد تا مسیر را با موفقیت ادامه دهد.»

مهاجم جنوبی سال‌های دور استقلال در پایان درخصوص اضافه‌شدن محمد نادری به این تیم و عملکردش گفت: «نادری هنوز با مجموعه تیم هماهنگ نیست و یک مقدار غریبه است، بنابراین باید به او زمان داد تا با جناح چپ استقلال هماهنگ‌تر شود اما در دیدار دیروز هم نسبتا بد نبود و به‌نظر من اگر میلیچ و نادری هماهنگ‌تر شوند و در منطقه چپ زمین برای استقلال سریع‌تر عمل کنند تیم به موفقیت‌های چشمگیرتری هم خواهد رسید.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هم ادب و نزاکت

    • واقعیت!

      رمز موفقیت فکری ادامه فحاشی است! یه قند بزاره تو دهنش بگه تیم من کارکشته س!

    • بدون نام

      راست میگه بعد از بازی با ماشین
      میخواست فحش بده
      انرژی نداشت بیچاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج