جاباما
۱۰۶۲۴۴۶
۷ نظر
۵۰۰۷
۷ نظر
۵۰۰۷
پ

تارتار نرفته برگشت؛ مانع ۵/۳میلیاردی جلوی استعفا

تیم پیکان بعد از تمرین صبح سه‌شنبه به ایفمارک رفت و در آنجا همگی تست دادند.

روزنامه ایران ورزشی: تیم پیکان بعد از تمرین صبح سه‌شنبه به ایفمارک رفت و در آنجا همگی تست دادند. پیکانی‌ها قرار بود عصر استراحت کنند تا برای سفر چهارشنبه به اصفهان آماده شوند. همه چیز خوب پیش می‌رفت که ظهر خبر رسید مهدی تارتار از سرمربیگری پیکان استعفا داده و به دلیل ضعیف بودن تیم، نمی‌تواند کارش را ادامه دهد.

این در حالی بود که تارتار وقتی سرمربیگری پیکان را پذیرفت، خیلی امیدوارانه از آینده تیم صحبت کرد: «حقیقت ماجرا این است که در این بیست روز این تیم را با همکارانم آنالیز کردیم اما بعد از برگزاری دو هفته از لیگ به این نتیجه رسیدیم با این تیمی که بسته شده نمی‌توانیم تاکتیک‌های خودمان را پیاده کنیم.

سبک فوتبال من همیشه بازی مالکانه و روی زمین بوده اما با این تیم نمی‌توانم این افکار را پیاده کنم و باید به کارهای دفاعی روی بیاورم. فکر می‌کنم ما دو، سه روز قبل از شروع مسابقات با این باشگاه به توافق رسیدیم و قاعدتاً زمانی برای آنالیز آن نداشتیم و فرصت برای برگزاری بازی دوستانه نبود و پس از بیست روز با همکارانم به این جمع‌بندی رسیدیم، حالا که این تیم در شرایط خوبی در جدول قرار دارد، از آن جدا شویم.»

با این صحبت‌ها، کاملاً مشخص بود که به جز مهدی تارتار، دیگر اعضای کادرفنی هم کنار رفتند و قصد ندارند همکاری‌‌شان را ادامه دهند. در میان کل کادرفنی پیکان، فقط مهرداد طهماسبی باقی مانده بود که او هم همیشه عرق خاصی به تیم پیکان دارد.

با این اتفاق، خیلی زود شایعه شده بود مهدی تارتار قصد دارد به مس رفسنجان برود. از آنجا که مس رفسنجان ۲ بازی ابتدایی خود را باخته بود، باور این مسأله برای خیلی‌ها چندان سخت نبود اما با توجه به اینکه مس تنها ۲ بازی انجام داده و البته حریفان سختی هم پیش رو داشت، این تصمیم کمی عجیب به نظر می‌رسید.

به هر حال، تارتار روی استعفای شفاهی خود اصرار داشت و باشگاه پیکان به مخالفت با آن پرداخت. اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان در رابطه با این اتفاق گفته بود: «شوکه شدم اما تارتار سرمربی ماست و با کناره‌گیری او مخالفت می‌کنیم.»

محمدی انتظار داشت مهدی تارتار در سفر به اصفهان و بازی با ذوب‌آهن، تیم را همراهی کند اما این مسأله کمی بعید به نظر می‌رسید چون تارتار ظاهراً امید چندانی به موفقیت پیکان نداشت و نمی‌خواست برگردد.

همه چیز داشت به سمت شایعه حضور مهدی تارتار در مس رفسنجان پیش می‌رفت که یک مانع بزرگ، جدایی سرمربی پیکان را منتفی کرد. گفته می‌شود در قراردادی که تارتار با پیکان بسته، ‌بندی آمده که اگر او بخواهد جدا شود و به تیم دیگری برود، باید مبلغ ۲ میلیارد تومان غرامت پرداخت کند.

این مسأله فقط شامل حال تارتار نمی‌شود و حتی اگر دستیاران او هم قصد جدایی داشتند باید مبلغ ۵/۱ میلیارد به باشگاه پیکان غرامت می‌دادند تا بتوانند جدا شوند.

در واقع به نظر می‌رسد این مانع ۵/۳ میلیاردی باعث شد جدایی مهدی تارتار و دستیارانش از پیکان منتفی شود. به این ترتیب تارتار و همکارانش به پیکان برگشتند و کار خود را ادامه دادند.

آنها صبح دیروز تیم را تمرین دادند و بعد از ظهر به همراه بازیکنان و دیگر عوامل تیم، راهی اصفهان شدند تا برای بازی با ذوب‌آهن اصفهان آماده شوند. بازی مهمی که می‌تواند روحیه را به تارتار برگرداند یا اینکه او را ناامیدتر از قبل کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • f7

      قرادادش رو بیشتر کرده

    • بدون نام

      دستمزدشان چقدر هست؟

    • جلال گلی محسنی

      این اصلا مربی نیست که

    • بدون نام

      آخه تارتار هم شد مربی فقط دنبال جاروجنجاله

    • بدون نام

      تارتار فقط فوتبال علی اصغری بلده

    • بدون نام

      اینم ناز میکنه بیشتر میخواد بری بهتره مربی نیستی

    • Mehdi

      ضد فوتبالش تابلو شد میخواست بپیچه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج